#1
Zooi is er genoeg!
Zoek gewoon verder en je komt vanzelf iets goeds tegen!
Zoek gewoon verder en je komt vanzelf iets goeds tegen!
2C-G-5 zei:beste kan je coke niet versnijden, dan hou je meer klanten natuurlijk, maar please mensen als je het versnijd doe het dan met edelweiss kost 3euro in duitsland voor 500mg en is niet schadelijk smaak loos geur loos en geen verstopte neus meer![]()


wat is die inositol te scherp?Aquilta zei:Als je het wilt versnijden, doe het dan met inositol (vitamine E) kost je 8 euro voor 30gr bij de smartshop. Het meest neutrale en veilige middel imo. Ik versnij het zelfs 1:1 want hij is veel te sterk en scherp. Puur prive gebruik uiteraard.
Waar zitten die strepen dan? Op je mouw? Of spelden ze het daarop?phara zei:alle dealers die ik ken hebben allemaal 9 strepen !!!!
ze zweren het op hun ouders dus moet wel waar zijn toch![]()
geld boven familie natuurlijk![]()
Judas zei:wise words Tony.
De pijnstillers paracetemol & fenacetine zijn de laatste tijd enorm in opmars. Vooral de laatstgenoemde. Hier in Gomorra aan de Amstel zijn de laatste tijd een aantal mensen opgepakt die de sos met fenacetine aan het versnijden waren. In een woning in de Bijlmer lagen kilos van dit nierslopende, kankerverwekkende medicijn![]()
Judas zei:dutch-lycan zei:ik kan de geur niet echt omschrijven maar ik dacht altijd dat die
geur coke was. moet je nagaan hoeveel ik van coke af wist :P
maar iemand idee wat die geur dan wel is
Het betreft hier de geur van zoutzuur. Soms ook die van kerosine of een menggeur van beiden.
Ik heb veel met chemicalieen gewerkt, dit is geen boeken- of internetwijsheid![]()
Deze geur heeft niets met versnijdingsmiddelen te maken maar met het vervaardigingsproces van de cocaine in Zuid-Amerika.
Allereerst gaat men daar in het veld van de cocabladeren cocapasta maken. Bij dit proces vormt kerosine een van de belangrijkste hulpmiddelen. Kerosine (oftewel vliegtuigbenzine) wordt als oplosmiddel gebruikt. Als je circa 1000 kilo cocabladeren in kerosine oplost, dan hou je ongeveer 4 kilo cocapasta over.
Aan de aldus gewonnen cocapasta word vervolgens meerdere malen zoutzuur toegevoegd om het gewenste kristallisatie-proces tot stand te kunnen brengen. In de eerste stadia ontstaan er een soort kiezelstenen, maar als je steeds opnieuw zoutzuur toevoegt, dan transformeren de kiezelkristallen in een fijn poeder.
Wanneer je deze laatste, veredelde variant in handen krijgt, dan ruikt je meestal die scherpe zoutzuurlucht die er aan is blijven kleven. Het is voor degenen die de sos maken bijna niet te doen om dit er helemaal uit te krijgen en waarom zouden ze ook: de connaisseur weet dat dit de geur van goede cocaine is. En schadelijk voor je body zijn deze moluculaire zoutzuurrestanten niet.
In de ruwere, kiezelachtige kristallen tref je nogal eens de genoemde kerosine-geur aan. Die is een stuk minder prettig dan de zoutzuursmell. Ook hiervan krijg je een toprush, mits je het zelf nog verder weet te verpulveren. Een teveel aan kerosine-residu is echter niet zo best voor je gezondheid.
Maar dat is cocaine zelf ook niet.
Helaas.![]()
DAVID0FF zei:Angramar Temenos zei:En als ik al zou gaan gebruiken, zou ik gewoon eisen dat het van het blok wordt gesneden.
Haha gewoon eisen
dat ik daar niet opgekomen ben
vanaf nu enkel nog pure coke want ik ga het eisen
en gaan
ik doe mijn best zei:wat ik hier niet goed begrijp is,dat bijna iedereen denkt dat de dealer het ook nog een keer zelf versnijdt,..ik loop al best een tijdje mee,maar ken ze echt niet.Een dealer koopt in voor een bepaalde prijs,..zeg 30-gram voor 800-euro,..hij verkoopt -vaak-0.9 voor 50-euro,..de winst is dan al meer als genoeg,..en wie wel troep krijgt,heeft gewoon een fout-inkopende -dealer,..die er waarschijnlijk zelf ook geen verstand van heeft.Brokjes,poeder,het zegt helemaal niks,..Mijn ervaring met dealers is,..hij komt bij je thuis,haalt een grote zak tevoorschijn,waar zeker 20-gram of meer in zit,en dan zijn weegschaal pakt,..en gaat wegen.Het is geen garantie,maar mijn ervaring leert wel dat dat vaak beter is,dan een pakje op straat kopen.
ik doe mijn best zei:je moet geen dealers hebben die versnijden,beter een paar euro meer betalen,..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."