Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat ga jij nemen met Koninginnedag(nacht)?

Wat ga jij nemen met Koninginnedag(nacht)?

50 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vroeg begonnen is half gewonnen hé mensen :P

Pep
Wiet
Paar biertjes
Vrij hoge kans op keta.

Md en lsd zou ook mogelijk zijn maar heb 't eigenlijk feitelijk wel naar men zin met pep :)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beanhead zei:
Vroeg begonnen is half gewonnen hé mensen :P

Pep
Wiet
Paar biertjes
Vrij hoge kans op keta.

Md en lsd zou ook mogelijk zijn maar heb 't eigenlijk feitelijk wel naar men zin met pep :)
Klik om te vergroten...


nou hadk niet van jouw verwacht dat je ging peppen :P
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat is dus pep, energydrink, coke, mdma en pillen geworden :P

Kon geen alcohol of eten door me strot krijgen :confused:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
het is pep,xtc en alcohol geworden en later thuis nog ghb
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
knolselderij zei:
Beanhead zei:
Vroeg begonnen is half gewonnen hé mensen :P

Pep
Wiet
Paar biertjes
Vrij hoge kans op keta.

Md en lsd zou ook mogelijk zijn maar heb 't eigenlijk feitelijk wel naar men zin met pep :)
Klik om te vergroten...


nou hadk niet van jouw verwacht dat je ging peppen :P
Klik om te vergroten...

Neuj toch? Echt niet :tearsofjoy: ?

Verdorie nu ik je naam zie heb ik voor de een of andere reden ineens zin in soep... Hmmm ik zou toch nog eens een keertje snert willen eten. Stevige maaltijd op zich dat soepje.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
het is pep,xtc en alcohol geworden en later thuis nog ghb
Klik om te vergroten...


goh was ik niet met jou op pad ? :P
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#7
...ik ben moe maar voldaan na Koninginnenacht....en ochtend...en middag...
de eindscore: halve xtc(paarse ster),pep,wiet,mdma kristal, nog meer pep,en als toetje ghb....
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe was he tin amsterdam???
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
tis netjes zoals geplanned, pep,alcohol en wiet gebleven


wat een bizarre dag is het geworden


viel me trouwens wel op hoeveel mensen er nt spacen waren in Eindhoven.

niet meer normaal
R
ReaderbotLid
01-01-2024, 00:00
#10
AT hier: LSD, Heel veel lachgas, DMAA (zoals zo ongeveer elke dag, dus dat tel ik niet echt mee). Dat was leuk =3.
J
JoorCashLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hier zitten de bomen vol met Oranje Kersen, dus ik denk dat ik er daar maar wat van pluk om in oranje sferen te komen. (en te blijven) :grin: :hearteyes:

Wat nemen jullie?
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
blu zei:
Pep.

Waarschijnlijk gaan er ook de nodige biertjes en joints doorheen, maar dat zie ik dan wel weer.
Klik om te vergroten...

pep en bier dat word m.

dit jaar wel maar een aantal lijnen niet zoals vorig jaar, toen hadk n grammetje achter de kiezen (wel mn beste Koninginnedag ooit geworden)

en anders die pep laten en gewoon gaan zuipen
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pep.

Waarschijnlijk gaan er ook de nodige biertjes en joints doorheen, maar dat zie ik dan wel weer.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
acid en lorazepam, een paar sixpacks bier en een geeltje wiet, als er iemand me een puntje aanbied dan lust ik die ook wel, pilletjes sla ik denk ik af deze keer...
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het word een avond met alleen maar ghb op Révolt. Misschien als alles helemaal fout gaat een puntje pep of een pil maar ik hoop van niet. :kots: @ upper katers
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Genoeg om me niet nuchter te voelen :P
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
MDMA :hearteyes:
staat al een flinke tijd in de planning
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pep en bier, en misschien een beetje MDMA
E
EendagsvliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
Niks. Ik drink mijn 70ML olijfolie op, eet 300gr zilvervliesrijst, een berg groente schuif ik naar binnen, en dan ga ik lekker slapen.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#20
een flinke dosis slaap, harde shit ouwe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."