Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit soort beelden zag je ook bij Tygo in de GHB wat toen op tv was. Doet mij nou niet direct naar GHB willen grijpen.."
"Super! Heb geen ervaring met G maar na alles wat ik erover genezen heb weet ik dat het knap is wat je aan het doen bent, zo in je uppie zonder hulp.. Ga zo door!"
"Perzikje zei: Ik word echt gek van de jeuk!!! Gelukkig gaat de rest vrij soepel. 😁 Klik om te vergroten... Waar komt dat door? Is dat een verschijnsel van lichamelijk afkicken?"
"Super hoe het gaat Perzikje! Heb je een plan voor straks? Als je op 0 zit, kun je er gemakkelijk voor zorgen dat je niet in aanraking komt met het goedje of personen die gebruiken?"
"Perzikje zei: Ik wil niet bijnemen. Ik wil niet bijnemen. Maak mezelf helemaal gestoord hier. Sorry als ik jullie lastig val. Probeer het van me af te schrijven. Het is het niet waard om terug te vallen. IK HAAT DIT. Klik om te vergroten... Nee joh! Blijf ons vooral lastig vallen! Schrijf het van je af als dat helpt.."
"Perzikje zei: Mja, het afkicken begint ook pas straks. Als het lichamelijke weg is. Maar ik ben Keta ook de baas geworden. Dus dit moet ook lukken! @Snelleke Snel Klik om te vergroten... Het is denk ik heel goed dat je beseft dat je er nog niet bent als je straks op nul staat. Blijf alsjeblieft gebruik maken van deze community als je het lastig hebt, zeker na deze periode. Je bent al zo ver gekomen, hou dat vast.."
"Mooie van hier is natuurlijk dat mensen je begrijpen. Ik herken niets persoonlijk van wat je schrijft (want niet verslavingsgevoelig en geen kennis van GHB) maar waardeer je kracht en weet van lezen en tv (Tygo in de GHB) wat een troep dat spul is en hoe zwaar afkicken ervan is.."
"Perzikje zei: +- 16 uur GHB vrij en het niet willen nemen gaat goed! Als ik me later wat beter voel, zal ik een update posten hier met precies hoe en wat er gebeurt is. Bedankt voor alle steun allemaal, dankbaar. ❤️ Klik om te vergroten... Topper!"
"Perzikje zei: Even een moeilijke dag... Gelukkig aan het werk, tenminste afleiding. Heb het mentaal goed zwaar vandaag met het niet nemen. 🥴 Klik om te vergroten... Maar je neemt niet en dat is super knap! Je bent al zo ver gekomen, hou vol!"
"Erg ook dat er gewoon om gelachen wordt door z'n "vrienden".."