#1
0,8 vaak bij de straat dealers.
Bij m'n vaste connect altijd 1 of 1,1
Zalig.
0,8 vaak bij de straat dealers.
Bij m'n vaste connect altijd 1 of 1,1
Maakt niet uit ,Dat is best ok toch?![]()
Als je het niet laat testen weet je totaal niet wat je hebt.Eerder had ik altijd een vaste maat zoals ik dat noemde.
Hij legde het altijd ergens voor me neer en betalen deed ik dan die week er op wel (zodat ik niet persee op een bepaald tijdstip weg hoefde te lopen en het dus niet op viel) dat vertrouwen had ik op een gegeven moment bij hem opgebouwd(in het begin nog wel is tikkies zodat die zeker wist dat die ze geld had) daarna geloofde hij het wel en kwam ik doordeweeks altijd netjes betalen bij hem.
Als die zooi had appte ik hem altijd gelijk hoefde dan geen korting of iets maar liet het hem gewoon weten hij krijgt het uiteindelijk ook weer van iemand. Als het te weinig was ook en dan regelde die bij de volgende keer gewoon een mooie actie.
Uiteindelijk kreeg ik het altijd weer goed met hem of werd het gefixed. En dat deed ik niet om geld te schooien of terug te krijgen of om korting te krijgen of iets. Maar gewoon uit pure eerlijkheid. Als het goed was zei ik dat ook altijd.
Met andere woorden als je een eerlijke band opbouwt met je dealer zijn ze ook goed voor jou.
Ben nu gelukkig helemaal clean, want het allerbeste is het gewoon niet meer doen.
Maar als je het dan toch doet kies een dealer en zorg dat je een soort vriendschap opbouwt dan weet je wat je hebt
Hier in Antwerpen vaak zelfs niet eens 0.6 als je van een straatdealer koopt… schande…
Logisch als de prijzen niet mee evolueren met de inflatie.Ik heb de indruk dat de porties in België de laatste jaren een pak kleiner zijn geworden.
Logisch als de prijzen niet mee evolueren met de inflatie.
Of je gaat inboeten op kwaliteit, of op kwantiteit.
Uiteindelijk is het toch beter 0,5 goede kwaliteit dan 0,7 brol?Ja ok, maar de laatste twee keren was het misschien hoop en al 0,5. Ben dat wel zowat beu aan het worden.
Uiteindelijk is het toch beter 0,5 goede kwaliteit dan 0,7 brol?
Al is 0,5 idd heel weinig.
Gewoon stoppen. Probleem opgelost. 😄
Hier is een gram gewoon een gram, als ik € betaal voor een gram top Boliviaanse coke hoort het ook een gram te zijn
Snel aangepast, thank voor jou reactieJe mag hier geen prijzen noemen, dus zou dat ff snel weghalen als ik jou was.
Lees de forumregels even goed door!Snel aangepast, thank voor jou reactie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."