Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel weegt jou ¨grammetje¨ coke?

Hoeveel weegt jou ¨grammetje¨ coke?

179 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
L
LoveSexDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
WAZA zei:
0,7 is dan wel een enorme hoeveelheid zo sterk, dikke vette kater ook
Klik om te vergroten...

Zo sterk? Ik weet nog niet hoe sterk het is, ik moet het nog naar het testcentrum brengen.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#2
LoveSexDreams zei:
Zo sterk? Ik weet nog niet hoe sterk het is, ik moet het nog naar het testcentrum brengen.
Klik om te vergroten...
0.7 goede kwaliteit is echt enorm sterk. Daar ben je wel 12 uur wakker van ofso
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
In Hoorn rijden de meeste met de auto en zodra je belt is het er wel vaak met een kwartier a half uur. Alleen is de kwaliteit ongelofelijk wisselend. Ik had een goede vaste dealer maar die is gestopt helaas. Nu moet ik maar hopen of het goed is. Maar laatste tijd is het wel wat beter. Testen van coke doe ik eigenlijk niet echt.
Klik om te vergroten...
Je bent pas een echte horinees als je om 7 uur smorgens al te lappen bent 😆
j
janjansensLid
01-01-2024, 00:00
#4
Antwerpen (mocros) meestal 0.6 en versneden shit als je een keer besteld dan heb je constant spamberichten (soms 5 per dag)

ze komen ook altijd te laat, hopeloos
L
LunaMilaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Twente meestal tussen 0.9 en 1
Haal eigenlijk altijd bij de zelfde
Ook wel eens snachts bij iemand anders gehaald en maar halve gekregen voor hele prijs ja daaaag nacht tarief 😂
s
stefannntropicLid
01-01-2024, 00:00
#6
hier ook tussen de 0.9 / 1
ben er eingelijk helemaal vanaf :)
kon gewoon niet tegen dat lange wakker liggen
(dordrecht)
B
Boy WonderLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga altijd naar mijn verdeler toe. Weegt voor mijn neus af en komt recht uit de bolletjes. Je kan het eigenlijk niet beter hebben, toffe vent. Had vroeger ook wel eens van die rondrijders, maar het was altijd een verrassing en bij klachten geen gehoor.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#8
janjansens zei:
Antwerpen (mocros) meestal 0.6 en versneden shit als je een keer besteld dan heb je constant spamberichten (soms 5 per dag)

ze komen ook altijd te laat, hopeloos
Klik om te vergroten...
ja vaak komen die gasten te laat ja, vervelende manier van zaken dat. Waarom denk je dat ze geen baan hebben
P
PatWLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ook precies een gram hier.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Harmless zei:
Weegschaaltje is besteld. Mag in februari van mijzelf weer een keertje bestellen dus ga het dan ook eens wegen. Ben erg benieuwd.. Haha
Klik om te vergroten...

Gisteren "heel" pakje opgehaald. Bleek 703mg in te zitten. Meteen even berichtje gestuurd met een foto van de weegschaal en een welgemeend "WTF?" en bericht terug dat hij waarschijnlijk een foutje had gemaakt (yeah right) en dat ik nog 200mg van hem krijg want hij doet altijd 900mg voor een hele.. :sweatsmile:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
2 gram besteld, dus ik reken het goed 👍

20200724_171028_copy_800x800.jpg
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zal iets met het productieproces te maken hebben schat ik. Deze kwam altijd van dezelfde leverancier rechtstreeks van dezelfde organisatie in ZA.
Maar wel apart dat je dat nog nooit gezien hebt. Zal vast nog iemand dit lezen die het ook heeft ondervonden.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#13
@acht.zes

Je dealer verkoopt het vast niet per gram zeker? Koop je nog meer bij hem? Ik vraag me af of zulke dealers interesse hebben als je maar 1x of hooguit 2x pj 5 gram koopt en verder niet veel.
A
AlbedoLid
01-01-2024, 00:00
#14
@acht.zes Ik bedoelde in het algemeen. Ben benieuwd naar je ervaring.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#15
0,7 maar dan heb je met iemand te maken die gewoon chill is en eerlijk is (en niet al te ver reisafstand)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Perenijsje zei:
2 gram besteld, dus ik reken het goed 👍

Bekijk bijlage 7745
Klik om te vergroten...
Die ene milligram ligt naast het weegbakje!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Perenijsje zei:
2 gram besteld, dus ik reken het goed 👍

Bekijk bijlage 7745
Klik om te vergroten...
Dat zijn flinke brokken
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Dat zijn flinke brokken
Klik om te vergroten...

Zeker, maar heeft wel meer charme vind ik. Maar nu is het wel fijngemaakt, want zo'n brok in je neus snatsen gaat zo lastig😅🤣
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Alleen balen dat het zo duur is vind ik. Voor hetzelfde bedrag heb je 100gr speed :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ja dat is wel een beetje jammer idd 😜
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Perenijsje zei:
Zeker, maar heeft wel meer charme vind ik. Maar nu is het wel fijngemaakt, want zo'n brok in je neus snatsen gaat zo lastig😅🤣
Klik om te vergroten...
Alleen balen dat het zo duur is vind ik. Voor hetzelfde bedrag heb je 100gr speed :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."