Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel weegt jou ¨grammetje¨ coke?

Hoeveel weegt jou ¨grammetje¨ coke?

179 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Meneer Koekepeer zei:
Dat is een oud trucje typisch voor cokedealers. Berichtje sturen met “heb nu topkwaliteit” of “nieuw goed spul” whatever.
Dat doen ze om je te triggeren.
Niet omdat er staat dat ze goede hebben maar omdat je hersenen de link naar coke krijgen en daarmee de drang om te gaan snuiven of roken opwekken.
Ook al was je het niet van plan, dacht je er dus ook helemaal niet aan. Bij mensen die er gevoelig voor zijn en dat is het merendeel triggert het je en ga je halen.
ff batch sms’je versturen naar alle contacten in 1 keer, kost 1 minuut en levert je berg extra inkomsten op :wink:
Staat verder buiten concurrentie oid, is gewoon een salestrucje.

Zie het als alle (nep) reclame mails die je om de haverklap krijgt van winkels.
In dat geval triggeren ze mensen die op koopjes uit zijn.
Verkijk je er niet op, heel veel mensen kunnen een aanbieding niet negeren -ook al is die fake-
Klik om te vergroten...
Ja maar wel grappig vroeger was dat echt niet zo. Ik denk eerder alles wat je goedkoper maakt is versnijding :sweatsmile:.
Meneer Koekepeer zei:
Het gewicht op een weegschaal zegt ook niet alles.
Sommige coke is licht en sommige zwaar, die lichte dan lijkt het haast het dubbele.
Zou me niet te druk maken om het gewicht, kwaliteit is belangrijker :)
Klik om te vergroten...
Dat hoor ik voor het eerst. Met speed ken ik dit wel omdat het dan eventueel vochtig is maar met coke?? Elke droge coke is bij mij altijd even zwaar. Nooit gehad dat ik dacht: Huh wat lijkt dit weinig terwijl het toch een gr is.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Hanskazan
Daar ben ik al geweest hoor lol.

De kwaliteit ligt gemiddeld op 65% dus 70% zou niet zo'n heel
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Ja maar wel grappig vroeger was dat echt niet zo. Ik denk eerder alles wat je goedkoper maakt is versnijding :sweatsmile:.

Dat hoor ik voor het eerst. Met speed ken ik dit wel omdat het dan eventueel vochtig is maar met coke?? Elke droge coke is bij mij altijd even zwaar. Nooit gehad dat ik dacht: Huh wat lijkt dit weinig terwijl het toch een gr is.
Klik om te vergroten...


Met speed merk je dat omdat het vochtig is inderdaad.
Dat kan komen omdat het echt pasta is of omdat er water bij is gedaan om het zwaarder te maken overigens. (Speed is dan eigenlijk onversneden maar toch meer opbrengst financieel gezien) Ook een simpel trucje voor om daar achter te komen of het water is wat er bij zit of echt pasta is btw. Maar laat ik niet alles verklappen.


Lichte coke of zware coke is beide droog. Denk dat het verschil is dat ik over pure 100% zeker te weten onversneden coke praat. Vraag me niet naar percentages vd coke, gewoon onversneden.
Misschien zie je dat nu niet omdat zowat niemand losse grammen nog onversneden verkoopt. Onsjes zelfs amper. (Bij mij weten dan dus is een veronderstelling, zou wat zijn als ik weet wat er in heel NL verkocht word :tearsofjoy: )
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Meneer Koekepeer zei:
Met speed merk je dat omdat het vochtig is inderdaad.
Dat kan komen omdat het echt pasta is of omdat er water bij is gedaan om het zwaarder te maken overigens. (Speed is dan eigenlijk onversneden maar toch meer opbrengst financieel gezien) Ook een simpel trucje voor om daar achter te komen of het water is wat er bij zit of echt pasta is btw. Maar laat ik niet alles verklappen.


Lichte coke of zware coke is beide droog. Denk dat het verschil is dat ik over pure 100% zeker te weten onversneden coke praat. Vraag me niet naar percentages vd coke, gewoon onversneden.
Misschien zie je dat nu niet omdat zowat niemand losse grammen nog onversneden verkoopt. Onsjes zelfs amper. (Bij mij weten dan dus is een veronderstelling, zou wat zijn als ik weet wat er in heel NL verkocht word :tearsofjoy: )
Klik om te vergroten...
Het zou opzich kunnen dat bepaalde versnijding middelen kwa volume misschien zwaarder of lichter zijn maar bij 10, 20 of 30% is dat verschil wel klein, zodat dat op het oog haast niet opvalt.
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mezelf zei:
Het zou opzich kunnen dat bepaalde versnijding middelen kwa volume misschien zwaarder of lichter zijn maar bij 10, 20 of 30% is dat verschil wel klein, zodat dat op het oog haast niet opvalt.
Klik om te vergroten...

Ik weet verder ook niet hoe het komt. Misschien dat er nog een keer iemand dit leest en het kan bevestigen.
Ik heb er geen baat bij om dit te zeggen als het niet waar zou zijn.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#6
in belgie is het rampzalig , ieder hoekjz heb je een wannabe dealertje maar ze zijn uit op je geld.
voordeel bij jullie, labtest
vind dat ze in ieder land ( hoofdsteden) zoiets moeten hebben, het zou veel problemen oplossen en de jeugd weet teminste wat ze nemen.
veel kopen maar iets maar hebben geen flauw idee wat ze nemen, zolang het goed afloopt.
vinf cocaine een beetje fout geworden, iedereen doet het en besef niet waarom? om stoer te doen? om de seks? om die euforie?
je gaat naar cafe en je ziet ze constant naar de wc lopen en happy life spelen , terwijl het meer kapot maakt dan goeds.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Me gram sos weegt één gram
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
1002mg, heel klein beetje geknoeid.

