#1
Hoi leden, ik was nieuwsgierig naar het volgende: Vroeger kocht ik m´n coke bij een bepaalde dealer. De coke was van redelijke kwaliteit, maar na het wegen bleek er veel minder dan een volle gram in te zitten (0,75/0.80) Dit schijnt echter vrij normaal te zijn, en eerder een regel dan uitzondering. Nu heb ik een nieuwe dealer. Ik betaal redelijk veel, maar krijg nu een volwaardige gram van hoogstaande kwaliteit. Hij heeft ook een andere soort die een stuk goedkoper is, maar hier zit 0.9 in en is versneden. Hebben jullie je grammetje wel eens nagewogen?