#1
@Don_Juan
En bij de slager ga je ook akkoord met anderhalve ons kipfilet als je voor 2 ons betaald hebt?
En bij de slager ga je ook akkoord met anderhalve ons kipfilet als je voor 2 ons betaald hebt?
@Don_Juan
En bij de slager ga je ook akkoord met anderhalve ons kipfilet als je voor 2 ons betaald hebt?
Ja lekkerkipfilet
Hahaha heb ook wel eens gehad dat het 0.8 was maar ik weeg het waar hij nog bij is. Dus tuurlijk zeg ik er dan wat van. Dan pakt hij de zakjes er bij en weegt hij het goed af waar ik bij zit. Gelukkig kan ik veel tegen hem zeggen ook als de kwaliteit slecht is.
De dealers die ik nu heb verkopen precies wat ze zeggen dat het is.
Allemaal..
0.8 gram pure voor de normale prijs..
1 gram pure voor een tientje meer.
Standaard bij ons in Amsterdam bij iedereen die goed spul verkoopt.
Geen versneden shit meer en ook geen spelletjes met 0.1 minder in een pakje.
Tegenwoordig is klantenbinding en eerlijkheid belangerijk.
Vroeger zat er altijd iets minder in..
De concurrentie is nu denk ik ook anders.
Als je niet versnijd en je bent eerlijk met het gewicht dan heb je snel een goede vaste klantenkring.
en je verkoopt levamisole op dance fest
Klopt natuurlijk ik verkoop levamisol op dans fest in Noord Korea met Joran van der Sloot samen..
sorry zal wegdoen!@silkroad prijzen noemen is in strijd met de forumregels. Ik pas je bericht aan maar let hier dus a.u.b. op.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."