Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel weegt jou ¨grammetje¨ coke?

Hoeveel weegt jou ¨grammetje¨ coke?

179 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Magicalwoman zei:
0,8 vaak bij de straat dealers.
Bij m'n vaste connect altijd 1 of 1,1
Klik om te vergroten...

Zalig. :sunglasses:
H
Harry16Lid
01-01-2024, 00:00
#2
rond de 0.7 precies deze keer haha 🤣
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Harry16 zei:
rond de 0.7 precies deze keer haha 🤣
Klik om te vergroten...

Dat is best ok toch? :handok:
H
Harry16Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Lemmy zei:
Dat is best ok toch? :handok:
Klik om te vergroten...
Maakt niet uit ,
zolang ik mij maar amuseer =)
M
Moonrock6651Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kreeg altijd 1.0/1.1 omdat het een bekende van mij was mijn dealer destijds. *Modknip* Nooit laten testen, maar ik herinner mij dat het echt top was.

Prijzen noemen is niet toegestaan. Nu een waarschuwing, een volgende keer is het een ban.
s
sasoriLid
01-01-2024, 00:00
#6
29 gram
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
sasori zei:
29 gram
Klik om te vergroten...

WHOA :openmouth:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
ADHDisnietmakkelijk zei:
Eerder had ik altijd een vaste maat zoals ik dat noemde.
Hij legde het altijd ergens voor me neer en betalen deed ik dan die week er op wel (zodat ik niet persee op een bepaald tijdstip weg hoefde te lopen en het dus niet op viel) dat vertrouwen had ik op een gegeven moment bij hem opgebouwd(in het begin nog wel is tikkies zodat die zeker wist dat die ze geld had) daarna geloofde hij het wel en kwam ik doordeweeks altijd netjes betalen bij hem.

Als die zooi had appte ik hem altijd gelijk hoefde dan geen korting of iets maar liet het hem gewoon weten hij krijgt het uiteindelijk ook weer van iemand. Als het te weinig was ook en dan regelde die bij de volgende keer gewoon een mooie actie.

Uiteindelijk kreeg ik het altijd weer goed met hem of werd het gefixed. En dat deed ik niet om geld te schooien of terug te krijgen of om korting te krijgen of iets. Maar gewoon uit pure eerlijkheid. Als het goed was zei ik dat ook altijd.

Met andere woorden als je een eerlijke band opbouwt met je dealer zijn ze ook goed voor jou.

Ben nu gelukkig helemaal clean, want het allerbeste is het gewoon niet meer doen.
Maar als je het dan toch doet kies een dealer en zorg dat je een soort vriendschap opbouwt dan weet je wat je hebt
Klik om te vergroten...
Als je het niet laat testen weet je totaal niet wat je hebt.

De dealer is je vriend niet, de dealer verdient geld aan jou daarom doet hij aardig.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier in Antwerpen vaak zelfs niet eens 0.6 als je van een straatdealer koopt… schande…
A
ADHDisnietmakkelijkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eerder had ik altijd een vaste maat zoals ik dat noemde.
Hij legde het altijd ergens voor me neer en betalen deed ik dan die week er op wel (zodat ik niet persee op een bepaald tijdstip weg hoefde te lopen en het dus niet op viel) dat vertrouwen had ik op een gegeven moment bij hem opgebouwd(in het begin nog wel is tikkies zodat die zeker wist dat die ze geld had) daarna geloofde hij het wel en kwam ik doordeweeks altijd netjes betalen bij hem.

Als die zooi had appte ik hem altijd gelijk hoefde dan geen korting of iets maar liet het hem gewoon weten hij krijgt het uiteindelijk ook weer van iemand. Als het te weinig was ook en dan regelde die bij de volgende keer gewoon een mooie actie.

Uiteindelijk kreeg ik het altijd weer goed met hem of werd het gefixed. En dat deed ik niet om geld te schooien of terug te krijgen of om korting te krijgen of iets. Maar gewoon uit pure eerlijkheid. Als het goed was zei ik dat ook altijd.

Met andere woorden als je een eerlijke band opbouwt met je dealer zijn ze ook goed voor jou.

Ben nu gelukkig helemaal clean, want het allerbeste is het gewoon niet meer doen.
Maar als je het dan toch doet kies een dealer en zorg dat je een soort vriendschap opbouwt dan weet je wat je hebt
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
heyol zei:
Hier in Antwerpen vaak zelfs niet eens 0.6 als je van een straatdealer koopt… schande…
Klik om te vergroten...

Ik heb de indruk dat de porties in België de laatste jaren een pak kleiner zijn geworden.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lemmy zei:
Ik heb de indruk dat de porties in België de laatste jaren een pak kleiner zijn geworden.
Klik om te vergroten...
Logisch als de prijzen niet mee evolueren met de inflatie.
Of je gaat inboeten op kwaliteit, of op kwantiteit.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Logisch als de prijzen niet mee evolueren met de inflatie.
Of je gaat inboeten op kwaliteit, of op kwantiteit.
Klik om te vergroten...

Ja ok, maar de laatste twee keren was het misschien hoop en al 0,5. Ben dat wel zowat beu aan het worden.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lemmy zei:
Ja ok, maar de laatste twee keren was het misschien hoop en al 0,5. Ben dat wel zowat beu aan het worden.
Klik om te vergroten...
Uiteindelijk is het toch beter 0,5 goede kwaliteit dan 0,7 brol?


Al is 0,5 idd heel weinig.


Gewoon stoppen. Probleem opgelost. 😄
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Uiteindelijk is het toch beter 0,5 goede kwaliteit dan 0,7 brol?


Al is 0,5 idd heel weinig.


Gewoon stoppen. Probleem opgelost. 😄
Klik om te vergroten...

Haha soms wil ik dat soms weer niet. Maar het gebruik is wel al flink geminderd. :mouthzip:
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#16
Hier is een gram gewoon een gram, een gram top Boliviaanse coke hoort het ook een gram te zijn
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Belgen kan je alles wijsmaken
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vincent A zei:
Hier is een gram gewoon een gram, als ik € betaal voor een gram top Boliviaanse coke hoort het ook een gram te zijn
Klik om te vergroten...

Je mag hier geen prijzen noemen, dus zou dat ff snel weghalen als ik jou was.
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#19
Perenijsje zei:
Je mag hier geen prijzen noemen, dus zou dat ff snel weghalen als ik jou was.
Klik om te vergroten...
Snel aangepast, thank voor jou reactie
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vincent A zei:
Snel aangepast, thank voor jou reactie
Klik om te vergroten...
Lees de forumregels even goed door!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."