Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil graag paddo's proberen Voor de rest heb ik niet echt iets wat ik nog wil doen Misschien lsd."
"1.Coke 2.Wiet /// de derde moet nog komen dan want voor de rest heb ik alleen maar speed en xtc gedaan maar vond geen een van beide - wow."
"En gewoon een lijntje coke?"
"Coke is #1 ma ook wel wiet das weer iets anders."
"1'76 en 59 kg"
"Dat heeft iedereen zo'n beetje met coke volgens mij, je denkt er aan als je drinkt de meeste denken er aan als de eerste lijntje al op is. Wat ik je kan aanraden is even volledig van afblijven en erna als je sterke karakter hebt kan je het weer ff doen en weer ff laten Het is me gelukt na 1 maand redelijk veel gebruik te stoppen volledig en het was moeilijk zeker, maar het ging - denk zo, ik heb geen geld voor da spul of ik kan het van niemand regelen ook al is het niet zo, bedenk uw eigen dingen wat u daar van kan laten afblijven Dat lukt. Succes"
"Pandan zei: Heb de tekst iets leesbaarder gemaakt voordat ik het had goedgekeurd. Volgende keer gewoon wat spaties en kortere zinnen, was nogal onleesbaar. Klik om te vergroten... Hahah excuses volgende keer zal ik nuchter zijn als ik een bericht plaats"
"heyy allemaal, ik heb een vraagske, ik gebruik af en toe coke maar de laatste tijd door de omstandigheden ben ik altijd alleen als ik het doe en dus ook thuis. De probleem is ik voel me geweldig, ik heb energie enal, maar ik verveel me gewoon ik weet nie wat te doen, de enigste wat ik tot nu toe heb gevonden is muziek luisteren als er geen is word ik gek zelfs Maar voor de rest weet ik niet wat te doen. Een film kijken is geen optie ik word direkt terug moe na half uurke en ben ik altijd in slaap gevallen voor de film gedaan is. Ik wil gewoon kunnen chillen, ik kan morgen uitslapen, laatste keertje niet werken en dan weet ik niet wat te doen dat verpest mijn nacht een beetje :/ Ik ben een wiet gebruiker das mijn passie, maar ik prefereer om niet te roken als ik snuif alhoewel iedereen die ik ken doet het graag, maar bij mij is het heel raar als ik ene heb gepakt en ene ga roken onmiddellijk erna dan ben ik gewoon begaaid. Het is gedaan met de andere effect en dan is da weg gegooid geld dus liever ook niet blowen. En jaa dus dank u iedereen die mijn vervelende verhaal heeft gelezen, iemand ideeën wat ik kan doen? Btw ik ben een meisje, dus geen sport spellekes opnoemen fzo )) thankss peace & love"
"Dat wil ik ook wel zelf, maar is moeilijk als het hier voor mijn neus ligt"
"Niet zo laat nee ,mijn vriend is momenteel niet bij mij ik heb fatale dingen aan mijn kop, ik ga niet veel buiten omdat ik veel werk en ook altijd iets moet regelen echt constant. Ik heb 2 goeie vrienden ik ga elke dag met hun chillen ma we roken gewoon samen ze doen het niet, ik pak wel ene voor ik buiten ga, bij hun is dat fijn en als ik thuis kom wil ik automatisch nog ene en ja daarom eh dan ben ik alleen.."