Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hier heb je gewoon zwarte snow seals http://www.apollyon-shop.nl/shop/index. ... ychvkzshna"
"Re: Dringend gezocht Leuven r0fl @ Dubz ----------------- *zucht* Deze site is niet bedoeld om dealers te zoeken... Anders kon je ook wel op Marktplaats kijken."
"Ik kreeg laatst te horen dat je pep beter in de koelkast kan bewaren dan in de vriezer, om dat anders de kwaliteit minder wordt, is dit waar? Dit lijkt mij namelijk van niet.."
"Fool zei: Als je verpakking luchtdicht is niet nee, anders heb je wel de kans dat er in de diepvries vocht in je zakje komt. Maar bij gebruikershoeveelheden maakt 't allemaal niet zoveel uit, zo snel gaat amfetamine echt niet kapot. Klik om te vergroten... Bedankt voor je informatie Dus in principe zou je amfetamine jaren lang kunnen bewaren (in de vriezer dan)?"
"Ik heb mijn speed laten testen en het kwam uit op 29% pure amfetamine en de rest zeiden ze niet dus dat zal wel methanol of zwavel of iets zijn geweest? Maar als ik 3gr nat laat drogen houdt ik maar iets van bijna 1gr over, hoe kan dit dan eigenlijk? Hier voor had ik speed van 44% ook zonder enige (giftige) versnijdingsmiddelen van de zelfde waar deze 29% vandaan komt, en daar vervloog van 1gr maar 0.2/0.3 Wat is hier dan de reden voor, diegene die het verkoopt zegt het komt door de olie.. Ik denk bij mezelf als je speed maakt en het is de eerste keer 44% kan het dan de tweede keer ook niet gewoon weer 44% zijn? Mvg Aanwazig"
"MeejheM zei: haha, als je drie gram koopt, en 0,9g overhoud van 29% ben je echt zwaar getild. 44% is ook al op het randje, helemaal als je maar 0,7g overhoud. ik gok dat diegenen waar jij je speed koopt zal zelf al versneden inkopen, anders zou het wel vergelijkbaar zijn. PS: zwavel, methanol, aceton en zoutzuur zijn behoorlijk giftig Klik om te vergroten... Kocht geen 3 gram precies of zo hoor ff wat meer, maar kwamen er de eerste keer al achter toen we 1gr lieten drogen dat je bar weinig over hield. Dus toen 3gr gedroogd en er bleef echt maar miss iets meer dan een halve gr over. Laten testen dus, bleek het wat ik al zei 29% te zijn vroeg dus of er cafeïne in zat maar dat zat er niet in.. ze zeiden er zit geen cafeïne of andere schadelijke stoffen in, ik dacht anders idd aan methanol maar lijkt me dus ook stug aangezien wat jij zegt dat het giftig is. Die gene zegt dat het 'rechtstreeks van de maker komt' Maar 44% op het randje, is dat dan niet al wat redelijker voor een straat speed?"
"dewilde zei: Aanwazig zei: Laten testen dus, bleek het wat ik al zei 29% te zijn Klik om te vergroten... Heb je het droog ingeleverd of nog nat? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Ik heb het nat ingeleverd is er een verschil dan of je het nou nat of droog in levert qua % ? die kleffe natte zooi is gewoon vloeibaar versneden. vaak wel te prefereren boven drugs die met vaste stoffen versneden zijn. het stomme is dat klanten die natte troep juist willen kopen, die denken dat het vers is ofzo. ook gaan veel mensen ervanuit dat hoe schadelijker de speed voor je reukorgaan is, hoe beter hij werkt... doen jullie aub je eigen onderzoek, want deze trend begint echt uit de klauwen te lopen. Klik om te vergroten... Dank je wel voor de informatie, ik moet ook eerlijk toe geven dat ik begon met speed zo'n 6/7 jaar geleden ook dacht dat hoe meer het stonk en branden dat het dan beter was.."
"Ik snap het, ik ga het ZEKER lezen. Ik weet wel hoe ik me voel als ik het heb gebruikt hoor of hoe je je gaat voelen. Alleen weet/wist niet alle kenmerken van MDMA... Bedankt iig voor de reacties."
"Hey, Meestal als ik naar een house of hardcore feest ga, samen met wat vrienden. Dan nemen we allemaal een pilletje. Alleen ik voel van sommige heel weinig en dan bijv. een anderen maat van me gaat wel uit ze dak van 1 pilletje. Terwijl we dezelfde hebben genomen. De ene keer voel ik het pas bij 2 of meerdere en hij dan al bij 2. Laatst ook hadden we witte best platte pillen zonder opdruk, met blauw/oranje spikkels. Een maat van me nam er 2 en die ging uit ze dak ik had er 4 voor moeten nemen en voelde toen pas wat, maar dat was nog steeds niet het ultieme gevoel zeg maar. Wie kan mij dit uitleggen? Mvgr. Aanwazig"
"TRENZOR zei: Idd, als jij je serotine gehalte aan zou vullen verlaagd het je tolerantie. Maar wat ook kan zijn is dat je het al eerder gebruikt hebt binnen 2 maanden. Je lichaam heeft gewoon tijd nodig om weer terug te keren in de juiste staat. Het kan zijn dat jij het vaker die maand gedaan hebt dan je vrienden waardoor zij een lagere tolerantie hebben en jij dus meer nodig hebt. Greetz! Klik om te vergroten... Ja dat zou wel kunnen ja meestal gebruik ik wel 1 a 2 keer per maand. Van 1 pilletje heb ik wel effect alleen niet het effect wat ik wil hebben(dat je hem lekker space) Ik voel dan meestal alleen dat ik wat gebruikt heb een klein beetje voel ik er dan dus van. Maar dat ligt er aan wat voor soort pilletje ik heb. Van de 1 ga ik wel hard en van de ander minder of voel ik amper wat. Ik heb al best veel soorten gehad, en ja ik weet t opdruk maakt niet uit, maar de meeste waren wel beter als de ander zoals de echte blauwe mitsus... Ik merkte meestal wel het verschil duidelijk of de 1 meer mg. bevatte dan de anderen. @J86: Ik weet niet precies wat MDMA allemaal met je doet nee.. En ik weet ook niet precies wat je bedoel met: neurotoxiciteit of serotonine depletie... Zou je mij dit kunnen uitleggen? Alvast bedankt."