#1
Niet toevallig versnede met cafeïne ?ik ben blij dat coke nooit heeft aangeslagen bij mij.. een paar kleine lijntjes.. of zelf een plofje roken en ik was de rest van de nacht wakker en opgefokt.
niet vermaakt, niet chill.. zelfs niet het 1e half uur.