#1
Ja maar wel grappig vroeger was dat echt niet zo. Ik denk eerder alles wat je goedkoper maakt is versnijdingDat is een oud trucje typisch voor cokedealers. Berichtje sturen met “heb nu topkwaliteit” of “nieuw goed spul” whatever.
Dat doen ze om je te triggeren.
Niet omdat er staat dat ze goede hebben maar omdat je hersenen de link naar coke krijgen en daarmee de drang om te gaan snuiven of roken opwekken.
Ook al was je het niet van plan, dacht je er dus ook helemaal niet aan. Bij mensen die er gevoelig voor zijn en dat is het merendeel triggert het je en ga je halen.
ff batch sms’je versturen naar alle contacten in 1 keer, kost 1 minuut en levert je berg extra inkomsten op
Staat verder buiten concurrentie oid, is gewoon een salestrucje.
Zie het als alle (nep) reclame mails die je om de haverklap krijgt van winkels.
In dat geval triggeren ze mensen die op koopjes uit zijn.
Verkijk je er niet op, heel veel mensen kunnen een aanbieding niet negeren -ook al is die fake-
Dat hoor ik voor het eerst. Met speed ken ik dit wel omdat het dan eventueel vochtig is maar met coke?? Elke droge coke is bij mij altijd even zwaar. Nooit gehad dat ik dacht: Huh wat lijkt dit weinig terwijl het toch een gr is.Het gewicht op een weegschaal zegt ook niet alles.
Sommige coke is licht en sommige zwaar, die lichte dan lijkt het haast het dubbele.
Zou me niet te druk maken om het gewicht, kwaliteit is belangrijker![]()