Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine de beste drugs ooit!

Ketamine de beste drugs ooit!

288 antwoorden
90 weergaven
18-5-2026
m
mono-amineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ket heeft me behoorlijke fette avondjes en nachtjes bezorgd samen met snoeiharde tekno. Het gaf me alle space die ik nodig had en kon er de hele nacht op doorgaan.
Wat ik altijd heb als ik loop te spacen tijdens feestjes op keta is het gevoel van: dit is mijn destiny, hier hoor ik thuis, waarom ga ik niet elke week! Whoehoe dit is te Gek.. :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gisteren weer eens gedanst op ketamine, dat blijft wel echt ontzettend leuk. Ik vind ketamine echt misschien wel de lekkerste body-high hebben van alle drugs die ik ken, en die vaagheid... viel me gisteren pas op wat het ook met je hoofd doet; moeilijk te omschrijven, die gedachtegang, maar erg.. erg warrig. Maar op een medium dosis is normaal doen ook nog best te doen valt me daar in weer op.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#3
azgaza zei:
viel me gisteren pas op wat het ook met je hoofd doet; moeilijk te omschrijven, die gedachtegang, maar erg.. erg warrig. Maar op een medium dosis is normaal doen ook nog best te doen valt me daar in weer op.
Klik om te vergroten...

Ik heb altijd dat alles net lijkt alsof ik droom alles is net niet realistisch zeg maar :tongueout:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#4
Altijd als ik met ketamine in bed lig doe ik eerst het licht uit, en kruip ik daarna onder de dekens. Dat is altijd best een opgave, zeker in het donker :')
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
wobble zei:
azgaza zei:
viel me gisteren pas op wat het ook met je hoofd doet; moeilijk te omschrijven, die gedachtegang, maar erg.. erg warrig. Maar op een medium dosis is normaal doen ook nog best te doen valt me daar in weer op.
Klik om te vergroten...

Ik heb altijd dat alles net lijkt alsof ik droom alles is net niet realistisch zeg maar :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik heb het wel al omschreven als dromerig maar 'als een droom' vind ik het zelf weer niet echt, ergens ben je zó bewust van dingen maar je staat ook zo vér van de wereld wat alles inderdaad ook heel surrealistisch maakt; dat kan dan weer aan een droom doen denken.

Ketamine is een van de weinige stoffen die ik moeilijk kan doorgronden, het enige deel dat me écht duidelijk is is het lichamelijke (fijne!) effect er van, mentaal blijft het heel.. ondoorgrondelijk, maar zeker leuk en interessant.
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#6
Keta is samen met 2-cb mijn favoriet tripmiddel. Het is ook zo'n vreemde manier van trippen. Op een bepaalde manier zie je alles glashelder, en je beseft ergens waar je bent, maar toch 'klopt' er iets niet. Bij mij lijkt het vaak alsof ik in een tekenfilm zit en alsof ik mezelf in het oog hou vanop een bepaalde plaats in de kamer, maar niet echt in mijn lichaam zit. Ik vind keta (in tegenstelling tot 2-cb) wel iets dat ik niet graag op al te drukke feesjes pak, ik neem het liever thuis met vrienden of als ik echt wil K-holen alleen in mijn bed, lekker warm onder de dons in het donker! :hearteyes:

Keta 4 life!
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ketamine de beste drugs ooit!
Klik om te vergroten...


echt wel :rock:
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik weet nog toen ketamine jaren geleden voor het eerst in de scene kwam, ik was meteen helemaal onder de indruk. Ik had het eigenlijk wel een beetje gezien met de conventionele drugs en dit was verfrissend en heftig. Zelfs de frase "only fools and horses" kon me niet van het idee afkrijgen.
Ik kende iemand die naar India ging om het te halen en het weer mee terug smokkelde. De echte goede shit! Ja, heel wat keta weekendjes gehad sinds toen. En wat voor mij dus een geeldige combinatie is: ketamine en opium! Je hebt al die distortion in je hoofd van de keta, maar je kan nog wel lopen door de opium (werkt altijd een beetje verhelderend bij mij).
Zo heb ik het beste van beiden drugs, en het is beiden zo moelijk te krijgen dat ik niet bang hoef te worden om er verslaafd aan te raken.

