Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel weegt jou ¨grammetje¨ coke?

Hoeveel weegt jou ¨grammetje¨ coke?

179 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
@Don_Juan
En bij de slager ga je ook akkoord met anderhalve ons kipfilet als je voor 2 ons betaald hebt?
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tegenwoordig helaas maar 0.25 tot 0.35 per “halfje”. Vroeger dus ruim 1.0 per gram, kreeg altijd extra. 1.1 of 1.2 of meer zelfs maar dat was omdat het familie was. Betaalde toen, als ik al moest betalen 50,- . Helaas is die gepakt met 60 kilo en voorlopig dus niet bereikbaar lol. Sindsdien vele geprobeerd, van 87% tot wat ik nu heb, moet het nog laten testen. Ik schat wat ik nu heb 60%. Prijzen mag je niet noemen dus ik kan geen prijs noemen denk om een ban te voorkomen
D
Don_JuanLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
@Don_Juan
En bij de slager ga je ook akkoord met anderhalve ons kipfilet als je voor 2 ons betaald hebt?
Klik om te vergroten...

Hi, hij verteld het wel eerlijk iniedergeval. Daarbij weet ik bij hem dat hij het niet mixed. Is me eigenlijk veel meer waard dan die 0.15...... dus ik accepteer het. Daarbij is de prijs ook gewoon top, en het word aan huis geleverd. Zeer tevreden dus.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een gram
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
kipfilet
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
kipfilet
Klik om te vergroten...
Ja lekker :)
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn dealer geeft gewoon aan 0,4g te geven waar je dan [modknip] geen prijzen noemen aub [/modknip] euro voor betaald. Claimt dat het onversneden is, heb het niet laten testen destijds.

Heb nu wel een nieuw contact met wel de volledige 0,5g, zaterdag maar eens tijd de kwaliteit te ontdekken.
H
Huis89Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hahaha heb ook wel eens gehad dat het 0.8 was maar ik weeg het waar hij nog bij is. Dus tuurlijk zeg ik er dan wat van. Dan pakt hij de zakjes er bij en weegt hij het goed af waar ik bij zit. Gelukkig kan ik veel tegen hem zeggen ook als de kwaliteit slecht is.
L
Lid 147000Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Huis89 zei:
Hahaha heb ook wel eens gehad dat het 0.8 was maar ik weeg het waar hij nog bij is. Dus tuurlijk zeg ik er dan wat van. Dan pakt hij de zakjes er bij en weegt hij het goed af waar ik bij zit. Gelukkig kan ik veel tegen hem zeggen ook als de kwaliteit slecht is.
Klik om te vergroten...

Ik heb een bmw of audi wegsnoven in 5 jaar coke gebruik. Niet dagelijks maar als.ik vrij was. en dan makkelijk 2 of 3 dagen bezig was.

Waar ik woonde kon ik al snel alle coke dealers in de buurt. 10 zeker!

Ik jaren dezelfde gehad alleen soms reed iemand.anders die avond voor hem! Dit was de beste jaren en ik deed het met mijn maatje! we deden samen met 1gr en altijd de nachtdoor halen lekker bier erbij! Dit ging eigenlijlk atijd zonder gedoe of stress dat het bijna op is en het zo ook prima. Het werd standaard elke week in.t weekend. of met avondje op stap! We zaten inmiddels wel op allebij. een eige pakkie van een 1 gr.
E
Evilcoffee69Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Na wat ik de voorlaatste keer bij het op straat kopen heb meegemaakt kijk ik echt erg uit m'n doppen vooraleer ik hier in dit boerengat nog op straat koop … Ik ben toen naar één van de (weinige) cafés gegaan die in dit ministadje bekend staan als "drugshok". Bij de eerste die ik aansprak kon al meteen wat geregeld worden … ja ja. Hij nam m'n geld voor twee gram mee, en ging een uurtje later terug zijn.

Vier uur later duikt die gek weer op. Wat hij bij had leek me erg weinig, van de eerste gram heb ik daar wat genomen, de tweede heb ik thuis nagewogen. 0,4 zat erin. Waarvan volgens mij nog 0,35 waspoeder. OK niet letterlijk waspoeder waarschijnlijk, in elk geval een poedertje waarvan m'n neus helemaal dichtplakte uren aan een stuk. Eén dikke lijn en het zakje was zo goed als leeg … "Goei spul hoor!" verzekerd die gek me dan nog vol enthousiasme.

