#1
Amfetamine > coke any day of the week.
Sos is voor de zwakke, pep voor de strakke!
Geen gemekker, pep is lekker!
Sos is voor de zwakke, pep voor de strakke!
Geen gemekker, pep is lekker!
Ik hoef geen Coke, als ik Pepsi.Amfetamine > coke any day of the week.
Sos is voor de zwakke, pep voor de strakke!
Geen gemekker, pep is lekker!
Het zijn beide stimulerende middelen, het is beide wit poeder en het heeft qua receptoren ook overeenkomsten, ik snap de vergelijking wel.Helemaal gelijk heb je maar toch vergelijken velen het met elkaar. Zijn 2 verschillende uitwerkingen net als Canabis en Alcohol.
Ik hoef geen Coke, als ik Pepsi.
Coke is geen speed. Waarom vergelijken mensen dat met elkaar...
Tja, het zijn de twee meestgebruikte stimulanten op de Nederlandse illegale drugsmarkt. Prima te vergelijken dus. Het is niet alsof ze een totaal ander effect hebben.Coke is geen speed. Waarom vergelijken mensen dat met elkaar...
Ik persoonlijk vind ze toch behoorlijk verschillen.Tja, het zijn de twee meestgebruikte stimulanten op de Nederlandse illegale drugsmarkt. Prima te vergelijken dus. Het is niet alsof ze een totaal ander effect hebben.
Als ik zoek op cardiov. Effecten 3mmc :Nope, heb wel een paar gram liggen. Maar ben een beetje huiverig voor de cardiovasculaire effecten..
En daarom is het juist goed ze te vergelijken want ze vallen onder dezelfde categorie drugs.Ik persoonlijk vind ze toch behoorlijk verschillen.
Ik persoonlijk vind ze toch behoorlijk verschillen.
Ja, ze verschillen wel, maar het zit toch wel in dezelfde richting? Het is niet alsof je ketamine en MDMA met elkaar probeert te vergelijken. Het zijn beide populaire stimulanten die vaak (maar niet altijd) in vergelijkbare settings worden gebruikt.Ik persoonlijk vind ze toch behoorlijk verschillen.
Dat is zeker waar maar ik persoonlijk vind er toch best een verschil tussen. Wel moet ik zeggen dat ik noet veel ervaring heb met coke. Denk 5 a 6 keer gebruikt.Ja, ze verschillen wel, maar het zit toch wel in dezelfde richting? Het is niet alsof je ketamine en MDMA met elkaar probeert te vergelijken. Het zijn beide populaire stimulanten die vaak (maar niet altijd) in vergelijkbare settings worden gebruikt.
Dat is zeker waar maar ik persoonlijk vind er toch best een verschil tussen. Wel moet ik zeggen dat ik noet veel ervaring heb met coke. Denk 5 a 6 keer gebruikt.
Herkenbaar iddDit herken ik zo goed. En als het dan is uitgewerkt, wil ik weer... 🤔
De combinatie is eigenlijk 3-MMC. Ervaring mee?Toch wel weer bijzonder om te lezen hoe dit voor iedereen toch anders werkt.
Met speed op voel ik mij altijd fantastisch, euforisch, actief en mentaal relaxed.
Van coke word ik over het algemeen loom, apathisch en paranoïde. Behalve met veel drank erbij, dan kan het wel synergethisch en oppepend werken. Maar het is voor mij zeer lastig om dit perfecte punt te bereiken.
3mmc is ergens speed/coke gevoel.De combinatie is eigenlijk 3-MMC. Ervaring mee?
Nope, heb wel een paar gram liggen. Maar ben een beetje huiverig voor de cardiovasculaire effecten..De combinatie is eigenlijk 3-MMC. Ervaring mee?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."