Ecuadoriaanse ongeteste brok met beetje afgebrokked, ga m nu ff fijnmaken.
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#9
In Twente bij wie ik altijd haal is 1 gram altijd tussen 0.9 en 1 ook wel eens bij een andere gehaald en en kreeg ik maar 0.750 hahaha voelde mij toen best opgelicht dus nooit weer geweest.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meneer Koekepeer zei:
Met speed merk je dat omdat het vochtig is inderdaad.
Dat kan komen omdat het echt pasta is of omdat er water bij is gedaan om het zwaarder te maken overigens. (Speed is dan eigenlijk onversneden maar toch meer opbrengst financieel gezien) Ook een simpel trucje voor om daar achter te komen of het water is wat er bij zit of echt pasta is btw. Maar laat ik niet alles verklappen.
Klik om te vergroten...
Vriezer. Want da's echt een goedbewaard geheim.:)

Meneer Koekepeer zei:
Lichte coke of zware coke is beide droog. Denk dat het verschil is dat ik over pure 100% zeker te weten onversneden coke praat. Vraag me niet naar percentages vd coke, gewoon onversneden.
Misschien zie je dat nu niet omdat zowat niemand losse grammen nog onversneden verkoopt. Onsjes zelfs amper. (Bij mij weten dan dus is een veronderstelling, zou wat zijn als ik weet wat er in heel NL verkocht word :tearsofjoy: )
Klik om te vergroten...
In de 1e zin veronderstel je ook iets. :moneytongue:
O
OnionAddictLid
01-01-2024, 00:00
#11
silkroad zei:
in belgie is het rampzalig , ieder hoekjz heb je een wannabe dealertje maar ze zijn uit op je geld.
voordeel bij jullie, labtest
vind dat ze in ieder land ( hoofdsteden) zoiets moeten hebben, het zou veel problemen oplossen en de jeugd weet teminste wat ze nemen.
Klik om te vergroten...

Hebben we ook in België, bestaat overigens al een tijdje.
In Vlaanderen wil de politiek er niet van weten ...

https://www.modusvivendi-be.org/spip.php?rubrique42
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb niet de slimste dealer, krijg altijd boven een gram (geen coke, nog nooit gedaan, keta en speed enzo).. Ook 5-10x de hoeveelheid wiet die je hoort te krijgen. We zijn ook best goed bevriend en we (mijn vrienden en ik) smoken vaak in zijn huis enzo. Probeer bevriend te raken met je dealer, dit is zo chill.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@Stonologie
Hoezo niet slim? Het zorgt wel voor een trouw klantenbestand als je als dealer een beetje gul bent.

Mijn dealer geeft altijd precies de gewenste hoeveelheid, niks meer en niks minder, maar die onderscheid zich dan weer door altijd zuiver spul te leveren voor een hele mooie prijs, wat dus ook een garantie is voor een trouw klantenbestand.
Hij verwcht van zijn klanten wel dat die ook duidelijk en stipt zijn, bij gedoe vlieg je uit zijn klantenbestand en zoek je maar een andere dealer, en terecht.
H
HanskazanLid
01-01-2024, 00:00
#14
@acht.zes

1keet iets goed betekend niet altijd iets goed he steekproef gewijs testen maar als jij blij bent Ben ik dat ook!!!

Maar ik raak de draad kwijt.

Het verhaal ging over pure cocaine

Echt pure is moeilijk dan heb ik het over 76-80 %

Die effect is de niet opgejaagde maar chille rush dat je gewoon volgende dag kan werken zonder kapot te zijn
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
@Stonologie
Hoezo niet slim? Het zorgt wel voor een trouw klantenbestand als je als dealer een beetje gul bent.

Mijn dealer geeft altijd precies de gewenste hoeveelheid, niks meer en niks minder, maar die onderscheid zich dan weer door altijd zuiver spul te leveren voor een hele mooie prijs, wat dus ook een garantie is voor een trouw klantenbestand.
Hij verwcht van zijn klanten wel dat die ook duidelijk en stipt zijn, bij gedoe vlieg je uit zijn klantenbestand en zoek je maar een andere dealer, en terecht.
Klik om te vergroten...
zo iemand wil ik ook wel hoor. geen gezeik! hij zijn geld jij je spul !
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat is zwaarder 1 kilo veren of 1 kilo ijzer?
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#17
1kg veren is duurder maar wegen allebeide hetzelfde
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hier in Brabant is goede coke schaars en de prijzen aan de prijzige kant fan neem ik liever speed duurt wat langer heb ik ook meer plezier ervan.
m
mdmaAndCokeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Waar ik mijn coke haal is het altijd perfecte kwaliteit 90% en zit altijd 1g of zelfs 1.1g in. Halfjes doet hij niet aan de prijs is redelijk als je kijkt baar de kwaliteit.

Snap die mensen niet die er 0,8 of 0,9 in doen. Als je geen winst maakt gooi dan de prijs omhoog. Er is altijd wel een markt voor.

(In noord Brabant trouwens)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
mdmaAndCoke zei:
altijd perfecte kwaliteit 90%
Klik om te vergroten...

Ik wil geen patry pooler zijn om die ene procent maar 89% is de maximale zuiverheid bij snuifcoke.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."