Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thma zei: Misschien een belachelijke voorstelling van een klein probleempje dat ik heb met het drinken van alcohol de laatste tyd. Maar ik vind geen oplossing dus vraag ik hulp aan jullie.. Voor een feestje drinken wij regelmatig met vrienden eens goed zat, maar de laatste tyd krijg ik altyd een irritant gevoel in mijn maag. Alsof heel mijn maag blokkeerd en alles wat er in komt er direct terug uit moet. Zelfs als ik nog niets gedronken heb.. Het is alsof mijn maag geen alcohol meer wil binnenlaten. Vanaf ik iets drink komt het er na een 10'tal minuten terug uit. De laatste tyd ben ik zo gespannen als ik alcohol drink. Ik weet echt niet waaraan dit zou kunnen liggen. Ik ben onlangs eens byna KO gegaan maar daarvoor had ik dat gevoel ook soms al. Nu als alles er uit ligt kan ik dan wel drinken, of op het feestje zelf kan ik zoveel drinken als ik wil. Heeft iemand tips om dit probleem te verhelpen ? Alvast Bedankt. Klik om te vergroten... Maybe, maagperforatie, Kweetooknie. Ga eens naar je huisarts?"
"yugoslaaf zei: |Vraag aan je dealer of die het in een brokje bezorgt betaal je miss 10 extra of niks maar dan weet je dat hij het niet heeft versneden Klik om te vergroten..."
"De consument betaald blijkbaar liever de helft voor 30%dope, 70%caffeine... Idd, 70/30 is weer wat anders."