#1
Jij al gemeld?
Jij al gemeld?
Lief van je!Inmiddels wel.
Ik geef ze meestal nog even de kans om tot bezinning te komen en het bericht te verwijderen.
Mijn post lokt mss ook wel zulke reacties uit ... 'k Zal me volgende keer wat anders formuleren.Inmiddels wel.
Ik geef ze meestal nog even de kans om tot bezinning te komen en het bericht te verwijderen.
Dit is niet toegestaan. Lees de forumregels aub. De volgende keer dat je ze overtreedt heb je een ban te pakken.dat is iets wat ik nu niet weet wat kost zoiets eigenlijk coke 1 gram ?
relax man pak een ritalinsorry het niet de bedoeling om mensen aan te loken .
het komt omdat ik een verkeerde woordenschat heb gedaan in het West-Vlaams .
echt waar sorry wil je mijn topics verwijderen aub ? ik zal er in het vervolg echt op letten
geef mij aub geen ban ik ben ook bezig de forum regels aan het lezen .
sorry meer kan ik niet zegen in het vervolg zal ik daar enorm opletten
en proberen deftig Nederlands te typen en on topic te blijven .
het komt ook omdat ik volwassen ADHD heb .
echt ik heb er spijt van
Bij ons kan je een hele kopen voor een prijs of voor de de standaard prijs 0.9 en dan zeggen ze dat het puur is
Maar het is rond de 80% en als je het na weegt klopt het ook altijd
Ze noemen jou ook wel De Ombudsman van de Onderwereld hoorde ik...Haha prachtig. Dat jij accepteerd dat iemand je belazerd![]()
Ik ging helemaal stuk om deze comment haharelax man pak een ritalin
Hier in Antwerpen is het geen uitzondering dat je 0.7-0.8 krijgt, voor redelijk goeie kwaliteit en voor een redelijke prijs.
Soms ook 0.9, maar dan meer versneden. Geef mij dan maar die 0.7-0.8 met zo weinig mogelijk rommel erdoor gedraaid.
Via het darkweb haal ik nu al een tijdje bij een betrouwbare vendor voor een iets hogere prijs, maar krijg dan wel 1.2.
ik heb het altijd al als veilig genoeg ervaren ja.Wordt dat dan veilig en 'risicoloos' bij je thuisadres bezorgd? Heb het een keer gedaan voor xtc en dat bleek inderdaad in een sealed semi-aluminium envelopje te zitten. Kwaliteit was wel minder...
Voor de zekerheid niet je echte naam doorgeven bij je adres. Mocht het dan onderschept worden, dan ben je daar ieg mee gedekt.Wordt dat dan veilig en 'risicoloos' bij je thuisadres bezorgd? Heb het een keer gedaan voor xtc en dat bleek inderdaad in een sealed semi-aluminium envelopje te zitten. Kwaliteit was wel minder...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."