#1
Ik snuif ketamine,
omdat het verdovende gevoel in je lichaam je zo duizelig maakt op een goede manier.
omdat ik op feestjes met men oge dicht 10 keer zo intens de muziek in me voel.
omdat ik het gevoel van ket snuiven leuk vind, het brandende gevoel in je neus.
& ik hou ervan om niet meer te kunnen stappen op je benen ,
en van de spleetoogjes ik ervan krijg.
Waarom snuif jij keta?
omdat het verdovende gevoel in je lichaam je zo duizelig maakt op een goede manier.
omdat ik op feestjes met men oge dicht 10 keer zo intens de muziek in me voel.
omdat ik het gevoel van ket snuiven leuk vind, het brandende gevoel in je neus.
& ik hou ervan om niet meer te kunnen stappen op je benen ,
en van de spleetoogjes ik ervan krijg.
Waarom snuif jij keta?
