Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"24 november: Ã…me, Joris Voorn en Stranger in Paradigm, Groningen!"
"Krullen zei: Goed om te horen! Komen toevallig ook weer een hoop bekenden, dus zal weer gezellig worden. Laat na dit evenement wel weer van me horen! Klik om te vergroten... Wat vond je er van?"
"Liep er security in burger rond? Wat kinderachtig zeg."
"Krullen zei: Yess, in onder andere spijkerjasjes en dan wel oortjes in. Dus tussendoor snoepen leek me geen slim idee Klik om te vergroten... Nee, zou ik zeker niet doen. Helemaal als je al onder invloed bent dan is het risico inschatten aardig lastig. Als er beveiliging in burger rondloopt is dat voor mij wel een reden om niet naar zo’n feest te gaan."
"Rebell zei: Ik ook denk vanaf de lente! Tja als je niet meer naar een feest wilt gaan omdat de beveiliging goed geregeld is dan moet je ook thuis blijven en maar nergens meer heen gaan. Beveiliging op elk festival in Amsterdam is goed geregeld. Klik om te vergroten... Als de beveiliging in burger rondloopt is dat voor mij een indicatie dat er iets niet goed is. 1. De organisatie wil drugsgebruik zo veel mogelijk minimaliseren en mensen er uit trappen (organiseer dan geen techno feest en verkoop dan geen ballonnen) 2. Er loopt fout publiek rond waardoor het nodig is dan beveiligers in burger gaan. Voor mij zijn beide redenen genoeg om hier niet meer heen te gaan."
"Rebell zei: Dit was al in de sporthallen zuid zo in de jaren '90 zo. Organisaties hebben de verantwoordelijkheid om aan de gemeente te laten zien dat ze er alles aan doen om drugs buiten de deur te houden. Het is gewoon een spelletje. Anders kunnen ze deuren zo moeten sluiten! En verliezen ze hun vergunning! Dat heeft niks met foute gasten te maken man. Mijn oom had een eigen club ik weet precies hoe dit allemaal werkt. Iedereen is wappie bij thuishaven en iedereen weet het. Wij doen het ook feesten organiseren en spuiten ballonnetjes. Dit heeft gewoon allemaal te maken met vergunningen. Zoals ik al eerder zei in deze post. Echt prison Klik om te vergroten... Bij een bepaalde type feesten gebeurt dit inderdaad. Bij de raves waar ik heen ga niet. En volgens een vergunning hoef je echt geen beveiliging in burger in te zetten. Jammer dat je het persoonlijk moet maken in je laatste regel."
"Wie van jullie gaat er dit jaar naar Wildeburg? Vorig jaar was mijn ontgroening daar en de komende 10 jaar koop ik sowieso een ticket. Beste festival in de scène wmb."
"Misschien ben ik ook wel te puristisch voor de gemiddelde feestganger/xtc-gebruiker."
"Vermaal/crush je de keta wel goed voordat je het snuift? Bijvoorbeeld door een hoeveelheid op een bord/spiegel te leggen en met een plastic pasje (wel goed schoonmaken) er hard overheen te wrijven."
"Keep up the good work. Ik ken je niet maar weet uit mijn nabije omgeving hoe zwaar dit proces kan zijn."