Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel weegt jou ¨grammetje¨ coke?

Hoeveel weegt jou ¨grammetje¨ coke?

179 antwoorden
39 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
acht.zes zei:
@Dirk Aars
Je mag de huisregels anders eens doornemen. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Jij al gemeld? :tonguewink:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Inmiddels wel.

Ik geef ze meestal nog even de kans om tot bezinning te komen en het bericht te verwijderen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
Inmiddels wel.

Ik geef ze meestal nog even de kans om tot bezinning te komen en het bericht te verwijderen.
Klik om te vergroten...
Lief van je!
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Inmiddels wel.

Ik geef ze meestal nog even de kans om tot bezinning te komen en het bericht te verwijderen.
Klik om te vergroten...
Mijn post lokt mss ook wel zulke reacties uit ... 'k Zal me volgende keer wat anders formuleren.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
een halve gram is altijd een halve gram of net iets meer.
C
Charlie WhiteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik krijg altijd exact mijn volle grammen. Dit was een aankoop van twee gram bv.:

peruvian sigma.jpg
b
brean killerLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat is iets wat ik nu niet weet wat kost zoiets eigenlijk coke 1 gram ?
ik heb weest kijken in mijn vaders apotheek wat ketamine is dit is voor paarden te verdoven
zie foto . dat is toch levensgevaarlijk ? stop daarmee ik heb de bijsluiter gelezen amai niet normaal
in de safe zit ook cocaïne maar ik mag van mijn vader geen foto laten zien .
wat ik natuurlijk begrijp . de ketamine is voor de dierenarts die komt daarom in een kluis .
is namelijk verplicht . amai ik ben er niet goed van dat er mensen zijn die dit inspuiten of snuiven
pas toch op aub .
en niemand moet er achter vragen ik doe daar niet aan mee oké
ik wil gewoon laten weten dat het zeer gevaarlijk medicijn is
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij ons kan je een hele kopen voor een prijs of voor de de standaard prijs 0.9 en dan zeggen ze dat het puur is
Maar het is rond de 80% en als je het na weegt klopt het ook altijd
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#9
brean killer zei:
dat is iets wat ik nu niet weet wat kost zoiets eigenlijk coke 1 gram ?
Klik om te vergroten...
Dit is niet toegestaan. Lees de forumregels aub. De volgende keer dat je ze overtreedt heb je een ban te pakken.

Ik snap overigens niet waarom je overal wazige verhalen ophangt over de apotheek van je vader, en ik vind het maar verdacht. Het lijkt een beetje op hengelen naar klanten.

Je verhaal over ketamine slaat ook nergens op. Hoezo vind je het nodig om mensen te laten weten dat het "zeer gevaarlijk" is, wat voegen die foto's toe (behalve klanten lokken om te dealen wellicht) en waarom beweer je dat mensen ketamine niet moeten gebruiken en dat het voor dieren is, terwijl het één van de meest gebruikte anesthetica is in de medische wereld?

... ik weet eigenlijk niet waarom ik je het voordeel van de twijfel wil gunnen, als ik dit zo teruglees. Wat mij betreft heb je je ban nu al verdiend, en ik ga het even overleggen met de andere mods.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@Fenrir
Mee eens, vind het maar een rare manier van posten.

Daarnaast is de kwaliteit van de info en het advies van @brean killer nogal ondermaats en van het niveau bijsluiterinformatie die toch voor iedereen toegankelijk is.
b
brean killerLid
01-01-2024, 00:00
#11
sorry het niet de bedoeling om mensen aan te loken .
het komt omdat ik een verkeerde woordenschat heb gedaan in het West-Vlaams .
echt waar sorry wil je mijn topics verwijderen aub ? ik zal er in het vervolg echt op letten
geef mij aub geen ban ik ben ook bezig de forum regels aan het lezen .
sorry meer kan ik niet zegen in het vervolg zal ik daar enorm opletten
en proberen deftig Nederlands te typen en on topic te blijven .
het komt ook omdat ik volwassen ADHD heb .
echt ik heb er spijt van
s
snuifpover26Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mij is altijd verteld dat een "hele pure" ongeveer 0.8 / 0.9 is. Wel eens nagewogen, en toen zat er .95 in. Ik ben redelijk verbaasd van de reacties hier.
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#13
brean killer zei:
sorry het niet de bedoeling om mensen aan te loken .
het komt omdat ik een verkeerde woordenschat heb gedaan in het West-Vlaams .
echt waar sorry wil je mijn topics verwijderen aub ? ik zal er in het vervolg echt op letten
geef mij aub geen ban ik ben ook bezig de forum regels aan het lezen .
sorry meer kan ik niet zegen in het vervolg zal ik daar enorm opletten
en proberen deftig Nederlands te typen en on topic te blijven .
het komt ook omdat ik volwassen ADHD heb .
echt ik heb er spijt van
Klik om te vergroten...
relax man pak een ritalin
s
silkroadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jen zei:
Bij ons kan je een hele kopen voor een prijs of voor de de standaard prijs 0.9 en dan zeggen ze dat het puur is
Maar het is rond de 80% en als je het na weegt klopt het ook altijd
Klik om te vergroten...

