#1
0,7 is dan wel een enorme hoeveelheid zo sterk, dikke vette kater ook
Zo sterk? Ik weet nog niet hoe sterk het is, ik moet het nog naar het testcentrum brengen.
0,7 is dan wel een enorme hoeveelheid zo sterk, dikke vette kater ook
0.7 goede kwaliteit is echt enorm sterk. Daar ben je wel 12 uur wakker van ofsoZo sterk? Ik weet nog niet hoe sterk het is, ik moet het nog naar het testcentrum brengen.
Je bent pas een echte horinees als je om 7 uur smorgens al te lappen bent 😆In Hoorn rijden de meeste met de auto en zodra je belt is het er wel vaak met een kwartier a half uur. Alleen is de kwaliteit ongelofelijk wisselend. Ik had een goede vaste dealer maar die is gestopt helaas. Nu moet ik maar hopen of het goed is. Maar laatste tijd is het wel wat beter. Testen van coke doe ik eigenlijk niet echt.
ja vaak komen die gasten te laat ja, vervelende manier van zaken dat. Waarom denk je dat ze geen baan hebbenAntwerpen (mocros) meestal 0.6 en versneden shit als je een keer besteld dan heb je constant spamberichten (soms 5 per dag)
ze komen ook altijd te laat, hopeloos
Weegschaaltje is besteld. Mag in februari van mijzelf weer een keertje bestellen dus ga het dan ook eens wegen. Ben erg benieuwd.. Haha
Die ene milligram ligt naast het weegbakje!
Dat zijn flinke brokken
Dat zijn flinke brokken
Alleen balen dat het zo duur is vind ik. Voor hetzelfde bedrag heb je 100gr speed![]()
Alleen balen dat het zo duur is vind ik. Voor hetzelfde bedrag heb je 100gr speedZeker, maar heeft wel meer charme vind ik. Maar nu is het wel fijngemaakt, want zo'n brok in je neus snatsen gaat zo lastig😅🤣
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."