Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe voorkeur van cocaïne boven speed

De voorkeur van cocaïne boven speed

128 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gympie zei:
ik ben blij dat coke nooit heeft aangeslagen bij mij.. een paar kleine lijntjes.. of zelf een plofje roken en ik was de rest van de nacht wakker en opgefokt.
niet vermaakt, niet chill.. zelfs niet het 1e half uur.
Klik om te vergroten...
Niet toevallig versnede met cafeïne ?
F
Floris 1982Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Dit herken ik zo goed. En als het dan is uitgewerkt, wil ik weer... 🤔
Klik om te vergroten...
Herkenbaar idd
F
Floris 1982Lid
01-01-2024, 00:00
#3
John Trap zei:
Toch wel weer bijzonder om te lezen hoe dit voor iedereen toch anders werkt.

Met speed op voel ik mij altijd fantastisch, euforisch, actief en mentaal relaxed.

Van coke word ik over het algemeen loom, apathisch en paranoïde. Behalve met veel drank erbij, dan kan het wel synergethisch en oppepend werken. Maar het is voor mij zeer lastig om dit perfecte punt te bereiken.
Klik om te vergroten...
De combinatie is eigenlijk 3-MMC. Ervaring mee?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Floris 1982 zei:
De combinatie is eigenlijk 3-MMC. Ervaring mee?
Klik om te vergroten...
3mmc is ergens speed/coke gevoel.
4mmc is ergens speed/coke/xtc gevoel.

Al zal een Coke liefhebber altijd sneller naar coke grijpen heb ik de indruk.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Floris 1982 zei:
De combinatie is eigenlijk 3-MMC. Ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Nope, heb wel een paar gram liggen. Maar ben een beetje huiverig voor de cardiovasculaire effecten..
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Dat is zeker waar maar ik persoonlijk vind er toch best een verschil tussen. Wel moet ik zeggen dat ik noet veel ervaring heb met coke. Denk 5 a 6 keer gebruikt.
Klik om te vergroten...
Ja ik ook hoor. Hoef geen coke meer ook, vind er niks aan.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Als ik zoek op cardiov. Effecten 3mmc :

Het effect wordt wel omschreven als een combinatie tussen MDMA en cocaïne. Lichamelijke effecten van 3-MMC zijn: stijging van bloeddruk, verhoging lichaamstemperatuur, stimulatie en verhoogde spierspanning, zweten, droge mond, grote pupillen en tandenknarsen.

En als ik zoek op cardiov. Effecten coke :

Cocaïne heeft een sympathicomimetisch effect dat kan leiden tot tachycardie, hypertensie, verhoogde zuurstofconsumptie van de hartspier of coronaire spasmen. Deze mechanismen kunnen leiden tot cardiale ischemie, infarct, apoptosis en ventriculaire aritmieën


Dan vind ik het maar een rare beredenering tbh. Niks mis mee natuurlijk 😇
Klik om te vergroten...
Naar mijn ervaring zijn de cardiovasculaire bijwerkingen bij 3-mmc heviger dan bij coke.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Als ik zoek op cardiov. Effecten 3mmc :

Het effect wordt wel omschreven als een combinatie tussen MDMA en cocaïne. Lichamelijke effecten van 3-MMC zijn: stijging van bloeddruk, verhoging lichaamstemperatuur, stimulatie en verhoogde spierspanning, zweten, droge mond, grote pupillen en tandenknarsen.

En als ik zoek op cardiov. Effecten coke :

Cocaïne heeft een sympathicomimetisch effect dat kan leiden tot tachycardie, hypertensie, verhoogde zuurstofconsumptie van de hartspier of coronaire spasmen. Deze mechanismen kunnen leiden tot cardiale ischemie, infarct, apoptosis en ventriculaire aritmieën


Dan vind ik het maar een rare beredenering tbh. Niks mis mee natuurlijk 😇
Klik om te vergroten...
Tja, je haalt nu informatie van twee verschillende sites met een behoorlijk verschillende toon.

Zulke gedetailleerde informatie over 3-MMC is er ook gewoon niet, omdat het te nieuw is en er weinig tot geen onderzoek naar is gedaan. Dus dat is nog een goede reden om ermee uit te kijken.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
KlaasVaak zei:
Tja, je haalt nu informatie van twee verschillende sites met een behoorlijk verschillende toon.

