Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoed versnijdingsmiddel Coke

Goed versnijdingsmiddel Coke

100 antwoorden
99 weergaven
18-5-2026
F
Frankle*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zooi is er genoeg!
Zoek gewoon verder en je komt vanzelf iets goeds tegen!
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#2
druivensuiker een pond voor 1,89 en het is nog lekker ook!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou, je kan best 15 eu vragen voor zuivere amfetamine.. Dwz, als het om zaken met volwassen mensen gaat die weten hoe het testcentrum werkt..

Met "wallah is pure spiet ik sfeer het jonguh" krijg je alleen uitlachen, dat wel :tearsofjoy:
s
sylvia46Lid
01-01-2024, 00:00
#4
2C-G-5 zei:
beste kan je coke niet versnijden, dan hou je meer klanten natuurlijk, maar please mensen als je het versnijd doe het dan met edelweiss kost 3euro in duitsland voor 500mg en is niet schadelijk smaak loos geur loos en geen verstopte neus meer :)
Klik om te vergroten...



En is dat spul ook te bestellen of kan je het alleen halen :rolleyes:
p
pharaLid
01-01-2024, 00:00
#5
alle dealers die ik ken hebben allemaal 9 strepen !!!!

ze zweren het op hun ouders dus moet wel waar zijn toch :confused:






geld boven familie natuurlijk :rock:
s
sylvia46Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Aquilta zei:
Als je het wilt versnijden, doe het dan met inositol (vitamine E) kost je 8 euro voor 30gr bij de smartshop. Het meest neutrale en veilige middel imo. Ik versnij het zelfs 1:1 want hij is veel te sterk en scherp. Puur prive gebruik uiteraard.
Klik om te vergroten...
wat is die inositol te scherp?
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#7
nvt
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
phara zei:
alle dealers die ik ken hebben allemaal 9 strepen !!!!

ze zweren het op hun ouders dus moet wel waar zijn toch :confused:






geld boven familie natuurlijk :rock:
Klik om te vergroten...
Waar zitten die strepen dan? Op je mouw? Of spelden ze het daarop?
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#9
Iedereen schreeuwt altijd dood aan versnijders enzo.
Maar als niemand het meer zou versnijden zouden we het hier nooit hebben waarschijnlijk. Dan word er niet meer genoeg winst gemaakt en zijn het de risicos niet waard.
Ik zou liever ook pure sos hebben maarja...
D
DevilsDandruffLid
01-01-2024, 00:00
#10
Judas zei:
wise words Tony.

De pijnstillers paracetemol & fenacetine zijn de laatste tijd enorm in opmars. Vooral de laatstgenoemde. Hier in Gomorra aan de Amstel zijn de laatste tijd een aantal mensen opgepakt die de sos met fenacetine aan het versnijden waren. In een woning in de Bijlmer lagen kilos van dit nierslopende, kankerverwekkende medicijn :angry:
Klik om te vergroten...

Daar ben ik achter gekomen ja... Ik haalde altijd bij 1 van die mensen en ben na intensief gebruik in een rotperiode in het ziekenhuis beland met een dubbele nieronsteking... Ben bij elkaar meer dan een jaar ziek geweest en door het ziekzijn ook m'n (goedbetaalde) baan kwijtgeraakt...
Ik heb nog mazzel gehad en m'n lesje inmiddels wel geleerd... :(
D
DevilsDandruffLid
01-01-2024, 00:00
#11
Judas zei:
dutch-lycan zei:
ik kan de geur niet echt omschrijven maar ik dacht altijd dat die
geur coke was. moet je nagaan hoeveel ik van coke af wist :P
maar iemand idee wat die geur dan wel is
Klik om te vergroten...

Het betreft hier de geur van zoutzuur. Soms ook die van kerosine of een menggeur van beiden.

Ik heb veel met chemicalieen gewerkt, dit is geen boeken- of internetwijsheid :grin:

Deze geur heeft niets met versnijdingsmiddelen te maken maar met het vervaardigingsproces van de cocaine in Zuid-Amerika.
Allereerst gaat men daar in het veld van de cocabladeren cocapasta maken. Bij dit proces vormt kerosine een van de belangrijkste hulpmiddelen. Kerosine (oftewel vliegtuigbenzine) wordt als oplosmiddel gebruikt. Als je circa 1000 kilo cocabladeren in kerosine oplost, dan hou je ongeveer 4 kilo cocapasta over.