Geef mij nu dan maar the dark web. Volle grammen, elke keer. De kwaliteit is ook veel beter, en na wat zoeken vind je al snel een dealer die onder de normale prijs gaat. OK ik laat het vanuit Nederland naar België versturen, dat duurt telkens een week ja, maar door er op te moeten wachten is er minder gevaar voor verslaving, heb ik al gemerkt.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had altijd goede maar moest wel de auto pakken en 50-100km rijden (logisch als je goede wilt)
Sos waar niets mis mee is een gram = +- 0.8 of lager voor de bekende * modknip geen prijzen noemen * maar dan is de kwaliteit top en niet versneden en moeilijk te snuiven soms!
naar mijn weten vind je al snel goede mits je de moeite neemt om een lange afstand te overbruggen want als je in je eigen dorpje zoekt wordt het waarschijnlijk 1 gram suiker voor * knip *.

Onderhand ben ik zo'n beetje door heel NL geweest en ik moet zeggen je word wel vaak genaaid ja qua hoeveelheid.

Kwaliteit is debiel hoog
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
De dealers die ik nu heb verkopen precies wat ze zeggen dat het is.
Allemaal..

0.8 gram pure voor de normale prijs..
1 gram pure voor een tientje meer.
Standaard bij ons in Amsterdam bij iedereen die goed spul verkoopt.

Geen versneden shit meer en ook geen spelletjes met 0.1 minder in een pakje.
Tegenwoordig is klantenbinding en eerlijkheid belangerijk.
Vroeger zat er altijd iets minder in..
De concurrentie is nu denk ik ook anders.
Als je niet versnijd en je bent eerlijk met het gewicht dan heb je snel een goede vaste klantenkring.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Revolutionair zei:
De dealers die ik nu heb verkopen precies wat ze zeggen dat het is.
Allemaal..

0.8 gram pure voor de normale prijs..
1 gram pure voor een tientje meer.
Standaard bij ons in Amsterdam bij iedereen die goed spul verkoopt.

Geen versneden shit meer en ook geen spelletjes met 0.1 minder in een pakje.
Tegenwoordig is klantenbinding en eerlijkheid belangerijk.
Vroeger zat er altijd iets minder in..
De concurrentie is nu denk ik ook anders.
Als je niet versnijd en je bent eerlijk met het gewicht dan heb je snel een goede vaste klantenkring.
Klik om te vergroten...

en je verkoopt levamisole op dance fest
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#14
silkroad zei:
en je verkoopt levamisole op dance fest
Klik om te vergroten...


Klopt natuurlijk ik verkoop levamisol op dans fest in Noord Korea met Joran van der Sloot samen..
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Weegschaaltje is besteld. Mag in februari van mijzelf weer een keertje bestellen dus ga het dan ook eens wegen. Ben erg benieuwd.. Haha
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#16
Revolutionair zei:
Klopt natuurlijk ik verkoop levamisol op dans fest in Noord Korea met Joran van der Sloot samen..
Klik om te vergroten...

levamisole met lidocaine! echt lekker!
ga mij ook ne pot ontwormingqmiddel kopen! werkt als speed jammie
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#17
meestal ist 1 voor * modknip: geen prijzen noemen * en 0.8 * knip *
alst baggerzooi is krijgde 1.1 ast goeie sos is krijgde voor * knip * ne 0.7-0.8 en pas na * knip * krijgde er extra bij!
vroeger was het 5 kopen 1ne gratis ma die 1ne was maar 0.6 ofzo.
heb liever iemand die eerlijk doet in zulke zaken en liever ietsje meer geld vraagt ipv te liggen snijden/exerimenteren!
vroeger 0.8 / * knip * voor goeie rauwe peru ! met 2-3 lijnen was ik zoet voor de avond/nacht!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
@silkroad prijzen noemen is in strijd met de forumregels. Ik pas je bericht aan maar let hier dus a.u.b. op.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
@silkroad prijzen noemen is in strijd met de forumregels. Ik pas je bericht aan maar let hier dus a.u.b. op.
Klik om te vergroten...
sorry zal wegdoen!
D
Don_JuanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vandaag weegt mijn ‘grammetje’ 0.89

Ik ben er tevreden mee, de kwaliteit is echt bizar goed! Herkomst onbekend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."