Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja amai zo nen boek, ik pak gewoon altijd veel zout binnen en AA drink na weekendje 4MMC (bij ons nogal populair). En ben altijd terug zoals voorheen 😁"
"Gewoon friends, HIMYM, the big bang theory, fresh prince of Bel-Air, Brooklyn 99.. Allemaal series waarvan 20 min./ep en hoefde echt totaal niet allemaal gezien te hebben voor mee te zijn + af en toe wel funny"
"Gewoon praatprogramma’s op yt zoeken dan? The tonight show of zo’n dingen"
"Game&Watch zei: Ik heb me altijd afgevraagd waarom mensen toch zoveel tijd besteden aan het kijken van dit soort series. Het is niet leerzaam, je onthoudt er niets van, het kost cumulatief megaveel tijd van je leven, dat stil zitten de hele tijd is slecht voor je gezondheid, er zit nauwelijks een sociaal aspect aan, en om nou te zeggen dat het echt leuk is? Hooguit wat lollig. Als je dit dan toch wil kijken ga dan een uurtje fietsen of steppen in de sportschool daar hebben ze schermpjes op al die apparaten kan je het alsnog kijken. Voel je je tenminste nog een beetje fit daarna... Ik heb ook wel tijdverspillende hobbies (zoals kijken op dit forum lol) maar dit soort series staan me toch tegen! Ik geloof oprecht ook dat je er niet gelukkig van wordt vandaar dat ik het even moest zeggen. Peace out Klik om te vergroten... Waarom die haat tegen korte series? Allemaal blijven ze toch op tv komen + meeste zijn zelf bekroonde series.. Hoezo is dit dan zonde van je tijd? Jij bekijkt liever een serie van 40-50 min./aflevering om na 2 seizoenen te quitten? Of een film die tegenvalt? Trouwens er zijn toch andere dingen die ongezonder zijn.."
"23"
"Deze techno-dj zeker eens beluisteren! TRBL - Cloudless"
"Ik neem wel drugs op het werk (4-mmc) wanneer ik van de uitgang kom, gewoon om erdoor te komen. Anders hou je dat toch niet vol. Ik denk niet dat de ‘niet-snuivende collega’s’ van iets weten maar toch is het niet zonder gevaar om drugs te gebruiken op je werk.."
""
"Het is niet logisch dat een roos roos is, een roos is rood dus kan eigenlijk gewoon een rood noemen."
"Dat is niet van korte werking, in de horeca gebruik je da gewoon voor in gang te geraken. Derna blijft je hartslag in overdrive en merk je de afkick niet. Tot wanneer het kalmer wordt, maar met C kan je nog alles doen want dat 'hit' niet zo hard. Maar het grote verschil zit hem in de smaak. Speed (of bij ons populairste snuifmiddel mefi) brand in de keel/neus en smaakt niet zo goed 😅. C daarintegen heeft een veel zachtere smaak, en is dus in feite 'aangenamer' zeg maar."