zalig 80% coke , geen wreemde cuts gehad? stiekem ritalin of speed?
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#15
שמש zei:
Haha prachtig. Dat jij accepteerd dat iemand je belazerd :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ze noemen jou ook wel De Ombudsman van de Onderwereld hoorde ik...:fearscream::grin:

silkroad zei:
relax man pak een ritalin
Klik om te vergroten...
Ik ging helemaal stuk om deze comment haha
v
vincce94Lid
01-01-2024, 00:00
#16
AphexTwin zei:
Hier in Antwerpen is het geen uitzondering dat je 0.7-0.8 krijgt, voor redelijk goeie kwaliteit en voor een redelijke prijs.
Soms ook 0.9, maar dan meer versneden. Geef mij dan maar die 0.7-0.8 met zo weinig mogelijk rommel erdoor gedraaid.

Via het darkweb haal ik nu al een tijdje bij een betrouwbare vendor voor een iets hogere prijs, maar krijg dan wel 1.2.
Klik om te vergroten...

Wordt dat dan veilig en 'risicoloos' bij je thuisadres bezorgd? Heb het een keer gedaan voor xtc en dat bleek inderdaad in een sealed semi-aluminium envelopje te zitten. Kwaliteit was wel minder...
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#17
vincce94 zei:
Wordt dat dan veilig en 'risicoloos' bij je thuisadres bezorgd? Heb het een keer gedaan voor xtc en dat bleek inderdaad in een sealed semi-aluminium envelopje te zitten. Kwaliteit was wel minder...
Klik om te vergroten...
ik heb het altijd al als veilig genoeg ervaren ja.
Je kan er ook voor kiezen om je spullen extra safe te laten verzenden, bv. in een thee verpakking.
B
Babette La BêteLid
01-01-2024, 00:00
#18
vincce94 zei:
Wordt dat dan veilig en 'risicoloos' bij je thuisadres bezorgd? Heb het een keer gedaan voor xtc en dat bleek inderdaad in een sealed semi-aluminium envelopje te zitten. Kwaliteit was wel minder...
Klik om te vergroten...
Voor de zekerheid niet je echte naam doorgeven bij je adres. Mocht het dan onderschept worden, dan ben je daar ieg mee gedekt.

Ik zag trouwens bij een nieuwsitem dat de opsporingsdiensten helemaal geen capaciteit hebben om mankracht in te zetten voor het onderscheppen van drugspakketjes. Bij mij komt het dus altijd aan. Ze checken hoogstens pakketjes vanuit het buitenland. Briefpost hebben ze geen tijd voor, en binnen NL wordt al helemaal nooit iets gecontroleerd op drugsinhoud. Dus pakketten niet en briefpost ook niet.
H
HanskazanLid
01-01-2024, 00:00
#19
@acht.zes

Nou als ervaring deskundige op gebied van cocaine kan je vertellen dat er veel meuk is en je de ene van de Andere niet kan onderscheiden alleen als je heel wat hebt gezien kan je vertellen 70%+ is al lastig deze tijd. Kan ik je garanderen weddenschapje? Testlab bied uitkomst xd
H
HanskazanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat doe ik ook niet acht.zes

89% is niet te maken dat is pro lab xd

De gemaakt coke die meestal in jungle lab gemaakt worden zijn iets minder sterk dan 89. Ik weet het ik draaf door

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."