Alleen met keta, ik heb er zo veel moeite mee om geen overdosis te nemen, vooral als je vergeet welke lijntjes op de spiegel speed zijn en welke keta. En ook altijd eerst je joint of sjekkie draaien voor je je lijntje neemt, want het werkt nogal snel, dus als je eerst het lijntje neemt krijg jeje rokertje niet meer dichtgelikt....
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ga het vrijdag doen....krijg er steeds meer zin an als ik dit allemaal zo lees.... :rock:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Dr Gonzo zei:
ik ga het vrijdag doen....krijg er steeds meer zin an als ik dit allemaal zo lees.... :rock:
Klik om te vergroten...

Yeah man, ketamine, de vaagste drugs ooit :rock:
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#11
sarcasm zei:
Ik weet nog toen ketamine jaren geleden voor het eerst in de scene kwam, ik was meteen helemaal onder de indruk. Ik had het eigenlijk wel een beetje gezien met de conventionele drugs en dit was verfrissend en heftig. Zelfs de frase "only fools and horses" kon me niet van het idee afkrijgen.
Ik kende iemand die naar India ging om het te halen en het weer mee terug smokkelde. De echte goede shit! Ja, heel wat keta weekendjes gehad sinds toen. En wat voor mij dus een geeldige combinatie is: ketamine en opium! Je hebt al die distortion in je hoofd van de keta, maar je kan nog wel lopen door de opium (werkt altijd een beetje verhelderend bij mij).
Zo heb ik het beste van beiden drugs, en het is beiden zo moelijk te krijgen dat ik niet bang hoef te worden om er verslaafd aan te raken.

Alleen met keta, ik heb er zo veel moeite mee om geen overdosis te nemen, vooral als je vergeet welke lijntjes op de spiegel speed zijn en welke keta. En ook altijd eerst je joint of sjekkie draaien voor je je lijntje neemt, want het werkt nogal snel, dus als je eerst het lijntje neemt krijg jeje rokertje niet meer dichtgelikt....
Klik om te vergroten...


jij bent gewoon blijfen hangen
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zal jou eens laten hangen...
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#13
lijntjes van 50g? hoe lang zijn die dan? 5 meter? :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ketamine en dan Crank kijken is echt fakkin gestoord ouwe, hihihihihimuwhahahahahhaa
S
SjeikhLid
01-01-2024, 00:00
#15
welk leger wou je daarvoor mee nemen ?
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Amerikanen, die hebben voor elke geflipte moslim wel een bommetje liggen met zijn naam er op. Maarre ff serieus, ik heb geen leger nodig, ik ben aggressief genoeg van mezelf. Bovendien mag jij als Moslim toch geen meisjes slaan, we zijn niet getrouwd! En ik heb een Koran en ik ben niet bang om hem te gebruiken.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#17
d
daniel3927Lid
01-01-2024, 00:00
#18
is dit de drug die pep wordt genoemd?
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#19
...nee :( Ik weet niet of je vraag serieus is, maar ketamine wordt wel afgekort tot keta, ket, k en nog veel meer dingen met een k, terwijl pep een naam voor speed (=opPEPpend) is.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re:

TechNora zei:
Tja, het is lastig uit te leggen. Net als lsd lastig uit te leggen is aan iemand die het nog nooit heeft gebruikt. Je ontdekt een heel andere dimensie als waaraan je gewend bent. Het is lastig om zo'n totaal andere ervaring uit te leggen in termologie van de nuchtere wereld...
Bang hoef je er niet voor te zijn. Begin met een heel klein lijntje, als je een heftiger effect wilt kun je na 2 uur nog eens wat meer nemen... gewoon rustig aandoen.
Klik om te vergroten...

maar, ik voel me er alleen verdoofd door?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."