Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: jou favoriete trip nummer. teveel om op te noemen maar iig: - great gig in the sky, pink floyd - Random playlist met Faithless, Portishead en LTJ Bukem"
"voor mij iets te licht dus een not."
"ja beter, ik houd wel van hiphop maar niet de softe shit. hot dus"
"als mentioned hierboven is het een beetje kwaliteit afhankelijk maar ik denk dat ik ook een lijn of 20 leg uit een gram. Ik wil meestal doorgaan en ik heb de prettigste ervaring met veel kleine lijntjes (elk half uur/uur een lijntje links en een lijntje rechts) lijkt me op een prettige piek te houden."
"- hasj/weed - XTC - 2CB - coke - opium - keta - diverse paddo's - MDMA"
"SmartieAndMe zei: Niks in huis halen werkt voor mij perfect. Als ik een lege voorraadkast heb dan heb ik een keiharde vreetkick, maar gewoon pech. Dan zoek ik 10 minuten alle kastjes door en ga ik teleurgesteld op de bank liggen Klik om te vergroten... En dan pak ik de telefoon of loop alsnog naar de supermarkt waar ik dan een godsvermogen uitgeef :P . Overigens helpt een halve liter water naar binnen gooien ook wel als je de munchies krijgt."