Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pereboom zei: Beste mensen, Een tijd geleden heb ik voor de vierde keer coke gesnoven. Een 'vriend' van me zei toen je moet het in een rietje doen, vervolgens terwijl je snuift het rietje omhoog doen. Toen ik dit deed ging heel mijn neus bloeden, vermoedelijk omdat ik dus het had opengehaald met dat rietje. Echter kan ik ongeveer sindsdien de rechter zijkant van mijn neus helemaal indrukken, je voelt echt dat er een heel stuk kraakbeen weg is, want aan de linkerkant is het gewoon hard aan de zijkant. Heeft iemand hier enige ervaring mee, en komt dit kraakbeen ooit nog terug? Want ik zit er best wel mee namelijk.. Groetjes, Pereboom Klik om te vergroten... Ten eerste na 4 keer snuiven kan je kraakbeen niet aangetast zijn. Waarschijnlijk kon jeje neus platduwen door het verdovend effect van coke maar na een dag is dat weer weg. Maar als je meer en meer snuift kan je kraakbeen gaan rotten. Ik gebruik nu al 3 jaar elk weekend 4 gram coke en heb nog geen last van verrot kraakbeen."
"SmartieAndMe zei: Testen kun je zelf niet. Als je coke over je lippen wrijft verdooft het inderdaad, maar de versnijdingsmiddelen zoals levamisol verdoven ook je lippen. Het klinkt wel alsof je coke niet volledig zuiver was want dan heb je wel iets meer effect dan alleen opgewektheid (al vind ik coke zelf ook overrated, maar dat terzijde). Lever even in bij het testcentrum (http://www.drugs-test.nl) dan weet je hoe sterk het was. [modknip] voor .65 is inderdaad wel veel te veel. Klik om te vergroten... Ik denk dat je lidocaine bedoeld in plaats van levamisol. Lidocaine in het goedje dat je tandarts in je tandvlees spuit als ie je wil verdoven."
"WimKieft zei: Dag allemaal, Nadat ik cocaïne gebruik word ik overvallen door een heel naar gevoel. Ik weet dan niet meer wat ik moet doen. Een film zet ik al na 5 minuten af, de muziek kan niet meer aan en durf helemaal geen geluid meer te maken. Ik zou dit gevoel of eigenlijk staat willen omschrijven als iets waar ik helemaal mezelf niet meer ben. Wat ik dan eigenlijk altijd doe is apathisch voor mij uit staren en dwangmatig sigaretten roken totdat ik kotsmisselijk ben en in mijn bed ga liggen. Wat dan goed helpt is iets lezen op mijn telefoon totdat het diep in de ochtend is en ik kan slapen. Dit gebeurt altijd zo'n 1 a 2 uur na laatste inname en houdt minstens het dubbele aan. Dit gevoel komt echter niet als ik echt stomdronken ben alleen soms drink je gewoon niet zoveel maar gebruik je toch cocaïne. Toen ik met cocaïne begon had ik deze uitwerkingen helemaal niet. Ik gebruik nu zo'n 2 jaar cocaïne en ben sinds een jaar verslaafd. Ik gebruik zo'n 1 keer per week 1 gram. Ik wilde vragen of er meer mensen zijn die dit gevoel herkennen en of zij misschien tips hebben om hier mee om te gaan dan wel de klachten te verminderen. Zelf denk ik dat dit gewoon nadelige lange termijn effecten zijn. Alvast bedankt Klik om te vergroten... Dit verhaal vind ik heel herkenbaar. Je bent gewoon paranoia. Dat is inderdaad een nadelig effect van langdurig coke gebruik. Dat je een film afzet na 5 minuten komt omdat coke je dopamine uitput. En als je een tekort aan dopamine hebt dan word je depressief en heb je nergens nog zin in. Herken ik volledig. Ik rook ook dan ook dwangmatig sigaretten. En zit ook veel te lezen op internet vooral sites over coke dan. Dat komt omdat je onder invloed van coke veel handelingen wilt doen. Wat helpt tegen paranoia is inderdaad veel drinken als je aan het snuiven bent. Maar wat nog het beste helpt zijn benzo's ( slaap of kalmeringsmiddelen) Die zorgen ervoor dat alle nadelige effecten vervagen allesinds bij mij toch."
"Ik leg ongeveer 20 lijnen uit 1gram"
"Missyy23 zei: virtual77 zei: Ik leg ongeveer 20 lijnen uit 1gram Klik om te vergroten... That's a LOT !!!! of leg je ienieminie lijnen ? Klik om te vergroten... Ik leg niet zo een grote lijnen dat klopt. Denk dat ik best wel goede kwaliteit heb. En vooral omdat als je te grote lijnen legt en snuift je neusslijmvlies het toch niet kan opnemen en het verloren gaat. Dus liever kleine lijntjes en wat meer snuiven dan grote lijnen en dat er verloren gaat."
"Als mijn coke wat vochtig of zacht is zet ik een bord in de microgolfoven zodat het warm word. Als je dan je coke erop legt word ie droog en kan je mooie fijne lijntjes leggen."
"omgilmt zei: Hoi, Ik ga volgend weekend voor de eerste keer cocaïne gebruiken met een paar vrienden, en ik vraag me een beetje af wat er precies gebeurt dan? Ik heb wel dingen gelezen op internet maar dat was niet heel duidelijk zeg maar. Dus, iemand die me zijn ervaringen wil/kan vertellen? Klik om te vergroten... 2a3 minuten na het snuiven ga jeje onsterfelijk voelen je ego word 10X zo groot je hebt zin om veel te vertellen tegen je vrienden. Je neus en je keel gaan verdoofd aanvoelen. Na 30 a 45 min is het effect uitgewerkt en ga jeje down voelen waardoor je nog een lijntje wilt."
"Een verdovend effect is een eigenschap van coke. Maar om dit na te bootsen gebruiken ze lidocaïne als versnijdingsmiddel. Lidocaïne is het verdovend product dat de tandarts in je tandvlees spuit om te verdoven. Dus je weet nooit zeker of het goeie coke is of de invloed van lidocaïne. Tenzij er een verschil is hoe coke of lidocaïne verdooft maar ik denk dat dat nauwelijks merkbaar is."
"spacebilly zei: diezelfde avond was een gram nog op met een maat van me, die eerste lijn snoof ik denk ik te hard door, rest van de keren ging goed. Gewoon rustig snuiven, voelde wel verdoofd bij mn voortanden maar niet vervelend ofzo. Wel kapot gespaced, jezus haha. Maar mn geld niet waard, wou t altijd al een keer proberen en daar blijft het wel bij. Klik om te vergroten... En hoe voelde je als alles op was? Had je geen zin naar meer?"