#1
Van het blok zegt totaal niks, sos wordt vesneden en daarna weer geperst.

Spor zei:dood aan versnijders aka drugsverpesters !
bv;als pietje de prutser is die het verkoopt aan jouw,pietje koopt het van klaasje,..maar klaasje koopt het van-ik doe mijn best-is het je dan wat duidelijker,..ik koop,zoals ik het verkoop,klaasje ook,en pietje ook,de coke blijft het zelfde,..alleen de tussen prijs niet.En nu stop ik maar met jouw,want alles moet altijd van jouw-wetenschappelijk-worden onderbouwd,..soms word ik moe van figuren als jouw,die altijd maar denken,de wijsheid in pacht te hebben,..het altijd beter te weten als een ander,..ook altijd maar weet,wat ook beter is voor een ander,..je moet nog veel leren meisje!! ps-ik heb veel eerdere berichten van je gelezen,..vrijwillige mensen zoals jouw,die zich gaan opwerpen,als expert,maar dan ook over alles het wel te weten,zijn meer een gevaar voor anderen,..vooral als je hier op het df-ook nog vaak praat over de -wij- vorm,..wij van df,..wij van ,..enz enz,..Drientje zei:Jawel wij spreken elkaar tegen. Idmb zegt dat hij/zij/whatever bij aankoop van meerdere grammen goede coke minder betaald dan de gemiddelde waarde van een kilo coke die ons land binnenkomt en in grote oplage verkocht word.
Dat zou betekenen dat er door tussenpersonen (want ga me niet vertellen dat een grote jongen aan het begin 'coke lijn' ons land door, grammen verkoopt aan prutsertjes die het opsnuiven) niets wordt verdiend. En dat weiger ik te geloven. Coke is zo'n egotrip, daar moet aan verdiend worden.
nee,de info die jij hebt,heb je uit je eigenervaring,of je praat een x met iemand van een cad,..jij hebt er toch niet voor gestudeerd,..dus hoe kun jij dan de juisteinfo verschaffen,..juist,door de eigen ervaring,..ik heb geen hekel aan je,..ik ken jezelfs geeneens,en ik hoef ook geen bek/woordengevecht te hebben.Drientje zei:Ja want het verschaffen van de juiste informatie is gevaarlijker dan op jouw mening af gaan, iemand die verslaafd is aan allerlei middelen.
Makes total sense.
je moet geen dealers hebben die versnijden,beter een paar euro meer betalen,..Vigilante zei:Er zijn dealers die verdienen door te versnijden en er zijn dealers die de prijs/hoeveelheid-verhouding aanpassen.
Drientje jij hebt het over pure coke, ik doe mijn best overduidelijk niet.
Niet zo moeilijk om te zien dat dit echt geen bullshit hoeft te zijn.
ik heb ook wel het totaalbeeld,maar ik bepaal niks,..ik heb ook niks te bepalen want ik ben ook maar een simpele ziel tussen die mensen,..morgen voor mij een ander,en overmorgen weer,morgen weer een andere prijs,en overmorgen ook weer,..wil ik het niet afnemen,..doet een ander het wel.Welkom in de wereld die handel heet,..DevilsDandruff zei:Ehhhhm jaaa.... Daar was ik al achter want dat heb ik gelezen... Ik zeg alleen hoe kun je hem (or anybody) daarnaar vragen wanneer hij waarschijnlijk méér een insider is dan dat wetenschappers ooit zullen zijn op dit gebied... Zij maken nl alleen rapporten op basis van de informatie die zij hebben/verkrijgen... Maar alleen de echte smokkelaars/dealers hebben het totaalbeeld en zij bepalen... Dus dan kun je nog zoveel wetenschappelijke documenten hebben gelezen, dit betekent niet dat je meteen alles weet wat er op dit gebied speelt in dit geval... Het blijft in dat geval een wetenschappelijke schatting...

Drientje zei:Dat is wel waar de schoen wringt, ik dacht dat het over pure coke ging.
Irie zei:True, maar dan heeft jouw dealer het misschien tenminste niet nog eens versneden, om er meer winst uit te halen ....
Heb echt nog eens zin in lekkere coke, maar las onlangs dat de meeste coke tegenwoordig nog maar 10% bevat ... dus dan maar passen!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."