Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom snuif jij keta?

Waarom snuif jij keta?

72 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#1
omdat ik als fan van Sci-Fi, Fantasy en (het genreoverstijgende, wtf-momenten leverende) Lost houd van bizarre alternatieve universa en mindfucks
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op keta ken ik mindfucks niet echt, ik denk eerder gewoon niet :P
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
Op keta ken ik mindfucks niet echt, ik denk eerder gewoon niet :P
Klik om te vergroten...
Je kunt gewoon niet complex genoeg denken om een mindfuck te creëren. :P
In principe zijn keta trips ook best duister, maar ik hoor nooit of nauwelijks verhalen van mensen die bad gaan.
M
MrEkoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik gebruik de term mindfuck nogal breed.
Je eigen identiteit vergeten en je herinneringen bekijken als de plot van een film of boek noem ik toch ook een mindfuck
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
MrEko zei:
Ik gebruik de term mindfuck nogal breed.
Je eigen identiteit vergeten en je herinneringen bekijken als de plot van een film of boek noem ik toch ook een mindfuck
Klik om te vergroten...

Mindfucken hoort erbij, ik vind het meestal wel relaxed!! Ligt aan de situatie natuurlijk. :)
T
TheIronMaiden.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jarenlang niet meer gedaan. Vond het destijds wel vet. OP een wolk naar huis fietsen en daarna heerlijk in mijn bed liggen spacen. Van iedere minuut genoten. Het is alleen zo verrekte moeilijk aan te komen.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
binnekort maar grammetje fixen
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Omdat we het samen zo leuk hadden cosmic :grin:
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voor mij is ze geen makkelijke drug.
Ze is me de baas maar dat mag ze :)
Het kan niet anders of deze drug is vrouwelijk.
In ieder geval niet snuiven en klaar
blijven investeren in een goede relatie

en dat na 50 mg.....is niet altijd lekker
is voor mij niet verslavend
maar tot nu toe de enige drug waarvoor ik toch respect heb
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
WHAHA, die kop ken ik, dat ben ik!!!!
g
geemiesch-goedjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik hou niet zo erg van snuiven, kan toch ook wel in een bommetje of niet?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ketamine kan in een bommetje maar dan moet je wel zeker 2 keer zoveel pakken.
E
ElectrifiedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Omdat ik scheef zijn leuk vind. :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Oom Klaas zei:
Ketamine kan in een bommetje maar dan moet je wel zeker 2 keer zoveel pakken.
Klik om te vergroten...

Nog wel meer dan 2 keer zoveel. Ik had R Keta, die was heel sterk. Ik nam een mega bom en viel letterlijk in slaap.. :( De keer daarna dacht ik, oh ik snuif het dus een dikke lijn gelegd en huppa zo diep in de K-hole dat was echt niet grappig meer.

Dus beter gewoon snuiven en met kleine lijntjes beginnen. En opbouwen tot het gewenste effect.

:)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Ketamine kan in een bommetje maar dan moet je wel zeker 2 keer zoveel pakken.
Klik om te vergroten...

En een groot deel wordt afgebroken tot Norketamine meer verdovend dan dissociatief is. Daarom viel je dus in slaap :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Oom Klaas zei:
Ketamine kan in een bommetje maar dan moet je wel zeker 2 keer zoveel pakken.
Klik om te vergroten...

En een groot deel wordt afgebroken tot Norketamine meer verdovend dan dissociatief is. Daarom viel je dus in slaap :grin:
Klik om te vergroten...

hehe.. :grin:
a
alex0303Lid
01-01-2024, 00:00
#17
gewoon het aparte gevoel, en het mooie van muziek en gaat ook nog goed samen met pillen :hearteyes:
het is gewoon een heerlijk gevoel daarom pak ik het
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik snuif geen keta want ik heb het niet..
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
omdat het gewoon :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: is
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Vind t gewoon kk geniaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."