Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoed versnijdingsmiddel Coke

Goed versnijdingsmiddel Coke

100 antwoorden
100 weergaven
18-5-2026
A
AppieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Manitol/ inositol of gewoon supermix
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, laten we allemaal pure onversneden coke gaan snuiven, dat zou veel beter zijn!

grtz,
Irie-onie
x
x_VorteX_xLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik ooit onversneden coke vind zal ik dat zeker doen.
d
discodiscoLid
01-01-2024, 00:00
#4
edelweiss.
y
yugoslaafLid
01-01-2024, 00:00
#5
|Vraag aan je dealer of die het in een brokje bezorgt :grin: betaal je miss 10 extra of niks maar dan weet je dat hij het niet heeft versneden:grin:
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Coke in 1 brok kan ook al versneden zijn, wat meestal het geval is. Ze vernijden het gewoon en persen het opnieuw in een blok
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
True, maar dan heeft jouw dealer het misschien tenminste niet nog eens versneden, om er meer winst uit te halen ....

Heb echt nog eens zin in lekkere coke, maar las onlangs dat de meeste coke tegenwoordig nog maar 10% bevat ... dus dan maar passen!
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dus je versnijdt je sos met gedroogde roomkaas?
A
AquiltaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als je het wilt versnijden, doe het dan met inositol (vitamine E) kost je 8 euro voor 30gr bij de smartshop. Het meest neutrale en veilige middel imo. Ik versnij het zelfs 1:1 want hij is veel te sterk en scherp. Puur prive gebruik uiteraard.
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aquilta zei:
Ik versnij het zelfs 1:1 want hij is veel te sterk en scherp. Puur prive gebruik uiteraard
Klik om te vergroten...

Hrrm 'veels te sterk', stuur maar op anders (onversneden dan wel), wil het wel proberen.
En zelf versnijden, daar kan ik echt niks zinnigs over zeggen...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Toch ligt het aan de consument vind ik. De dealer wil zijn winst maken, dat zou ook kunnen zonder versnijden, maar als er een dealer zuivere coke aanbied voor 100euro de gram, dan word ie uitgelachen. Zelfde geld voor een dealer die zuivere speed aanbied voor 15 of 20 euro de gram. De consument betaald blijkbaar liever de helft voor 30%dope, 70%caffeine...

Resultaat, ik moet me de tyfus zoeken om 70% pep te vinden. (En ik betaal dan idd wel het dubbele van wat normaal gevonden word)
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#12
inositol zie hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Inositol
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik haat versijnders!, ga ze geen tips geven , wij willen GOEDE ZOOI!!! :angry: :openmouth:
R
R.ubikLid
01-01-2024, 00:00
#14
yugoslaaf zei:
|Vraag aan je dealer of die het in een brokje bezorgt :grin: betaal je miss 10 extra of niks maar dan weet je dat hij het niet heeft versneden:grin:
Klik om te vergroten...
:beer:
F
Frankle*Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zooi is er genoeg!
Zoek gewoon verder en je komt vanzelf iets goeds tegen!
H
HarryNakLid
01-01-2024, 00:00
#16
druivensuiker een pond voor 1,89 en het is nog lekker ook!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou, je kan best 15 eu vragen voor zuivere amfetamine.. Dwz, als het om zaken met volwassen mensen gaat die weten hoe het testcentrum werkt..

Met "wallah is pure spiet ik sfeer het jonguh" krijg je alleen uitlachen, dat wel :tearsofjoy:
s
sylvia46Lid
01-01-2024, 00:00
#18
2C-G-5 zei:
beste kan je coke niet versnijden, dan hou je meer klanten natuurlijk, maar please mensen als je het versnijd doe het dan met edelweiss kost 3euro in duitsland voor 500mg en is niet schadelijk smaak loos geur loos en geen verstopte neus meer :)
Klik om te vergroten...



En is dat spul ook te bestellen of kan je het alleen halen :rolleyes:
p
pharaLid
01-01-2024, 00:00
#19
alle dealers die ik ken hebben allemaal 9 strepen !!!!

ze zweren het op hun ouders dus moet wel waar zijn toch :confused:






geld boven familie natuurlijk :rock:
s
sylvia46Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Aquilta zei:
Als je het wilt versnijden, doe het dan met inositol (vitamine E) kost je 8 euro voor 30gr bij de smartshop. Het meest neutrale en veilige middel imo. Ik versnij het zelfs 1:1 want hij is veel te sterk en scherp. Puur prive gebruik uiteraard.
Klik om te vergroten...
wat is die inositol te scherp?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."