#1
De mensen die het meest verdienen aan coke zijn de transporteurs. De cocaboeren verdienen niet veel, de straatdealers ook niet, maar de transporteurs verdienen het meeste geld.
Dit omdat in zuid-amerika iedereen een cocaboerderij kan starten, en hier in BE/NL iedereen kan beginnen straatdealen, maar er zijn maar weinig mensen die de drug van punt A naar punt B kunnen brengen. Zeker als er een oceaan tussen zit.
De top-bazen zoals Escobar hadden hun handel verticaal geïntegreerd, daarom dat ze zoveel verdiende. Gelijk IKEA. lol.
Mooie post !