Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel weegt jou ¨grammetje¨ coke?

Hoeveel weegt jou ¨grammetje¨ coke?

179 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
P
Psychedelic-experienceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi leden, ik was nieuwsgierig naar het volgende: Vroeger kocht ik m´n coke bij een bepaalde dealer. De coke was van redelijke kwaliteit, maar na het wegen bleek er veel minder dan een volle gram in te zitten (0,75/0.80) Dit schijnt echter vrij normaal te zijn, en eerder een regel dan uitzondering. Nu heb ik een nieuwe dealer. Ik betaal redelijk veel, maar krijg nu een volwaardige gram van hoogstaande kwaliteit. Hij heeft ook een andere soort die een stuk goedkoper is, maar hier zit 0.9 in en is versneden. Hebben jullie je grammetje wel eens nagewogen?
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb inderdaad wel eens .9 gekregen. Ook met keta wel eens onder de gram.
P
Psychedelic-experienceLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Lytje pole idd. met keta heb ik in het verleden ook altijd 0.9 gekregen. Krijg overigens op dit moment een volwaardige gram bij mijn huidige dealer. Toch is het niet echt iets waar je snel over zal gaan klagen lijkt mij. Lijkt me trouwens ook dat heel veel gebruikers niet eens kunnen inschatten hoeveel een gram nou daadwerkelijk is, en dus blind hun dealer vertrouwen
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is altijd precies een gram; in een enkel geval zelfs iets meer. Die dealer heeft een probleem met mij wanneer hij mij belazerd. En dat is voor mij alles onder een gram.
s
sasoriLid
01-01-2024, 00:00
#5
7 gram coke poeder vorm
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rayyar zei:
Het is altijd precies een gram; in een enkel geval zelfs iets meer. Die dealer heeft een probleem met mij wanneer hij mij belazerd. En dat is voor mij alles onder een gram.
Klik om te vergroten...

Dat je zo angstaanjagend bent dat de dealer er voor de zekerheid wat meer doet. Wauw.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een hele is hier meestal 0.7 - 0.9
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#8
Prison zei:
Dat je zo angstaanjagend bent dat de dealer er voor de zekerheid wat meer doet. Wauw.
Klik om te vergroten...
Haha prachtig. Dat jij accepteerd dat iemand je belazerd :tearsofjoy:
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inderdaad, gewoon zeggen tegen de verkoper de volgende keer.

“Ik vind het niet leuk dat ik de vorige keer geen gram heb gekregen.”
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rayyar zei:
Haha prachtig. Dat jij accepteerd dat iemand je belazerd :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Wie belazert mij?
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik weeg altijd zo goed als alles na.

Sommige shops geven meer dan 1 gram en anderen zitten er net onder. ☹

Mocht ik het standaard bij 1 mannetje/vrouwtje kopen zou ik er wel wat van zeggen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb pas 3x iets gekocht dat per gewicht verkocht word. 1x een gram cocaïne en 2x een gram speed. Alle 3 de keren heb ik het niet nagewogen.
D
Dirk AarsLid
01-01-2024, 00:00
#13
AphexTwin zei:
Hier in Antwerpen is het geen uitzondering dat je 0.7-0.8 krijgt, voor redelijk goeie kwaliteit en voor een redelijke prijs.
Soms ook 0.9, maar dan meer versneden. Geef mij dan maar die 0.7-0.8 met zo weinig mogelijk rommel erdoor gedraaid.

Via het darkweb haal ik nu al een tijdje bij een betrouwbare vendor voor een iets hogere prijs, maar krijg dan wel 1.2.
Klik om te vergroten...
je mag die vendor anders eens doormailen naar me :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@Dirk Aars
Je mag de huisregels anders eens doornemen. :tongueout:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
@Dirk Aars
Je mag de huisregels anders eens doornemen. :tongueout:
Klik om te vergroten...
Jij al gemeld? :tonguewink:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Inmiddels wel.

Ik geef ze meestal nog even de kans om tot bezinning te komen en het bericht te verwijderen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
acht.zes zei:
Inmiddels wel.

Ik geef ze meestal nog even de kans om tot bezinning te komen en het bericht te verwijderen.
Klik om te vergroten...
Lief van je!
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#18
acht.zes zei:
Inmiddels wel.

Ik geef ze meestal nog even de kans om tot bezinning te komen en het bericht te verwijderen.
Klik om te vergroten...
Mijn post lokt mss ook wel zulke reacties uit ... 'k Zal me volgende keer wat anders formuleren.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#19
een halve gram is altijd een halve gram of net iets meer.
H
HanskazanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat doe ik ook niet acht.zes

89% is niet te maken dat is pro lab xd

De gemaakt coke die meestal in jungle lab gemaakt worden zijn iets minder sterk dan 89. Ik weet het ik draaf door

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."