#1
Dat lidocaine (vast verkeerd gespeld) is een verdovingsmiddel!
Zodat het 'lijkt' alsof de coke goed is en je een beetje verdooft. HAHA
Zodat het 'lijkt' alsof de coke goed is en je een beetje verdooft. HAHA
Angramar Temenos zei:Waarom eigenlijk die chemische dingen en zo? Cafeinne en zo kunnen een beetje neveneffecten hebben, toch? Caffeine word je ook wakker en opgewekt van? En, poedersuiker lijkt me dus echt een stuk goedkoper.
Angramar Temenos zei:En als ik al zou gaan gebruiken, zou ik gewoon eisen dat het van het blok wordt gesneden.
have funDAVID0FF zei:Angramar Temenos zei:En als ik al zou gaan gebruiken, zou ik gewoon eisen dat het van het blok wordt gesneden.
Haha gewoon eisen
dat ik daar niet opgekomen ben
vanaf nu enkel nog pure coke want ik ga het eisen
en gaan


DAVID0FF zei:Angramar Temenos zei:vanaf nu enkel nog pure coke want ik ga het eisen
dutch-lycan zei:coke heef geen geur toch ?
maar 9 van de 10 keer dat ik haal zit er een hele sterke geur aan me sos.
wat zou dat voor versnijdingsmiddel kunnen zijn?
ik kan de geur niet echt omschrijven maar ik dacht altijd dat die
geur coke was. moet je nagaan hoeveel ik van coke af wist :P
maar iemand idee wat die geur dan wel is
dutch-lycan zei:ik kan de geur niet echt omschrijven maar ik dacht altijd dat die
geur coke was. moet je nagaan hoeveel ik van coke af wist :P
maar iemand idee wat die geur dan wel is
+1 for stating the obviousevil_kermit zei:+1 sporSpor zei:dood aan versnijders aka drugsverpesters !
2C-G-5 zei:beste kan je coke niet versnijden, dan hou je meer klanten natuurlijk, maar please mensen als je het versnijd doe het dan met edelweiss kost 3euro in duitsland voor 500mg en is niet schadelijk smaak loos geur loos en geen verstopte neus meer![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."