Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom snuif jij keta?

Waarom snuif jij keta?

72 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
KoxBox zei:
cOsmicSerpent zei:
heb nog nooit gehoord van n20 , wat is dat zoal?
Klik om te vergroten...
Lachgas, je moet aan een koe haar aars hangen en wachten tot dat ze een scheet laat. Je gaat zo hard lachen man!

Of toch alleszins die die naast je staan gaan lachen
Klik om te vergroten...

Epic :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sublimo zei:
KoxBox zei:
cOsmicSerpent zei:
heb nog nooit gehoord van n20 , wat is dat zoal?
Klik om te vergroten...
Lachgas, je moet aan een koe haar aars hangen en wachten tot dat ze een scheet laat. Je gaat zo hard lachen man!

Of toch alleszins die die naast je staan gaan lachen
Klik om te vergroten...

Epic :grin:
Klik om te vergroten...
Only on alcohol! :beer:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
cOsmicSerpent zei:
Dr Gonzo zei:
keta is de bom..
het is gewoon een lekkere drug,alles wordt een beetje mellow,muziek klinkt lekkerder,dat houterige
lopen...en het mooiste is geen kater..
...zo lekker het zou verboden moeten worden.... :grin:
ps
de combi met n20 is heerlijk. :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
heb nog nooit gehoord van n20 , wat is dat zoal?
Klik om te vergroten...
http://lmgtfy.com/?q=n2o
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
Drientje zei:
http://lmgtfy.com/?q=n2o
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Is dit een primeur voor Mr. Sublimo? :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Sublimo zei:
Drientje zei:
http://lmgtfy.com/?q=n2o
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Is dit een primeur voor Mr. Sublimo? :grin:
Klik om te vergroten...

Nee, ik had het al vaker gezien :grin: Vind het gewoon nog steeds grappig :P
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#6
omdat je voor ff weer een debiel uit mag hangen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk dat die kerel nu niks meer durft te vragen :P Bang dat jij en Drientje mij weer doen lachen :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
Drientje zei:
http://lmgtfy.com/?q=n2o
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ja hallo, zulke vragen stel je niet. Dat zou hetzelfde zijn als dat ik zou gaan vragen wat speed is.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
N20 doe ik ook niet, N2O daarentegen.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Omdat je er kanker wazig van wordt ouwe :rock:
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#11
omdat ik het kan :mrgreen:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Omdat een k-hole zo'n aparte ervaring is dat het mijn nieuwsgierigheid blijft prikkelen. Het moment dat ik mijn lichaam niet meer voel, dat ik wegval tot de diepste kern van het zijn en dat angstige gevoel. Bang dat je doodgaat en dat je hierom zal verdwijnen, je voelt jezelf gewoon wegfaden.
Dat je vriendin bij je komt zitten (nuchter) en je knuffelt omdat je bang bent, want je bent aan het verdwijnen en dat er dan niets is dan een zeepbel met alleen jullie tweeën, zodat het lijkt alsof zij ook keta op heeft.

Bovendien is keta het magische danspoeder.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Omdat ik shotten nog niet kan.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

OT : omdat ik graag eens wasted ben. Niets zo grappig als op straat stappen terwijl je om de 5 stappen bijna omvalt , terwijl mensen naar je kijken als je nog vrij normaal kan praten.
Alhoewel dat normaal praten er niet altijd in zit.
En zeer zeker omdat ik mijn eigen lach al lachwekkend vind op de keta , ik zeg 't je , ik lach echt als een meisje dan. :grin:
Dus vanaf ik lach , stop ik niet meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."