Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lidocaïne is een hele populaire!"
"Om de 2 - 3 maanden koop ik bij men vaste stek een 4 + 1 voor €200, daar doe ik dan bv ook 2 tot 3 maanden mee. Als ik alleen op stap ga met mensen die bv: hun eigen pakje bij hebben, snuif ik mss iets meer als 0,5gr per avond op. Ik probeer het wat onder controle te houden zeg maar. Ik ben een (hevige haha!) ADHD'er en slik ook hier ook medicatie voor. Personen met ADHD zouden sneller vatbaarder zijn voor verslavingen in het algemeen? Ik zorg er wel voor dat die 2 niet in combinatie in men "bloed" zitten zeg maar, er zit een dag tussen dat ik de medicatie en coke zou pakken bijvoorbeeld, ik wil echt de risico's vermijden want er is niet zoveel bekend als je de medicatie samen met coke zou pakken bv: je hebt in de namiddag gestudeerd en je gaat savonds op de lappen en je begint uwe neus "vol te proppen" met coke haha."
"CuriousExplorer zei: Aan de persoon hierboven, ik zou je willen adviseren uw prijzen weg te halen. Is namelijk NIET toegestaan op dit forum. Better be safe then sorry. Klik om te vergroten... Broer, lees dit topiconderwerp, hoeveel kost mijn gebruik, ik reageer er gewoon op! :/"
"Oppassen met Brom, ik heb er een week +- elke dag 2 + nog andere in combi met genomen (0,5 fanax en alprazolam) + alcohol, en zit nu in een "stevige" ontwenning. Ik wens deze klachten men ergste vijand niet toe. Ben nu 2 weken onderweg, mondjesmaat gaat het beter zo nu en dan ..."
"Ei-Salade zei: Ja een van de weinige middelen waar ik nog steeds super veel zin in heb bijna elke maand wel. Dit met enkele keren gerookt en gesnoven te hebben over lange periodes. Oxycodon net zo trouwens. Proberen is zeker wel de moeite waard als je wilt, maar doe dat echt pas wanneer je zeker weet dat je sterk genoeg bent om dit te kunnen weerstaan. Je waarschuwing is zeker geen overbodige! Klik om te vergroten... Het klopt dus echt? De craving is onmiddellijk terug? Er is mij zo nu - en dan ingefluisterd - of gezegd geweest, vanaf 1x gebruik heroïne, ben je afhankelijk en mag je bv: al methadon gaan gebruiken? Klopt dit? Ik heb een goede vriend van me die eens papaver thee heeft gezet, en zij me ongeveer juist hetzelfde. Dat je vrij snel terug "zo'n thee'tje" wil zetten."
"Wauw, wat wordt verbannen en wat niet? Ter info: recreatief om terug in men gewoon ritme te komen na shiften, gebruik ik een stevige rc benzo. Alsook na een avondje coke, durf ik wel eens naar een rc benzo grijpen, niet altijd, maar het gebeurd."
"Ik heb het na 28 jaar nog steeds moeilijk met mezelf & iemand nieuw te leren kennen. Nu het (weeral) zover is, en ik iemand heb leren kennen, merk ik op dat dat meisje "niet stilgezeten" heeft bij wijze van spreken voor mij, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Dat verwacht ik ook niet trouwens, dat zou zo hypocriet van mezelf zijn. Maar er blijft zo een rot gevoel plakken als zij hier (ongewild) haar verhaal over vertelt. Komt er ook nog bij dat ik soms wat onzeker/stress heb in de slaapkamer, wat nergens voor nodig is want alles gaat meestal perfect. Communicatie is hier ook een belangrijke, dus dat doe ik ook. Enig idee hoe of tips hoe ik hiermee kan omgaan, zonder haar of mezelf te kwetsen, omdat rot gevoel gewoon maar wat te temperen ..."
"Kordie zei: Open en eerlijk met haar communiceren. Dat geeft wellicht begrip. En op het moment zelf niet bezig zijn met de gedachte die je schrijft in je post. Dat maakt onzeker Klik om te vergroten... Tgoh, ik kan haar toch moeilijk zeggen dat ik het moeilijk heb met de verschillende bedpartners die zij al heeft gehad?"
"Mindless zei: Moeilijke kwestie dit. Heb hier zelf ook moeite mee. Je kunt imo wel aangeven dat je liever hebt dat jullie niet over jullie verledens wat dat betreft praten? Dat is wat anders dan zeggen dat je het moeilijk hebt met haar verleden qua (aantal?) bedpartners. Ik vind het een redelijk voorstel om het er niet over te hebben. Dat is toch een normale wens? Klik om te vergroten... Ik doe men best, maar de "bezorgheden" / de energie die ik stop in het constant ergeren aan die dingen zijn eigenlijk voor mij zelf persoonlijk de relatie niet waart, dan ben ik nog liever alleen. Misschien heel egoïstisch van me, maar soms moet je ook even aan je eigen koppie denken ... Alvast dank voor de (h)erkenning."
"Ieder draagt zen rugzak. Voor mezelf: even ontsnappen aan de "realiteit". Gewoon is effe "niks" voelen ... Ik heb het voor mezelf over coke, alcohol en benzos, meestal een mix daarvan, niet dagelijks maar toch om de dag of om de 2 a 3 dagen iets."