Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"goeie dag. zal me even voorstellen. Ik ben anoniempje 28 jaar en woon in nb. ik slik nu 3 jaar met mate xtc of mdma poeder. soms.is het 2 x per jaar soms 1 x in de week voor n maand lang tis nog al verschillend. ik merk de laatste tijd dat het niet meer zo lekker gaat als voorheen.meestal voor het piek moment meteen te warm. tintelend gevoel en wil ik overgeven. nu heb ik gedacht dat dit altijd normaal was omdat daarna die piek.komt en ik me eige super voel. maar Nu is het zo dat na dat 1e keer overgegeven die piek niet zo lekker meer is. ik krijg het dus weer warm en weer overgeven tot wel 6 keer laatste keer. mischien ligt t aan de kwaliteit ik weet t niet. ik eet goed en drink voldoende maar blijf het dus te warm krijgen. Afgelopen weekend was het een beetje teveel denk ik ik had van te voren toch wel 7 lijnen speed op vanaf 5 uur 1e xsmidags. 12 flessen bier op zoiets. om 9 uur coke gehaald. daar heb ik miss 4 lijne van op. rond 2 uur snachts 1 xtc 140 mg die ging wel goed maar ik pak altijd n 2e soms meer maar had al genoeg andere op om half 5 een 2e. en toen bleef ik maar kotsen etc. tot ik het zo warm kreeg dat ik naar de badkamer toe rende. en ineens schrok ik trillend wakker op de vloer wist nie waar ik was. mn maat zij je bent knock out gegaan ff schrikke dus want ben nog nooit knock gegaan. heeft dit nou te maken met slechte kwaliteit of dat je lichaam t niet meer aankan? door die combi. twas wel maar 10 seconden ofzo dat ik er nie was maar kan me nie herinderen hoe ik op de vloer lag. wat ik ook raar vind als ik een pil van 220 pak voel ik me eige veel chiller en hoef dan meestal maar 1 of 2 x naar wc pak ik lager dan meestal vaker. ok. wouw dit ff met mensen delen. vriendelijke groet. Anoniem"
"dankje voor de reactie maar betekend dit dat ik nooit geen pil meer kan pakke stel 1 of 2 x per jaar? want ja als ie lekker valt is het ook top. maar weet dus niet of ik er helemaal mee moet stoppen."
"nee idd. ik ga t gewoon doen ff nix paar maanden. heb trouwens toch te vaak van die irri groene lichtflitsen weet nie hoe andere mensen erover denken anders kan er wel n slotje op bedankt!"
"10 lijnen"
"goeie dag. als ik xtc pak dan krijg ik soms als ik daarna in mn bed lig met ogen dicht een soort van groene flits. t lijkt wel onweer. das dan maar 1 of 2 keer. en voel er niets van. nu had ik het toen het bijna was uitgewerkt met ogen open . heeft iemand dit ooit mee gemaakt of kent het? groeten anoniem"
"het zou idd kunnen dat ik vanaf de 1e keer dat ik mdma pakte altijd een te hoge dosis nam ik heb die schokjes eigenlijk al sinds de 1e paar keren dat ik t pakte maar goed ik zal maar eens een lange pauze houde"
"ok de laatste keer was dus in dec 2013 en de 1e keer weer in mei 2014. en toen kreeg ik ook 2flitsen alleen dit wel na het was uitgewerkt tijdens rust zeg maar ik heb de volgende dag daar geen last meer van. dosis toen was 2x 160 ik heb het eigenlijk al vanaf de 1e x dat ik me herinner. d8 altijd dat het normaal was."
"na elk ding wat ik uitkraam zeg ik. "waar had ik t nou over""