Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe voorkeur van cocaïne boven speed

De voorkeur van cocaïne boven speed

128 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kabouterpep = ???
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toch wel weer bijzonder om te lezen hoe dit voor iedereen toch anders werkt.

Met speed op voel ik mij altijd fantastisch, euforisch, actief en mentaal relaxed.

Van coke word ik over het algemeen loom, apathisch en paranoïde. Behalve met veel drank erbij, dan kan het wel synergethisch en oppepend werken. Maar het is voor mij zeer lastig om dit perfecte punt te bereiken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Coke is geen speed. Waarom vergelijken mensen dat met elkaar...
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Coke is geen speed. Waarom vergelijken mensen dat met elkaar...
Klik om te vergroten...
Het is allebei wit poeder!
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van alle "gebruikers" die ik ken, is er maar één iemand die vrij regelmatig speed gebruikt. En ook hij is zeker niet vies van een lijn coke.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
C-Man zei:
Van alle "gebruikers" die ik ken, is er maar één iemand die vrij regelmatig speed gebruikt. En ook hij is zeker niet vies van een lijn coke.
Klik om te vergroten...
Ik heb ook altijd zin in coke.. Totdat ik het gebruikt heb, dan hoop ik dat het zo snel mogelijk uitwerkt, haha.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
John Trap zei:
Ik heb ook altijd zin in coke.. Totdat ik het gebruikt heb, dan hoop ik dat het zo snel mogelijk uitwerkt, haha.
Klik om te vergroten...
Dit herken ik zo goed. En als het dan is uitgewerkt, wil ik weer... 🤔
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Coke is geen speed. Waarom vergelijken mensen dat met elkaar...
Klik om te vergroten...

Omdat TS vraagt welke onze voorkeur heeft.
Om onze voorkeur te kunnen bepalen moeten we beide gaan vergelijken, toch?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Dit herken ik zo goed. En als het dan is uitgewerkt, wil ik weer... 🤔
Klik om te vergroten...
Jep, eigenlijk is het niet meer dan slechts verslavend en duur. Een perfecte drug voor dealers dus!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Omdat TS vraagt welke onze voorkeur heeft.
Om onze voorkeur te kunnen bepalen moeten we beide gaan vergelijken, toch?
Klik om te vergroten...
Het zijn twee totaal verschillende drugs. Dat bedoel ik meer. In hoe verre kun je dat vergelijken...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qua werking niet. Klopt.
Qua persoonlijke smaak wel.

Lang geleden..Hoi 😄
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Dit herken ik zo goed. En als het dan is uitgewerkt, wil ik weer... 🤔
Klik om te vergroten...

Herkenbaar. :smirk:
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sowiesoooow cocainaaa. Lekkere smaakske. En van Speed zijt ge dag erna wel beetje brak, bij cocainaaaa niet echt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
heyol zei:
Sowiesoooow cocainaaa. Lekkere smaakske. En van Speed zijt ge dag erna wel beetje brak, bij cocainaaaa niet echt.
Klik om te vergroten...

Smaak is idd beter 😜
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Smaak is idd beter 😜
Klik om te vergroten...
Vooral de geur!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
John Trap zei:
Jep, eigenlijk is het niet meer dan slechts verslavend en duur. Een perfecte drug voor dealers dus!
Klik om te vergroten...

Geen idee of de prijs daar iets mee te maken heeft? Winstmarge kan klein zijn (eindstation, niet bij de kartels offc.)
Vraag mij dat dikwijls af, wie nou hoeveel verdient aan coke...
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Geen idee of de prijs daar iets mee te maken heeft? Winstmarge kan klein zijn (eindstation, niet bij de kartels offc.)
Vraag mij dat dikwijls af, wie nou hoeveel verdient aan coke...
Klik om te vergroten...
Ik denk de man die het naar Nederland haalt?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maar 3mmc verkopen straatdealers ook aan onwetende mensen aan prijs x4?x5?

Al zie je die niet in dikke bakken rijden idd...🤔🤫
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Maar 3mmc verkopen straatdealers ook aan onwetende mensen aan prijs x4?x5?

Al zie je die niet in dikke bakken rijden idd...🤔🤫
Klik om te vergroten...
Dat is dan misschien weer het cultuurtje dat eromheen hangt.

De beste speeddealers zijn vaak juist weer van die schimmen op oeroude brommertjes.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Geen idee of de prijs daar iets mee te maken heeft? Winstmarge kan klein zijn (eindstation, niet bij de kartels offc.)
Vraag mij dat dikwijls af, wie nou hoeveel verdient aan coke...
Klik om te vergroten...

De mensen die het meest verdienen aan coke zijn de transporteurs. De cocaboeren verdienen niet veel, de straatdealers ook niet, maar de transporteurs verdienen het meeste geld.

Dit omdat in zuid-amerika iedereen een cocaboerderij kan starten, en hier in BE/NL iedereen kan beginnen straatdealen, maar er zijn maar weinig mensen die de drug van punt A naar punt B kunnen brengen. Zeker als er een oceaan tussen zit. :wink:

De top-bazen zoals Escobar hadden hun handel verticaal geïntegreerd, daarom dat ze zoveel verdiende. Gelijk IKEA. lol.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."