#1
heb nog nooit gehoord van n20 , wat is dat zoal?Dr Gonzo zei:keta is de bom..
het is gewoon een lekkere drug,alles wordt een beetje mellow,muziek klinkt lekkerder,dat houterige
lopen...en het mooiste is geen kater..
...zo lekker het zou verboden moeten worden....![]()
ps
de combi met n20 is heerlijk.![]()
![]()



