#1
omdat ik als fan van Sci-Fi, Fantasy en (het genreoverstijgende, wtf-momenten leverende) Lost houd van bizarre alternatieve universa en mindfucks
Je kunt gewoon niet complex genoeg denken om een mindfuck te creëren. :POom Klaas zei:Op keta ken ik mindfucks niet echt, ik denk eerder gewoon niet :P
MrEko zei:Ik gebruik de term mindfuck nogal breed.
Je eigen identiteit vergeten en je herinneringen bekijken als de plot van een film of boek noem ik toch ook een mindfuck
Oom Klaas zei:Ketamine kan in een bommetje maar dan moet je wel zeker 2 keer zoveel pakken.
Oom Klaas zei:Ketamine kan in een bommetje maar dan moet je wel zeker 2 keer zoveel pakken.
W.F.L. zei:Oom Klaas zei:Ketamine kan in een bommetje maar dan moet je wel zeker 2 keer zoveel pakken.
En een groot deel wordt afgebroken tot Norketamine meer verdovend dan dissociatief is. Daarom viel je dus in slaap![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."