Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zojuist toch ongeveer 7u geslapen, straks proberen wat extra uurtjes te pakken. Zag gisteren wel regelmatig iets bewegen in m'n ooghoeken, de bekende 'vermoeidheidsvliegjes' zeg maar overigens had ik tijdens het gebruik af en toe het gevoel dat een beestje op m'n onderbeen/voet kroop. Voelde echt levensecht! Gekke is dat ik afgelopen avond twee biertjes dronk en op bed tv ben gaan kijken en plots rond 2:00 wakker werd met licht en tv aan Dat is echt nog nooit gebeurd."
"DreamerOfDreams zei: alle spieren zijn volkomen ontspannen. Klik om te vergroten... Dan heb je mij nooit op mdma zien gaan :P"
"Stoneboot zei: Hij bedoeld MDMA in poedervorm of 'kristallen'. Heb het zelf (nog) nooit gebruikt maar het geeft je meer het love-gevoel dan het strak staan effect. Beetje mellow zeg maar Klik om te vergroten... ik bedoelde ook MDMA, maar ik sta daar dus echt wel strak van!Grote pupillen, stijve kaken... Maar het voelt inderdaad wel iets 'mellower' dan pillen qua ervaring en het love gevoel is ook een stuk sterker."
"Met MDMA kristallen heb ik eigenlijk nooit last van slaapproblemen gehad, ik val gek genoeg nog sneller in slaap dan normaal, terwijl mn hartslag toch wel aardig hoog is :P Maar m'n bed voelt zo heerlijk warm en veilig op dat moment, alsof ik terugkruip in de baarmoeder Dan sluit ik me ogen en zie ik van alles gebeuren, en voor ik t weet lig ik minstens een uur of 6/7 achtereen te dromen.. Met sos heb ik wel stress in bed gehad, uren wakkerliggen, draaien, denken, weg willen, geil zijn, tv aan, zappen, dvd erin, toch maar een andere dvd, tv uit, veel naar de wc, enz :P Ditzelfde geldt voor de keren dat ik pillen geslikt had, wss toch door de toegevoegde zooi. Geef mij maar MDMA Morgen weer"
"Beschrijving van een vriendin van mij: "Je lijkt op een tekenfilmfiguur, maar dan een gemene, met een enge lach!""
"Krijg m altijd heeeeel moeilijk op gang met sos :P Erg frustrerend omdat je dan wel zo ongelofelijk geil bent Met alcohol heb ik hier nou totaal geen last van, hoe veel ik ook drink, Japie Stam staat als ie er moet staan, zoals Theo Maassen zou zeggen... Vind het apart om te lezen dat er mensen zijn die m juist makkelijker omhoog lijken te krijgen? Is echt een enorme opgave voor mij, na meer dan een halfje!"
"Dutchy zei: Ik vind het altijd een hele worstelpartij om dat ding omhoog te krijgen na sos. Maar als je eenmaal bezig bent ... Komt volgens mij omdat sos je bloedvaten vernauwd, en daarom komt er minder makkelijk bloed naar je penis als je geil bent... Toch ? Klik om te vergroten... Dat zou dan toch bij iedereen zo moeten zijn?"
"Ik heb gister flink getript op een portie paddo's.. Al na 20 minuten begonnen vrij heftige visuals. Nu zag ik een bepaald ronddraaiend spiraal-achtig ding, wat een naam heeft maar waar ik even niet op kom. Ik heb er vaak genoeg plaatjes van gezien... In die spiraal zag ik woorden maar ik kon steeds NET niet zien wat er stond, ergggg frustrerend Anyway, kan iemand mij misscihen helpen om op dat woord te komen? thx."
"offtopic: Radiohead + paddo's = apart en Tool mag er ook wezen ontopic: Neeeee haha, het is echt een bekend effect volgens mij.. Soort van draaiend reuzenrad met allerlei vormen erin, waar ik doorheen kon kijken en woorden in kon zien. Ik ga toch nog eens even rondzoeken want het zit me al de hele dag dwars!"
"Gisterenmiddag rond 16:00 via via begonnen met twee sleutelpuntjes kwalitatief goede pep. Dit was voor mij de eerste keer dat ik amfetaminen gebruikte.. De 'reden' hiervan is dat ik sinds kort de diagnose ADHD heb gekregen en toch eens wilde weten wat Ritalin/Concerta ongeveer (uiteraard in sterk MINDERE mate) doen in je koppie, gezien ik laatstgenoemde op zeer korte termijn zal gaan slikken... Nu ben ik gewend om met enige regelmaat (2/3x per maand) een gram tot anderhalve gram coke per keer te snuiven, waarbij de frequentie van bijnemen, zoals bekend, een stuk hoger ligt. Probleem is dus dat ik deze pep ook in een iets te hoog tempo opgemaakt heb. Vroeg in de ochtend was alles op (was in totaal zo'n 0.5 gram). Overigens opmerkelijk hoe relaxed ik de hele nacht ben geweest (ben de gejaagdheid en paranoia van coke gewend) en me nergens druk over maakte / mijn concentratie uitstekend vast wist te houden op hetgeen waar ik op dat moment mee bezig was. De situatie is nu als volgt: mijn pupillen zijn nu net twee uur geleden wat kleiner geworden, maar is het normaal dat dit zo enorm lang doorwerkt? Ik leef de gehele dag op 2000mg vitamine C, een banaan en een pizzapunt, wat vrij simpel weg te krijgen was. Toch heb ik absoluut niet de behoefte om iets te eten, terwijl ik wel merk dat mijn lichaam erom vraagt (ben 1:87 en weeg rond de 110 kilo, dus in principe reserves genoeg :P ). Ben inmiddels ook al een dikke 40 uur wakker. Is het normaal dat je 12/14 uur na het laatste lijntje nog met grote pupillen en behoorlijk gespannen kaken bananen staat af te rekenen bij de lokale supermarkt?"