Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine de beste drugs ooit!

Ketamine de beste drugs ooit!

288 antwoorden
87 weergaven
18-5-2026
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#1
Raad eens wat ik hier heb liggen :openmouth:

KET!

KET!

KET!

KET!


MWUAHAH :grin: FF Snerk bouwen :grin: Whoooot!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb op fullmoon voor het eerst keta gebruikt.
Ik kan het nog niet goed op zichzelf beoordelen aangezien ik voor die keta ook nogal wat mdma en lsd had gebruikt, maar het was wel heel erg geweldig ja. :hearteyes:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik sla toch maar over. Ik ben maar een bangerik denk ik! :(
Eerst in het ziekenhuis de onderzoeken ondergaan of ik werkelijk heb wat ze denken dat ik heb, want dan komt keta meestal niet ten goede.
En heb ik de uitslagen, dan zal ik me er misschien toch maar eens aan wagen. :wave:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wacky zei:
Ik heb op fullmoon voor het eerst keta gebruikt.
Ik kan het nog niet goed op zichzelf beoordelen aangezien ik voor die keta ook nogal wat mdma en lsd had gebruikt, maar het was wel heel erg geweldig ja. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Mijn beste keta ervaringen waren in combinatie met mdma... Heb het idee dat daarvan de trip wat vriendelijker, en minder hard wordt. Heb wel gemerkt dat als je het te vaak gebruikt het minder word qua trip... Erg jammer, je kunt het beter heel af en toe doen, maar dan wel gelijk echt goed de hele nacht door :mrgreen:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Keta en Mdma :hearteyes:

keertje trip hier bij mij thuis gehad daarop met vriendin en een vriend van me, geniaal :grin:
wordt wel weer es tijd voor een goeie ketatrip,alleen mn dealer kan er nog steeds moeilijk aan komen
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
mol is goed bezug !!!

al meer dan 2 maanden neit aan de keet gezeten. WOEHOEEEE

heb wel echt zin weer dus binnekort mn handelaar maar eens aanspreken !

KEET KEET TRALALALAALA KEET KEET TRALALALALA
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goedzo Keta-Mole ik al 2 dagen :rolleyes:


Ik heb ook zin in ket!
i
illusion2006Lid
01-01-2024, 00:00
#8
keta is idd samen met GHB de beste drugs zolang je maar niet overdrijft want ik ken mensen die er zot van daaien van keta in bging genieten altijd meer en meer willen n zot gedraait dus pas op maar geniet er van :) ket en GHb is the best !!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
illusion2006 zei:
keta is idd samen met GHB de beste drugs zolang je maar niet overdrijft want ik ken mensen die er zot van daaien van keta in bging genieten altijd meer en meer willen n zot gedraait dus pas op maar geniet er van :) ket en GHb is the best !!
Klik om te vergroten...

:wave:
Toch komt ghb net boven ket :grin:
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flugeltje zei:
illusion2006 zei:
keta is idd samen met GHB de beste drugs zolang je maar niet overdrijft want ik ken mensen die er zot van daaien van keta in bging genieten altijd meer en meer willen n zot gedraait dus pas op maar geniet er van :) ket en GHb is the best !!
Klik om te vergroten...

:wave:
Toch komt ghb net boven ket :grin:
Klik om te vergroten...
Ketamine de NR.1 !
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Okee, hier kom ik op terug... Heb gemerkt dat keta echt verschillende kanten heeft. Op het moment heb ik er echt genoeg van... Vooral de depersonalisatie, en derealisatie vind ik echt naar worden. Ketamine doet echt iets met je, in de zin van hoe je naar de wereld kijkt, je gaat bijna leven alsof je al dood bent. Je kijkt overal van een afstand naar... Nu wil ik gewoon weer lekker in het leven staan, er middenin, want ik denk dat dat de bedoeling is van hier zijn... er ook écht zijn, en iets met je leven doen...

Het is zeker niet zo dat ik het nu ineens allemaal klote vind, maar het is me wel duidelijk geworden dat het even genoeg geweest is...

Ik dacht, ik meld het even :wave:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#12
TechNora zei:
Okee, hier kom ik op terug... Heb gemerkt dat keta echt verschillende kanten heeft. Op het moment heb ik er echt genoeg van... Vooral de depersonalisatie, en derealisatie vind ik echt naar worden. Ketamine doet echt iets met je, in de zin van hoe je naar de wereld kijkt, je gaat bijna leven alsof je al dood bent. Je kijkt overal van een afstand naar... Nu wil ik gewoon weer lekker in het leven staan, er middenin, want ik denk dat dat de bedoeling is van hier zijn... er ook écht zijn, en iets met je leven doen...

Het is zeker niet zo dat ik het nu ineens allemaal klote vind, maar het is me wel duidelijk geworden dat het even genoeg geweest is...

Ik dacht, ik meld het even :wave:
Klik om te vergroten...

dat interesseert mij wel. Aangezien ik veel nadenk over materialisme begin ik soms de wereld meer en meer als materie te zien, zeer raar. dit komt voornamelijk door te paffen en een klein beetje psychedelica.
ik ben van plan om vroeg of laat eens ketamine te doen maar wil hier niet nog meer in meegesleurd worden.
gebruik je gewoon teveel of moet ik er mee oppassen denk je?
in uit je bol staat trouwens dat de ketamine wereld zeer verslavend is, zodanig mooi en interessant.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
teebo zei:
TechNora zei:
Okee, hier kom ik op terug... Heb gemerkt dat keta echt verschillende kanten heeft. Op het moment heb ik er echt genoeg van... Vooral de depersonalisatie, en derealisatie vind ik echt naar worden. Ketamine doet echt iets met je, in de zin van hoe je naar de wereld kijkt, je gaat bijna leven alsof je al dood bent. Je kijkt overal van een afstand naar... Nu wil ik gewoon weer lekker in het leven staan, er middenin, want ik denk dat dat de bedoeling is van hier zijn... er ook écht zijn, en iets met je leven doen...

