Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Halve liter euroshopper!"
"Qbase zei: beetje overdreven toch ... je wordt ten eerste al niet verslaafd aan wiet en ZEKER NIET op je 15'de ... Klik om te vergroten... Totaal onjuist!! Je kan dan misschien niet lichamelijk verslaafd raken aan wiet, maar zeker wel geestelijk!"
"Sofietje zei: Als het er niet is dan is het er niet en interesseert het me ook niet die vervelende coke! Maar zodra het er is, ook al heb ik mij voorgenomen niets te nemen. Dan doe ik dat toch en dan is er geen stoppen aan tot dat het op is. Klik om te vergroten... Erg herkenbaar!! En dat is ook het gevaarlijke aan coke. Ik wens je veel succes!"
"thijsdw zei: hallo ik heb een paddokweekset gekocht en daat groeit nu een witte substantie op lijkt wel op een schimmel ofzo. weet iemand wat dit is en wat ik hiermee moet doen? zal foto toevoegen Klik om te vergroten... Ik heb er even wat over opgezocht en ik kwam bij een forum uit waar ik dit las: "Witte schimmel is de schimmel die je moet zien. Dat je bovenop witte schimmel (mycelium) ziet, betekend dat de deklaag is doorgroeit. Vanaf het moment dat de kweekset opgezet word (normaal voordat de deklaag doorgroeit is) duurt het ca 9 dagen totdat het mycelium knoppen gaat vormen en daar de eerste paddo's uit komen. Dan krijg je in de komende 3 tot 4 weken, verschillende vluchten Paddo's. Hoeveel en hoe groot hangt af van hoe goed de kweekset is en onder welke omstandigheden deze groeit. De lucht om ons heen zit vol met schimmels. Daarom is het goed om de omgeving zo schoon mogelijk te houden. Zeker geen prullebakken of beschimmelde etenswaren in dezelfde ruimtes dus. Je hoeft zeker geen lamp boven de paddokweekset te plaatsen, want dat komt de kweek niet ten goede. Een beetje indirect licht is voldoende. De beste manier om schimmels te vermijden vind ik het gebruik van een filterzak. Door de set in een filterzak te plaatsen, word alle inkomende lucht gefilterd van sporen en eventuele insecten. De kans van slagen word daardoor veel groter. Deverse paddo's hoef je niet te drogen voordat je ze opeet." Ik denk dus dat je je nergens zorgen over hoeft te maken, zorg in ieder geval wel voor een schone omgeving!"
"Misschien een beetje laat trouwens..haha, maar misschien leerzaam voor de andere lezers"
"15-20 lijntjes moet je er echt wel uit kunnen halen, als je een beginnende gebruiker bent."
"Wat Svali al zei, je kunt 'smorgens wel een lijntje nemen, maar die is na een half uur tot een uur net zo goed weer uitgewerkt. Dus tenzij je de hele dag wil gaan snuiven, zou ik het niet doen, het heeft toch geen nut."
"Ten eerste zou ik je coke sowieso laten testen als je dit nog niet gedaan hebt, misschien is ie vervuild. Ik lees dat je wel het verdovende gevoel hebt in je neus maar niet echt actief word. Ik weet natuurlijk niet of je vertrouwd bent met de persoon van wie je je shit haalt. maar er bestaat ook een kans dat je opgelicht bent en bv. een heel laag percentage coke hebt gekregen wat aangevult is met lidocaïne(tandarts verdovingsmiddel) wat wel verdovend werkt maar verder niet veel effecten heeft. Het zou natuurlijk ook kunnen dat het gewoon gewenning is als je het meerdere malen per week gebruikt."
"Ikzelf vind het effect van concerta en ritalin erg lijken op dat van speed, alleen heb ik bij concerta of ritalin meer negatieve bijwerkingen, ik kan er bijvoorbeeld een hele nacht van wakker liggen en ik heb hier bij speed of coke totaal geen last van als ik niet heel veel snuif. Maargoed, is misschien wel persoonlijk. Voor mij zou het in ieder geval een goede vervanger zijn, ga er wel verstandig mee om."
"Re: ben wel niet verslaafd KISTO MAN zei: meestal als ik met me groep zit te chille en we gebruiken xtc is het heel leuk gevoel. maar waarom voel ik me altijd als de werking weg is helemaal saai heb dan gewoon geen zin meer om te chille. Klik om te vergroten... Dit komt omdat als je XTC neemt, er een stofje in jou hoofd vrijkomt(serotonine). Dit stofje zit al in je hoofd opgeslagen en heeft wat tijd nodig om weer aan te maken nadat er een grote hoeveelheid is vrijgekomen na XTC gebruik. Dit stofje zorgt er ook voor dat je blij word van sommige dingen, of dingen als prettig kunt ervaren. Hierdooor kun je je dus een paar dagen ronduit kut voelen nadat je XTC hebt genomen.."