#1
Ik heb een bmw of audi wegsnoven in 5 jaar coke gebruik. Niet dagelijks maar als.ik vrij was. en dan makkelijk 2 of 3 dagen bezig was.
Stoere verhalen over hoeveel jij wel niet weg snuift of kan weg snuiven zijn niet toegestaan op dit forum.
Misschien even de reglementen lezen.
Niemand vind het stoer alleen jij zelf en zo geef je een verkeerd signaal af aan mensen die komen inlezen.
https://drugsforum.nl/threads/algemene-forumregels.57/
