Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik wil heeeeeeeel graag gaan, maar lig dan net op t strand in de dominicaanse republiek...."
"Misschien is t al eens gevraagd... Wat doet Ketamine met je? Hoe Lang werkt het? Is het enigzins te vergelijken met XTC of Speed (zijn de enigste 2 dingen die ik tot nu toe gebruikt heb) Bedankt alvast!!"
"he bedankt, weer iets wijzer geworden!"
"vind t ook niet echt gepast..."
"http://www.pillreports.com/"
"zaterdag naar In Control geweest, heerlijk lopen spacen op 2 halfjes, mn vriend op 2 hele. zondag de gehele dag nog in zon lekkere rust/knuffel/relax mood geweest. Maandag gewoon normaal, vandaag ja hoor de welbekende dinsdag-dip, gelukkig herken ik t maar vind t wel een nadeel..."
"een lul-kick soms ook vergeten wat je nou wou vertellen zeeeeeer relaxed gevoel veel roken (met een biertje erbij nog lekkerder) al denken aan t volgende lijntje afstandsbediening is onveilig voor zap verkeer (maar volg niks) niet zin in sex maar als we gaan zoenen dan barst de bom ook meteen"
"Ketaboy zei: Redelijk veel bank biljetten hebben toch pep resten? Ga daar anders na het sealtjes project mee aan de gang xD Klik om te vergroten... als ze bij mij vandaan komen niet meer"
"ik vind sos lekker om voor en na een feest te chillen. Pep neem ik tijdens t feest 2 puntjes om lekker wakker en actief te blijven pep is smeriger in je neus maar heeft een groot voordeel tis niet zo dur sos, en je blijft van sos maar lijntjes nemen tot er 1 verstandige opstaat en zegt; nu is t fees echt voorbij"
"Drientje zei: Kut is dat he? Daarom deel ik op feestjes altijd snoepjes uit(echt snoepjes dan he? zoals dropjes en winegums)daar wordt ik zo blij van, dat is niet in geld uit te drukken... X Klik om te vergroten... en je maakt er anderen erg blij mee, zelfde als t waaier effect"