Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums"AFKICKEN"

"AFKICKEN"

174 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo, heb me wel verkeken op die Gert Jan moet ik zeggen, toch vrij treurig als je al die levensverhalen hoort.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nick de Neger zei:
Verder mag ik die Gert-Jan absoluut niet. Zo'n omhoog gevallen pief die gewoon nogsteeds ontiegelijk verwaand is. Verder is het bullshit dat die een prijs wint en dan ook nog naar huis mag bellen... hij zou alleen al fucking blij met die prijs moeten zijn, maar nee hij mag ook nog even ze liefje bellen. Ook heel grappig dat dit stukje net werd uitgezonden nadat er juist gezegd was dat iedereen die eenzaamheid moest overwinnen. Verder was die nog begonnen met blowen omdat die zo'n verwend persoon was en omdat ze familie zo hoog aangeprezen was. Gaat die nu blowen omdat die ook op TV verwend word?
Klik om te vergroten...

Wie is 'die'? Hij heeft een aantal andere redenen genoemd waarom hij begonnen is met blowen.

Vind het wel een grappig programma, leedvermaak is het beste vermaak. Jammer dat die dikke gast weggestuurd is.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
^Ja jammer idd, die gast had droge opmerkingen :)
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
K.nurft zei:
Zo, heb me wel verkeken op die Gert Jan moet ik zeggen, toch vrij treurig als je al die levensverhalen hoort.
Klik om te vergroten...
Met mijn pink haalde ik een traantje weg bij de klanken van Gert Jan toen hij zijn geschreven woorden omzette in emotiezang wat werdt opgevangen door mijn hoorzintuig.
Het was moeilijk om mijn emoties aan de kant te schuiven en op het rationele pad te blijven, zodat ik 100% achter mijn gesproken woorden kan staan.
Emotie is de viool, souvenir is de strijkstok die beide een facet van jouw werkelijke ik symboliseren waaruit mensen mogelijk oordelen als een rechter met kiespijn.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
@ Britt, het is niet zo dat Gert-jan en z'n moeder hier komen om dit topic te lezen he... Als je wat tegen hun wilt zeggen kun je denk ik beter naar de website van afkicken zelf gaan.
www.afkicken.bnn.nl
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
heftig programma, ik ga het voortaan iig volgen.
n
noizeferatuLid
01-01-2024, 00:00
#7
hoe kan jij daar nu over orrdelen flaffie :tearsofjoy: idioot
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#8
zommes zei:
Vind het wel een grappig programma, leedvermaak is het beste vermaak. Jammer dat die dikke gast weggestuurd is.
Klik om te vergroten...
Idd hij zorgde wel voor wat actie daar :tearsofjoy:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb er tot nu toe slechts flarden van gezien. Ik krijg af en toe iets te veel het idee dat het een soort Big Brother is. Het mag wel iets meer gaan over het afkicken zelf wat mij betreft in plaats van de problemen als je een groep verslaafde bij elkaar zet.

Raar, maar wel heel dapper dat die jongeren aan dat programma meedoen. Ga er maar eens zitten dat je voor heel Nederland je verhaal mag gaan vertellen. Ik denk niet dat het er makkelijker op wordt dat je weet dat je bekeken wordt.

Die brief van die moeder gister was wel erg lomp. Ik had ook op zijn minste wel verwacht dat die moeder aan het einde ging zeggen altijd van hem te blijven houden en te hopen dat hij afkickt waarna hij weer terug in het gezin wordt opgenomen. Nu heeft hij er zelf voor gekozen te gaan stoppen en dan krijgt hij daar ook nog even zo'n shitload over zich heen.
k
kate_25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Uit bepaalde reacties blijkt wel dat sommige mensen geen idee hebben hoe een verslaving een gezin/familie kapot kan maken!
De brief van die moeder was heel goed. Gert-Jan liegt en bedriegt al 10 jaar lang! Hij draait alle gebeurtenissen helemaal om, dit is ook bekent van verslaafde mensen. Hij heeft heel veel mensen pijn gedaan.