Zulke gedetailleerde informatie over 3-MMC is er ook gewoon niet, omdat het te nieuw is en er weinig tot geen onderzoek naar is gedaan. Dus dat is nog een goede reden om ermee uit te kijken.
Klik om te vergroten...

Het gaat er ook meer om dat cocaïne opzich redelijk cardiovasculair is. Misschien moest ik 3mmc achterwege laten.Mea culpa
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Naar mijn ervaring zijn de cardiovasculaire bijwerkingen bij 3-mmc heviger dan bij coke.
Klik om te vergroten...

Moeilijk te vergelijken.
Spreek je dan over 3mmc vs 50% pure coke?
Of 3mmc vs 80% pure coke?

Tuurlijk is 3mmc best aardig eng qua vasoconstrictie, maar ik ben vooral benieuwd naar hoeveel nou net meer ivm. Een andere stimulant.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Moeilijk te vergelijken.
Spreek je dan over 3mmc vs 50% pure coke?
Of 3mmc vs 80% pure coke?

Tuurlijk is 3mmc best aardig eng qua vasoconstrictie, maar ik ben vooral benieuwd naar hoeveel nou net meer ivm. Een andere stimulant.
Klik om te vergroten...
71% heeft mijn dealer. Give or take een klein verschil per batch.

Is inderdaad lastig vergelijken maar ik begrijp de twijfel bij @John Trap wel.

Bij 3-mmc waren de effecten bij mij iig heviger.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
AllYouWant zei:
Levenloos ventje
Klik om te vergroten...
Forum regels. Ben een meisje trouwens 😙
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#13
speed en ik zit de dag erna bij comedown 6 uur lang naar een muur te staren..''te verrot'' waarom ik speed doe?? nee!! hjeb het al een jaar of 6 niet gedaan
met coke kan ik met mijn laatste beetje energie nog wel ff een winkel in boodschappen doen en koken de dag erna. En met speed pak je ook makkelijk om het half uur bij, als je eenmaal lekker zit te snuiven zit je gewoon lekker door te gaan
C
CapitaineNemoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Voor mij: coke kan je veel makkelijker ' zomaar doen'. Als ik nu ineens zin heb om even uit de band te springen is coke veel chiller omdat ik niet het hele weekend wakker ben (bij wijze van spreke).

Snuffelaar zei:
Wat ik persoonlijk minder fijn vind aan coke is dat ondanks de eerste 2 lijnen geweldig zijn ik daarna constant in mijn hoofd blijf denken aan een nieuwe lijn.
Klik om te vergroten...

Die gelijk niet zo veel meer geweldig zijn/echt iets doen =/. Herken het wel een beetje, al kan ik bij een volle gram wel gemakkelijker denken van 'oh nu leggen we het weg en dan hebben we er nog een avond plezier van'. Als het een restje is gaat het wel op.
V
Vrouw1989Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou geef mij maar speed..
Coke geprobeerd helemaal niets voor mij al was geslachtsgemeenschap er wel heel intens op 😂
Maar speed geeft allés wat je wilt hihi.
A
AllYouWantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blyatman zei:
Net gekeken, ze is nog steeds een vrouw sorry gap. Succes met je ban en je kleuter gedrag.
Klik om te vergroten...
Wat zit je allemaal te lullen gekkie
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
Speed is leuk totdat je niet meer kan slapen
V
Vrouw1989Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Daar heb ik bijna geen last van 🙂
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
AllYouWant zei:
Hey, ik ben nieuw op dit forum omdat het forum waar ik eerst op zat down is. Ik bied prachtige kwaliteit pure flakes aan voor een mooie prijs ook bied ik de beste kwaliteit base en heb ik nog andere dingen als xtc,mdma. Als je ooit een keertje wat nodig hebt kan ik je altijd komen helpen je kunt me bereiken via dit forum of via de telefoon * knip - permanente ban uiteraard *
Klik om te vergroten...
Je gaat een ban krijgen.
A
AllYouWantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Je gaat een ban krijgen.
Klik om te vergroten...
Fackyou

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."