Aan de aldus gewonnen cocapasta word vervolgens meerdere malen zoutzuur toegevoegd om het gewenste kristallisatie-proces tot stand te kunnen brengen. In de eerste stadia ontstaan er een soort kiezelstenen, maar als je steeds opnieuw zoutzuur toevoegt, dan transformeren de kiezelkristallen in een fijn poeder.

Wanneer je deze laatste, veredelde variant in handen krijgt, dan ruikt je meestal die scherpe zoutzuurlucht die er aan is blijven kleven. Het is voor degenen die de sos maken bijna niet te doen om dit er helemaal uit te krijgen en waarom zouden ze ook: de connaisseur weet dat dit de geur van goede cocaine is. En schadelijk voor je body zijn deze moluculaire zoutzuurrestanten niet.

In de ruwere, kiezelachtige kristallen tref je nogal eens de genoemde kerosine-geur aan. Die is een stuk minder prettig dan de zoutzuursmell. Ook hiervan krijg je een toprush, mits je het zelf nog verder weet te verpulveren. Een teveel aan kerosine-residu is echter niet zo best voor je gezondheid.
Maar dat is cocaine zelf ook niet.
Helaas. :(
Klik om te vergroten...

Ja, jammer genoeg zijn de lekkerste dingen vaak niet debeste optie voor je gezondheid.... Werd je van sos maar letterlijk groot en sterk... Net als bij spinazie!!! :grin:
D
DevilsDandruffLid
01-01-2024, 00:00
#12
DAVID0FF zei:
Angramar Temenos zei:
En als ik al zou gaan gebruiken, zou ik gewoon eisen dat het van het blok wordt gesneden.
Klik om te vergroten...


Haha gewoon eisen

dat ik daar niet opgekomen ben
vanaf nu enkel nog pure coke want ik ga het eisen

en gaan
Klik om te vergroten...

Als de brandweer!!! :wink:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Coke versneden met Coke
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#14
nvt
p
pharaLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik doe mijn best zei:
wat ik hier niet goed begrijp is,dat bijna iedereen denkt dat de dealer het ook nog een keer zelf versnijdt,..ik loop al best een tijdje mee,maar ken ze echt niet.Een dealer koopt in voor een bepaalde prijs,..zeg 30-gram voor 800-euro,..hij verkoopt -vaak-0.9 voor 50-euro,..de winst is dan al meer als genoeg,..en wie wel troep krijgt,heeft gewoon een fout-inkopende -dealer,..die er waarschijnlijk zelf ook geen verstand van heeft.Brokjes,poeder,het zegt helemaal niks,..Mijn ervaring met dealers is,..hij komt bij je thuis,haalt een grote zak tevoorschijn,waar zeker 20-gram of meer in zit,en dan zijn weegschaal pakt,..en gaat wegen.Het is geen garantie,maar mijn ervaring leert wel dat dat vaak beter is,dan een pakje op straat kopen.
Klik om te vergroten...


30 gram 800 euro is wel erg goedkoop denk je niet?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als coke binnenkomt in NL is de waarde van een kilo 30.000 euro, 30 euro voor een gram. Lijkt me sterk dat dat goedkoper wordt op het moment dat jij meer koopt. Iedereen wil eraan verdienen dus het wordt alleen maar duurder.

En ja, dat weet ik zo goed omdat ik recent een expertmeeting heb gehad met twee mensen van de trimbos en de jellinek die uitgebreid geïnformeerd zijn over de drugsmarkt van nu.

Maar goed, als jij zo graag gelooft dat jij onversneden coke koopt voor minder dan die 30 euro per gram dan mag jij van mij hoor.
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#17
nvt
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik doe mijn best zei:
je moet geen dealers hebben die versnijden,beter een paar euro meer betalen,..
Klik om te vergroten...

ALLE coke is versneden, dat kan je niet vermijden. Een paar euro ? Een paar tientjes bedoel je dan.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wees er maar trots op dat je het allemaal zo goed weet uit eigen ervaring dan.

Vertel nou maar eens iets wat wetenschappelijk is onderbouwt.
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jullie spreken elkaar toch niet tegen? Drientje zegt 30 € als het Nederland binnenkomt in (bijna) pure vorm, ik doe mijn best zegt 30 € per gram voor versneden coke in relatief grote aankoop van een goede bron. Ik snap het probleem niet.

En het is niet alsof er wetenschappelijke bronnen bestaan over de straatwaarde van drugs..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."