Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoed versnijdingsmiddel Coke

Goed versnijdingsmiddel Coke

100 antwoorden
96 weergaven
18-5-2026
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van het blok zegt totaal niks, sos wordt vesneden en daarna weer geperst.
R
R.ubikLid
01-01-2024, 00:00
#2
De consument betaald blijkbaar liever de helft voor 30%dope, 70%caffeine...

Idd, 70/30 is weer wat anders. :smoke:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spor zei:
dood aan versnijders aka drugsverpesters !
Klik om te vergroten...

+1 spor
2
2C-G-5Lid
01-01-2024, 00:00
#4
beste kan je coke niet versnijden, dan hou je meer klanten natuurlijk, maar please mensen als je het versnijd doe het dan met edelweiss kost 3euro in duitsland voor 500mg en is niet schadelijk smaak loos geur loos en geen verstopte neus meer :)
c
celforLid
01-01-2024, 00:00
#5
Caffeine, dextrose en lidocaine zijn goede versnijdingsmiddelen voor coke
Daarnaast kan je ook een veilig alternatief zoals poedersuiker gebruiken.

voorbeeld van een 'goede' versnijding:
-1deel op 10 lidocaine,
-1deel op 10 cafeine,
-1tot 3 delen dextrose of poedersuiker
Je hebt dan van 50-70% zuiverheid wat vrij goed(70%) tot redelijk(50%) is, op voorwaarde dat men dus wel deze versnijdingsmiddelen gebruikt.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Jawel wij spreken elkaar tegen. Idmb zegt dat hij/zij/whatever bij aankoop van meerdere grammen goede coke minder betaald dan de gemiddelde waarde van een kilo coke die ons land binnenkomt en in grote oplage verkocht word.

Dat zou betekenen dat er door tussenpersonen (want ga me niet vertellen dat een grote jongen aan het begin 'coke lijn' ons land door, grammen verkoopt aan prutsertjes die het opsnuiven) niets wordt verdiend. En dat weiger ik te geloven. Coke is zo'n egotrip, daar moet aan verdiend worden.
Klik om te vergroten...
bv;als pietje de prutser is die het verkoopt aan jouw,pietje koopt het van klaasje,..maar klaasje koopt het van-ik doe mijn best-is het je dan wat duidelijker,..ik koop,zoals ik het verkoop,klaasje ook,en pietje ook,de coke blijft het zelfde,..alleen de tussen prijs niet.En nu stop ik maar met jouw,want alles moet altijd van jouw-wetenschappelijk-worden onderbouwd,..soms word ik moe van figuren als jouw,die altijd maar denken,de wijsheid in pacht te hebben,..het altijd beter te weten als een ander,..ook altijd maar weet,wat ook beter is voor een ander,..je moet nog veel leren meisje!! ps-ik heb veel eerdere berichten van je gelezen,..vrijwillige mensen zoals jouw,die zich gaan opwerpen,als expert,maar dan ook over alles het wel te weten,zijn meer een gevaar voor anderen,..vooral als je hier op het df-ook nog vaak praat over de -wij- vorm,..wij van df,..wij van ,..enz enz,..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja want het verschaffen van de juiste informatie is gevaarlijker dan op jouw mening af gaan, iemand die verslaafd is aan allerlei middelen.

Makes total sense.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Ja want het verschaffen van de juiste informatie is gevaarlijker dan op jouw mening af gaan, iemand die verslaafd is aan allerlei middelen.

Makes total sense.
Klik om te vergroten...
nee,de info die jij hebt,heb je uit je eigenervaring,of je praat een x met iemand van een cad,..jij hebt er toch niet voor gestudeerd,..dus hoe kun jij dan de juisteinfo verschaffen,..juist,door de eigen ervaring,..ik heb geen hekel aan je,..ik ken jezelfs geeneens,en ik hoef ook geen bek/woordengevecht te hebben. :wink:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er zijn dealers die verdienen door te versnijden en er zijn dealers die de prijs/hoeveelheid-verhouding aanpassen.


Drientje jij hebt het over pure coke, ik doe mijn best overduidelijk niet.
Niet zo moeilijk om te zien dat dit echt geen bullshit hoeft te zijn.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vigilante zei:
Er zijn dealers die verdienen door te versnijden en er zijn dealers die de prijs/hoeveelheid-verhouding aanpassen.


Drientje jij hebt het over pure coke, ik doe mijn best overduidelijk niet.
Niet zo moeilijk om te zien dat dit echt geen bullshit hoeft te zijn.
Klik om te vergroten...
je moet geen dealers hebben die versnijden,beter een paar euro meer betalen,..
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pure coke = 30 € per gram bij binnenkomst in land.
Dealer A versnijdt naar 50/50
Dealer B versnijdt naar 30/ 70
Resultaat: 1 gram pure coke is nu goed voor meer dan 3 gram versneden: deze versneden coke kan verkocht worden aan 30 € per gram aan klaasje.

