#1
Zo, heb me wel verkeken op die Gert Jan moet ik zeggen, toch vrij treurig als je al die levensverhalen hoort.
Nick de Neger zei:Verder mag ik die Gert-Jan absoluut niet. Zo'n omhoog gevallen pief die gewoon nogsteeds ontiegelijk verwaand is. Verder is het bullshit dat die een prijs wint en dan ook nog naar huis mag bellen... hij zou alleen al fucking blij met die prijs moeten zijn, maar nee hij mag ook nog even ze liefje bellen. Ook heel grappig dat dit stukje net werd uitgezonden nadat er juist gezegd was dat iedereen die eenzaamheid moest overwinnen. Verder was die nog begonnen met blowen omdat die zo'n verwend persoon was en omdat ze familie zo hoog aangeprezen was. Gaat die nu blowen omdat die ook op TV verwend word?
Met mijn pink haalde ik een traantje weg bij de klanken van Gert Jan toen hij zijn geschreven woorden omzette in emotiezang wat werdt opgevangen door mijn hoorzintuig.K.nurft zei:Zo, heb me wel verkeken op die Gert Jan moet ik zeggen, toch vrij treurig als je al die levensverhalen hoort.
Idd hij zorgde wel voor wat actie daarzommes zei:Vind het wel een grappig programma, leedvermaak is het beste vermaak. Jammer dat die dikke gast weggestuurd is.
Nou, ik had verwacht dat sowieso de blowers het vol zouden houden na 4 weken opname met nazorg. Nu is alleen Gert Jan nog gestopt, na een terugval.Carlitos zei:Iedereen wel een terugval gehad zowat.
Had niet veel anders verwacht hoor na 4 weekjes.
9 maanden later en jet heeft geen kliniek,dat is wel erg vind ik omdat ze gemotiveerd is.
Via een ander forum heb ik vernomen dat Jet gratis mag afkicken in Zuid Afrika (kliniek van Marcus) en dat Niels dat geregeld heeft.Flaffie zei:Ja Niels is een profiteur!:P
Dat is wat de mensen willen zien, als er meer mensen kijken naar een serieuzere versie van afkicken zouden ze dat maken.Hagelkaas zei:Welkom in de wereld die 'sensatieteleviesie' heet![]()
hodgepodge zei:Via een ander forum heb ik vernomen dat Jet gratis mag afkicken in Zuid Afrika (kliniek van Marcus) en dat Niels dat geregeld heeft.Flaffie zei:Ja Niels is een profiteur!:P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."