Hij heeft zijn kind vanaf dag 1 in de steek gelaten, dat is de waarheid, wie gelooft nou de waarheid van een verslaafde?
Zijn ouders hebben werkelijk alles voor hem gedaan, hem altijd uit de shit geholpen! Maar op een gegeven moment is het klaar, als de familie zelf eraan kapot gaan!
Hij is een aandachttrekker en neemt geen verantwoordelijkheid voor zijn kind! Dat is de waarheid! Hij kijkt niet naar zijn familie om en gebruikt zijn famillie wanneer het hem uitkomt!
Zijn ouders zijn aardige goede mensen die alles doen voor hun kinderen!
Gert jan zit vast in een wereld van zijn eigen leugens!

En die Dennis dan, wat een zorg voor zijn ouders/familie!Dat moet ook zwaar voor ze zijn geweest! En Ries zijn verhaal was erg indrukwekend.

Laterzzzzzz
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Carlitos zei:
Iedereen wel een terugval gehad zowat.
Had niet veel anders verwacht hoor na 4 weekjes.
9 maanden later en jet heeft geen kliniek,dat is wel erg vind ik omdat ze gemotiveerd is.
Klik om te vergroten...
Nou, ik had verwacht dat sowieso de blowers het vol zouden houden na 4 weken opname met nazorg. Nu is alleen Gert Jan nog gestopt, na een terugval.

Dat van Jet is wel heel erg triest ja. Goed dat ze de naam van die stichting goed in beeld brachten, dit kan eigenlik echt niet. Maar dat is natuurlijk ook de enige reden dat die prive klinieken zoals die van Edy het goed doen. Niels is er blij mee.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja Niels is een profiteur! :openmouth: :P
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flaffie zei:
Ja Niels is een profiteur! :openmouth: :P
Klik om te vergroten...
Via een ander forum heb ik vernomen dat Jet gratis mag afkicken in Zuid Afrika (kliniek van Marcus) en dat Niels dat geregeld heeft.
H
HagelkaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Welkom in de wereld die 'sensatieteleviesie' heet :wink:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hagelkaas zei:
Welkom in de wereld die 'sensatieteleviesie' heet :wink:
Klik om te vergroten...
Dat is wat de mensen willen zien, als er meer mensen kijken naar een serieuzere versie van afkicken zouden ze dat maken.
b
bredaskiLid
01-01-2024, 00:00
#16
volgen ries had jet ghb gebruikt in het huis :stoned:

http://www.bnn.nl/page/afkicken2008/f4e ... 6f3c223dcf
b
bredaskiLid
01-01-2024, 00:00
#17
hodgepodge zei:
Flaffie zei:
Ja Niels is een profiteur! :openmouth: :P
Klik om te vergroten...
Via een ander forum heb ik vernomen dat Jet gratis mag afkicken in Zuid Afrika (kliniek van Marcus) en dat Niels dat geregeld heeft.
Klik om te vergroten...


LOL is zou fok pubertjes niet snel geloven en daarnaast heeft ze niets aan een korte behandeling en lijkt het me niet dat niels 9 maanden gaat betalen voor iemand die zogenaamd al 30x afgekickt geweest zou moeten zijn....
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#18
Filemon, Junk ..presenteer eens even normaal zeg. (doelend op filmpje uit post 1)
M
M3xLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik werk zelf in de verslavingszorg en vond seizoen 2 beter. In dit seizoen wordt heel duidelijk het verslavingsgedrag weergegeven en dat zegt vaak wat over of je het gaat redden of niet.
Lichamelijk afkicken is zwaar en moet je doorheen, maar dan begint het pas. Verslaafden hebben vaak 'moeilijk' gedrag, dat ervaart een ander maar ook zij zelf, dat zag je juist in dit seizoen. En die wachttijd voor Jet, soms kan het zo uitpakken maar vind het ook wel lang hoor.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zou er een seizoen 3 komen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."