Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, weer even geleden dat ik hier een berichtje heb geplaatst! Gisteren heb ik 2 grammetjes op men eigen gesnoven. begin 2de begon ik plots para te worden. Dusver niets bijzonder, muisstil, denken dat er iemand anders in huis is terwijl ik zeker alleen ben. Dat gaat allemaal nog. Maar deze keer ging het verder. Het werd erger en erger. Tot het moment dat ik er echt van overtuigd was dat ik niet meer alleen was, ik ging onder bedden zien etc. uren aan een stuk. normaal gaat dat na een paar uur over als alles op is, maar dit bleef nog zo'n 6-tal uur duren. ik hoorde in de verte een sirene, ik was er 100% zeker van dat dit voor mij was. Begon dingen in huis te verstoppen moesten ze een huiszoeking komen doen. elke auto dat voorbijreed dacht ik nu is het zover. Ik kon niet meer vooruit of achteruit. Ik zag een spinnetje, was er zeker van dat dit een uiterst giftige was. iets jeukte en ik was er zeker van dat ik kanker had. zoeken op het internet: ja dat zijn de symptomen van cancer, plots een vreemd wifi netwerk, spionnen! Overal hangen camerasin huis, uren de muren afsporen naar cameras (en die dan ook vinden terijl dat gewoon een gaatje is waar ooit een kader heeft gehangen). Dan uiteindelijk een paar uur geslapen en toen ging het beter. Kan dit aan de coke liggen? ik kan je verzekeren op die moment zou een mens domme dingen doen ik zat mentaal echt tegen mijn grens aan. Herkent iemand dit? Tips? (oja en voor de hoogbegaafden onder jullie die met het "je moet stoppen"-advies afkomen bespaar je de moeite"
"Hoi Svali, bedankt voor de reactie. Ik weet wel dat de coke dat triggert, maar ik bedoelde eigenlijk kan het aan de coke liggen in de zin van is die misschien gemengt met iets slechts? een product dat deze overdreven reactie veroorzaakt. En ja dat van moeten stoppen, iedereen die coke pakt moet stoppen. das eenvoudig maar is er ooit al iemand met coke gestopt omdat iemand zegt "je moet stoppen"? Greetz"
"Svali, wederom bedankt voor je reply! Mja kvond het een grellige ervaring zoals ik zij, para is iedereen wel die al lang coke gebruikt denk ik (in mijn omgeving toch) maar dit was nog iets heel anders!! echt dingen zien die er niet zijn... mja. voorlopig heb ik er alvast geen zin meer in"
"Wat doen jullie wanner je na een avondje snuiven/basen tot dat verschrikkelijk moment komt dat alles op is. Dealer(s) pakt niet meer op. Vogels gaan buiten al flink tekeer... Ik lig meestal met ogen open en gespitste oren (want ik hoor altijd wel iets in mijn app) en zie de uren voorbij tikken. Raap al mijn moed bijeen en neem een douche. Op dat moment ben ik ervan overtuigd dat heel het appartementsblok mijn gedouche hoort en zich eraan stoort. Dan ververs ik de lakens, ruim ik wat op, steek 2 droge boterhammen in mijn mond en drink wat melk en sinas ofzo. zet tv aan en val na nog eens 1 uur ofzo in slaap. Vroeger nam ik altijd een lexotan of stilnoct (ik opteer voor stilnoct door de korte maar krachtige werking). Maakte alles een stuk eenvoudiger maar waarschijnlijk ook schadelijker. Dus nogmaals mijn vraag. Hoe komen jullie die onangename periode door? Een vriend van mij gaat gewoon naar de bakker alsof niets aan de hand is. Nog iemand begint heel zijn woonst ondersteboven te rommelen omdat die ervan overtuigd is dat er nog ergens een brokje moet liggen. Mijn vriendin heeft net hetzelfde als mij. Greetz (oja vanaf morgen stop ik ;p)"
"Re: Wat doen als alle c op is. jayo zei: zet een pot thee , en doe een marathon van een of andere luchtige sitcom op dvd...gordijnen blijven hele dag dicht...ogen daarentegen wagenwijd open...veel drinken lijkt me ook verstandig, ben die nacht veel vocht verloren door te basen...heb er wel weer zin in nu ik me dit zie schrijven een tip om die ogen dicht te krijgen is hier ook welkom. Klik om te vergroten... hier herken ik me ook wel in (behalve dan die pot thee)! Liters drinken na al dat zweten en luchtige sitcom... ik kijk dan alijd graag simspons of een andere vertouwde tekenfilmreeks. (southpark, familyguy..) Oja en een tip om de ogen dicht te krijgen... tranquilizer nemen, ik heb nu lormetazepam liggen, werkt niet echt schitterend maar beslist beter dan een pot thee of een theehanddoek rond je kop"
"Vreemd, ik gebruik regelmatig maar heb nooit zin in alcohol, het komt gewoon niet in me op. Het gevoel van coke is toch hemels, wat heeft alcohol daarbij te zoeken? heb al wel eens een glas wijn ingeschonken maar dat is dan na 30 min warm zonder 1 slok gedaan te hebben. Misschien volgende keer dan toch eens proberen... Of misschien niet joe"
"nicolai zei: er zijn veel leukere dingen dan coke. Klik om te vergroten... Echt ni dus"
"riddick zei: denk je nu echt dat dit iets uitmaakt of je het nu in 2 condooms en een flesje badschuim verstopt, je mag het nog in je reet, schoen, rugszak,... verstoppen, helpt echt niks. Klik om te vergroten... ik begrijp je punt maar het in 2 condooms stoppen is ook om te voorkomen dat de coca na een urenlange reis naar de shampoo riekt, en in de shampoo is nog niet zo'n slecht plaats want voor ze je busje leeggieten moeten ze al een sterke aanleiding hebben, vb verdacht gedrag. Ook een beetje in de hoop dat een 2derangs drugshond het niet riekt natuurlijk. Dat een goede drughond het vind geloof ik graag. Drugssmokkelaars die grote hoeveelheden inslikken om het te transporteren, ruikt een hond het dan nog? geloof ik nooit. Vrienden van mij zijn trouwens naar Dom Republiek gegaan met wiet op zak, ook zonder problemen overigens al vind ik met wiet na Dom Rep. gedurvder dan me 5 gr C naar Can Eilanden."
"gewoon geduldig hakken, misschien 10-15 secondjes in de microgolf op voorhand"
"idd 30/70 lijkt me de juiste verhouding, heb err veel onderdoor zien gaan maar ken evengood mensen die ermee om kunnen. Een maat van me gooit na de laatste lijn de overblijvsels weg waar anderen (zoals ik) nog moeite zouden doen om een lijntje van te leggen. Hij kan er gewoon afstand van nemen en daar loopt het vaak mis imo."