Het is zeker niet zo dat ik het nu ineens allemaal klote vind, maar het is me wel duidelijk geworden dat het even genoeg geweest is...

Ik dacht, ik meld het even :wave:
Klik om te vergroten...

dat interesseert mij wel. Aangezien ik veel nadenk over materialisme begin ik soms de wereld meer en meer als materie te zien, zeer raar. dit komt voornamelijk door te paffen en een klein beetje psychedelica.
ik ben van plan om vroeg of laat eens ketamine te doen maar wil hier niet nog meer in meegesleurd worden.
gebruik je gewoon teveel of moet ik er mee oppassen denk je?
in uit je bol staat trouwens dat de ketamine wereld zeer verslavend is, zodanig mooi en interessant.
Klik om te vergroten...

In de herziene versie uit 2005/2006 (weet niet meer) wordt Ketamine afgeraden, erbij wordt gezegt dat ze er eerst wel positief over waren maar dat je het beter links kunt laten liggen om de enorme verslaving en aftakeling van je lichaam.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je kunt het best eens doen, het hoeft helemaal niet zo super heftig te zijn, maar doe rustig aan. Op een gegeven moment als je het veel doet is het wel zwaar, maar nog steeds tof,.... Het is wel te sturen zolang je het weet te doceren :mrgreen: euuuuuuuuuh, ja dussssss :openmouth:









:wink:
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#15
Adrenochroom zei:
teebo zei:
TechNora zei:
Okee, hier kom ik op terug... Heb gemerkt dat keta echt verschillende kanten heeft. Op het moment heb ik er echt genoeg van... Vooral de depersonalisatie, en derealisatie vind ik echt naar worden. Ketamine doet echt iets met je, in de zin van hoe je naar de wereld kijkt, je gaat bijna leven alsof je al dood bent. Je kijkt overal van een afstand naar... Nu wil ik gewoon weer lekker in het leven staan, er middenin, want ik denk dat dat de bedoeling is van hier zijn... er ook écht zijn, en iets met je leven doen...

Het is zeker niet zo dat ik het nu ineens allemaal klote vind, maar het is me wel duidelijk geworden dat het even genoeg geweest is...

Ik dacht, ik meld het even :wave:
Klik om te vergroten...

dat interesseert mij wel. Aangezien ik veel nadenk over materialisme begin ik soms de wereld meer en meer als materie te zien, zeer raar. dit komt voornamelijk door te paffen en een klein beetje psychedelica.
ik ben van plan om vroeg of laat eens ketamine te doen maar wil hier niet nog meer in meegesleurd worden.
gebruik je gewoon teveel of moet ik er mee oppassen denk je?
in uit je bol staat trouwens dat de ketamine wereld zeer verslavend is, zodanig mooi en interessant.
Klik om te vergroten...

In de herziene versie uit 2005/2006 (weet niet meer) wordt Ketamine afgeraden, erbij wordt gezegt dat ze er eerst wel positief over waren maar dat je het beter links kunt laten liggen om de enorme verslaving en aftakeling van je lichaam.
Klik om te vergroten...
Aftakeling van je lichaam? Dat vind ik nou complete onzin, snuif (bijna) dagelijks ket en merk dan ook niets maar ook echt niets van enige aftakeling. Van een avond speed / pillen / coke ben je echt veel rotter.
De verslaving hmmm, moet toegeven dat ik er moeilijk van af kan blijven maar het is niet zo dat ik ket MOET hebben, wat ik dus met coke wel had.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tja, het is lastig uit te leggen. Net als lsd lastig uit te leggen is aan iemand die het nog nooit heeft gebruikt. Je ontdekt een heel andere dimensie als waaraan je gewend bent. Het is lastig om zo'n totaal andere ervaring uit te leggen in termologie van de nuchtere wereld...
Bang hoef je er niet voor te zijn. Begin met een heel klein lijntje, als je een heftiger effect wilt kun je na 2 uur nog eens wat meer nemen... gewoon rustig aandoen.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Van die aftakeling merk ik ook niks. Ik word van alleen Keta op een avondje zelfs in he geheel niet brak. Af en toe eens keta is echt supermooi, en het hangt ontzettend af van de hoeveelheid en setting hoe je het meemaakt.

Om mijn vorige post wat te nuanceren: voor mezelf heb ik besloten het neit meer zovaak te doen, omdat ik nogal anders in het leven ben gaan staan, wat meer op een afstand, en dat wil ik niet meer. Zo enthousiast aanraden als in mijn eerste post zal ik ketamine niet meer doen, maar afraden ook absoluut niet.

Afgelopen week nog na veel bier een klein snuifje genomen, en in de kroeg onwijs gelachen, en gewoon blijven dansen tussen al die rare bezopen mensen. Echt hilarisch :mrgreen:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
afgelopen weekend weer een heerlijke ketamine + xtc trip gehad :hearteyes:

wat een wazigheid :grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb afgelopen zondag de eerste keer ketamine gesnoven. en ik moet zeggen dat dit de meest speciale ervaring is geweest die ik ooit heb meegemaakt. ik zou dit wel niet al te vaak willen doen want ik heb toch best een hevige ervaring gehad. maar zeker nog te herhalen best lekker! :hearteyes:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nu ben ik nieuwsgierig, wat heb je meegemaakt dan? Schrijf anders een trip reportje! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."