Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jeniger zei: Kan je deze een tijd bewaren? Of gaan er stoffen verloren? Edit: Het beste is om ze in een krant te rollen en in een doos op een donkere koele plek te bewaren.Voordat dit gebeurt moeten de eventueel open wonden droog zijn, om beschimmeling te voorkomen. De cactus zal nog steeds groeien, en ik heb ergens gelezen, dat als je de top eraf snijd, de cactus stopt met groeien maar wel enorm in de stress schiet enzo meer mescaline produceert. Klik om te vergroten... Het onderste stuk van de cactus dat nog in de grond steekt groeit verder. Als je van een cactus de top afsnijdt zal hij extra melksap aanmaken om de wonde bovenaan te dichten. Omdat de wonde bovenaan zit, moet het sap door de hele cactus heen. Hij bevat op dat moment meer melkap. Dat sap bevat mescaline. Als je hem op dat moment 'oogst' zal hij dus meer mescaline bevatten. Als je de catus laat staan, zal hij, eenmaal de wonde dicht is, weer verder groeien."
"Tja, goeie vraag, de informatie hierover is blijkbaar tegenstrijdig, de info op SanPedroCatus.org (onder 'dried San Pedro cactus') lijkt me interessant..plannen?"
"Kan je verse cocabladeren bewaren in de diepvries zonder dat ze hun werkzaamheid verliezen? Ik heb tevergeefs op het web net naar een antwoord gezocht, kan iemand me een goed advies geven? slfr"
"Tja, heb het inmiddels uitgevonden, verse cocabladeren worden eerst een korte tijd gedroogd en daarna vacuum verpakt , ongeveer zoals bij wiet maar het drogen duurt hier hooguit enkele dagen. Eenmaal vacuum verpakt bewaar je ze best in een donkere en frisse plaats. Je kan ze op die manier een tweetal jaren bewaren zonder dat ze hun werzaamheid verliezen. slfr"
"Caffeine, dextrose en lidocaine zijn goede versnijdingsmiddelen voor coke Daarnaast kan je ook een veilig alternatief zoals poedersuiker gebruiken. voorbeeld van een 'goede' versnijding: -1deel op 10 lidocaine, -1deel op 10 cafeine, -1tot 3 delen dextrose of poedersuiker Je hebt dan van 50-70% zuiverheid wat vrij goed(70%) tot redelijk(50%) is, op voorwaarde dat men dus wel deze versnijdingsmiddelen gebruikt."
"Angramar Temenos zei: Waarom eigenlijk die chemische dingen en zo? Cafeinne en zo kunnen een beetje neveneffecten hebben, toch? Caffeine word je ook wakker en opgewekt van? En, poedersuiker lijkt me dus echt een stuk goedkoper. Klik om te vergroten... Vind ik ook, ikzelk heb liever coke die enkel met poedersuiker, dextrose of manitol is versneden. Deze zoetstoffen laten echter een ietswat zoete smaak na. De koper heeft graag de indruk dat hij erg zuivere coke koopt. Lidocaine versterkt het plaatselijk verdovend effect, caffeine werk onmiddellijk stimulerend, bovendien hebben deze beide stoffen een bitter smaakje, wat dan vaak als een kenmerk van goede kwaliteit wordt beschuowd. Bij het 'proeven' zal de coke plaatselijk een sterk verdovend gevoel geven (op tong of in neus). Het uitzicht, de bittere smaak, de sterke verdoving,..dus is het goede coke..."
"Lijkt me geen goed idee om daarmee te beginnen.."
"Hallo melksje, Jij maakt veel uit! Ik lees dat je in Belgie woont (ik ook trouwens, hey!), je bent werkloos sinds februarie en de laatste drie maanden gebruik je dagelijks cocaine. Je hebt geld geerfd wat je de mogelijkheid geeft te doen wat je wil. Je gebruikt ondertussen 5gram coke per dag en hebt het gevoel dat je niet meer weet wie je bent. Je geeft aan dat je altijd naar drugs hebt gegrepen als (of omdat) je problemen hebt. Je weet niet hoe je hieruit moet geraken en je bent bang om de eerste stap te zetten. In je tweede post zeg je dat je al meermaals een reactie trachtte te schrijven maar dat je erg twijfelde en deze dus niet postte. Je hebt al heel wat geld uitgegeven aan coke, 20000€, en je bent inmiddels ook beginnen basen. Snuiven en alcohol helpen je om de drang naar basen te onderdrukken. Je vind het jammer dat je je reacties niet hebt gepost omdat daar gevoelige zaken instonden. Je kan je nu niet meer herinneren wat erin stond. Je zegt dat je grootste probleem is dat je nooit wat uit jezelf doet, je wil al heel je leven door iemand gered worden maar dat lukt nooit. Je vraagt je af waarom je steeds vlucht en de realiteit niet kan trotseren. Je hoopt dat de reacties op je post een paar dingen duidelijk maken voor jezelf. In je volgende post schrijf je dat alles al verknoeid is door de jaren. Je hebt nooit moeite voor iets gedaan, ondanks je hoge iq weet je niet veel en je voelt je dom. Je zegt dat je geen doel hebt, je weet niet wat je wil en je hebt jezelf al lang geleden opgegeven. Je laat weten dat je inmiddels twee weken aan het basen bent en je geraakt daar niet meer vanaf. In je post van 24/07 beaam je dat je beter een nieuwe start kan maken, je vraagt je echter af waarom, je vind dat je niet veel uitmaakt. Ok Melksje, heb ik jou situatie hiermee goed samengevat?"
"vervolg.. Erg goed dat je het initiatief neemt om een oplossing te zoeken, dat is een belangrijke stap. Hoewel je het einde van de lange zwarte tunnel (nu) niet ziet, stap je er toch naartoe. De eerste stap heb je al genomen. Verder geef ik je graag deze tips; Neem contact op met de drugslijn, dat is volledig annoniem en het verplicht je tot niets. Zolang je drugs gebruikt kan je best een zekere 'regelmaat' in je drugsbruik brengen: hou je aan bepaalde hoeveelheden, tijdstippen van gebruik, gebruik geen andere of nieuwe drugs bij, begin niet met spuiten,.. Blijf goed eten, eet veel verse voeding. http://www.druglijn.be"
"http://nl.youtube.com/watch?v=QgbntWU7p ... re=related"