PS: Dit is uiteraard een fictief voorbeeld want er gebeuren sowieso veel meer stappen (waar coke onder andere ook aan een meerprijs verkocht wordt zonder te versnijden) en weet ik veel hoe dat precies gaat, maar deze logica zit wel achter jullie disagreement lijkt me.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat is wel waar de schoen wringt, ik dacht dat het over pure coke ging.
D
DevilsDandruffLid
01-01-2024, 00:00
#13
Idd.. Het leek hier meer op 'kost wat t kost een punt duidelijk maken' dan om een eigen mening... Maar Drientje: wetenschappelijk onderbouwd??? Wanneer is de drugsscene wetenschappelijk onderbouwd??? Net of wetenschappers een volledig en reeel beeld van deze scene kunnen hebben terwijl ze geen insider zijn... Dat weten ze nooit helemaal... Zelfs de politie maakt schattingen en zij weten meer dan jouw vermeende wetenschappers...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb niet gevraagd om een wetenschappelijk onderbouwde mening in dit topic maar in het algemeen op posts van ik doe mijn best.
D
DevilsDandruffLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ehhhhm jaaa.... Daar was ik al achter want dat heb ik gelezen... Ik zeg alleen hoe kun je hem (or anybody) daarnaar vragen wanneer hij waarschijnlijk méér een insider is dan dat wetenschappers ooit zullen zijn op dit gebied... Zij maken nl alleen rapporten op basis van de informatie die zij hebben/verkrijgen... Maar alleen de echte smokkelaars/dealers hebben het totaalbeeld en zij bepalen... Dus dan kun je nog zoveel wetenschappelijke documenten hebben gelezen, dit betekent niet dat je meteen alles weet wat er op dit gebied speelt in dit geval... Het blijft in dat geval een wetenschappelijke schatting...
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#16
DevilsDandruff zei:
Ehhhhm jaaa.... Daar was ik al achter want dat heb ik gelezen... Ik zeg alleen hoe kun je hem (or anybody) daarnaar vragen wanneer hij waarschijnlijk méér een insider is dan dat wetenschappers ooit zullen zijn op dit gebied... Zij maken nl alleen rapporten op basis van de informatie die zij hebben/verkrijgen... Maar alleen de echte smokkelaars/dealers hebben het totaalbeeld en zij bepalen... Dus dan kun je nog zoveel wetenschappelijke documenten hebben gelezen, dit betekent niet dat je meteen alles weet wat er op dit gebied speelt in dit geval... Het blijft in dat geval een wetenschappelijke schatting...
Klik om te vergroten...
ik heb ook wel het totaalbeeld,maar ik bepaal niks,..ik heb ook niks te bepalen want ik ben ook maar een simpele ziel tussen die mensen,..morgen voor mij een ander,en overmorgen weer,morgen weer een andere prijs,en overmorgen ook weer,..wil ik het niet afnemen,..doet een ander het wel.Welkom in de wereld die handel heet,.. :kots:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Dat is wel waar de schoen wringt, ik dacht dat het over pure coke ging.
Klik om te vergroten...

:wink:

Ik ken een verdeler die zegt zelf: ik verkoop 0,3 gram voor 25 euro. Kan er wel 0,5 van maken maar ik heb geen zin om te versnijden. Anderen versnijden 0,3 tot 0,5 en maken zo winst.

En dan heb je nog de sukkels die versnijden en dan nog 0,3 verkopen :P
R
RosseGod96Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Lidocaïne is een hele populaire! :)
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Irie zei:
True, maar dan heeft jouw dealer het misschien tenminste niet nog eens versneden, om er meer winst uit te halen ....

Heb echt nog eens zin in lekkere coke, maar las onlangs dat de meeste coke tegenwoordig nog maar 10% bevat ... dus dan maar passen!
Klik om te vergroten...

Je kan ook 1x in de zoveel tijd een grammetje coke van je dealer uitkoken en kijken wat er aan pure coke overblijft.
A
AanwazigLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb het idee dat mijn coke waar ik het op dit moment haal om zelf te gebruiken, met caffeine is versneden. Of trouwens niet eens coke meer is.. het lijkt alleen op caffeine zoals het eruit ziet, het glinstert niet eens en coke hoort toch te glinsteren? Als ik 1 lijn neem dan krijg ik het ineens erg warm, begin te zweten en me hart gaat sneller.. Dit is volges mij dan gewooon caffeine, want zo smaakt het wel want heb ook een keer caffeine puur gehad, maar dat is een tijd geleden, en dit heb er veel van weg.
Iemand enig idee?

Alvast bedankt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."