Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe voorkeur van cocaïne boven speed

De voorkeur van cocaïne boven speed

128 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Omdat TS vraagt welke onze voorkeur heeft.
Om onze voorkeur te kunnen bepalen moeten we beide gaan vergelijken, toch?
Klik om te vergroten...
Het zijn twee totaal verschillende drugs. Dat bedoel ik meer. In hoe verre kun je dat vergelijken...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Qua werking niet. Klopt.
Qua persoonlijke smaak wel.

Lang geleden..Hoi 😄
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb ze beide nog eens geprobeerd, vandaar mijn antwoord hierboven 😁
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Dit herken ik zo goed. En als het dan is uitgewerkt, wil ik weer... 🤔
Klik om te vergroten...

Herkenbaar. :smirk:
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sowiesoooow cocainaaa. Lekkere smaakske. En van Speed zijt ge dag erna wel beetje brak, bij cocainaaaa niet echt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
heyol zei:
Sowiesoooow cocainaaa. Lekkere smaakske. En van Speed zijt ge dag erna wel beetje brak, bij cocainaaaa niet echt.
Klik om te vergroten...

Smaak is idd beter 😜
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Smaak is idd beter 😜
Klik om te vergroten...
Vooral de geur!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
John Trap zei:
Jep, eigenlijk is het niet meer dan slechts verslavend en duur. Een perfecte drug voor dealers dus!
Klik om te vergroten...

Geen idee of de prijs daar iets mee te maken heeft? Winstmarge kan klein zijn (eindstation, niet bij de kartels offc.)
Vraag mij dat dikwijls af, wie nou hoeveel verdient aan coke...
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Geen idee of de prijs daar iets mee te maken heeft? Winstmarge kan klein zijn (eindstation, niet bij de kartels offc.)
Vraag mij dat dikwijls af, wie nou hoeveel verdient aan coke...
Klik om te vergroten...
Ik denk de man die het naar Nederland haalt?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maar 3mmc verkopen straatdealers ook aan onwetende mensen aan prijs x4?x5?

Al zie je die niet in dikke bakken rijden idd...🤔🤫
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Maar 3mmc verkopen straatdealers ook aan onwetende mensen aan prijs x4?x5?

Al zie je die niet in dikke bakken rijden idd...🤔🤫
Klik om te vergroten...
Dat is dan misschien weer het cultuurtje dat eromheen hangt.

De beste speeddealers zijn vaak juist weer van die schimmen op oeroude brommertjes.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Geen idee of de prijs daar iets mee te maken heeft? Winstmarge kan klein zijn (eindstation, niet bij de kartels offc.)
Vraag mij dat dikwijls af, wie nou hoeveel verdient aan coke...
Klik om te vergroten...

De mensen die het meest verdienen aan coke zijn de transporteurs. De cocaboeren verdienen niet veel, de straatdealers ook niet, maar de transporteurs verdienen het meeste geld.

Dit omdat in zuid-amerika iedereen een cocaboerderij kan starten, en hier in BE/NL iedereen kan beginnen straatdealen, maar er zijn maar weinig mensen die de drug van punt A naar punt B kunnen brengen. Zeker als er een oceaan tussen zit. :wink:

De top-bazen zoals Escobar hadden hun handel verticaal geïntegreerd, daarom dat ze zoveel verdiende. Gelijk IKEA. lol.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
heyol zei:
De mensen die het meest verdienen aan coke zijn de transporteurs. De cocaboeren verdienen niet veel, de straatdealers ook niet, maar de transporteurs verdienen het meeste geld.

Dit omdat in zuid-amerika iedereen een cocaboerderij kan starten, en hier in BE/NL iedereen kan beginnen straatdealen, maar er zijn maar weinig mensen die de drug van punt A naar punt B kunnen brengen. Zeker als er een oceaan tussen zit. :wink:

De top-bazen zoals Escobar hadden hun handel verticaal geïntegreerd, daarom dat ze zoveel verdiende. Gelijk IKEA. lol.
Klik om te vergroten...

Mooie post !
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Van coke moet je 💩
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
Van coke moet je 💩
Klik om te vergroten...

Sowieso 😂
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Cocaïne is voor mij de meest teleurstellende drug ooit. Het effect is chill, voor zo'n 20-30 minuten. Helemaal lekker met wat borrels erbij. Maar dan werkt het uit, is snel op, vaak versneden en vrij prijzig.

En toch blijf ik het interessant vinden.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die haat/liefde verhouding komt me bekend voor. :thinking:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
C-Man zei:
Die haat/liefde verhouding komt me bekend voor. :thinking:
Klik om te vergroten...
Ik word er over het algemeen ook geen leuker persoon van. Het fucked echt met je ego.

Je merkt ook snel als mensen hier aan de coke zitten en posten.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bij wat grotere hoeveelheden is mij bij de lol eraf. Maar die paar lijntjes geven toch dat sociale weer.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
Van coke moet je 💩
Klik om te vergroten...
En hoe 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."