Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je zou alprazolam kunnen proberen. Midazolam werkt extreem kort maar is heel sterk; Misschien een kwart tabletje daarvan?"
"Dikke lijn leggen en vertel ons hoe het was"
"Thuis met een leuk meisje als'k moet kiezen . Een (verre) tweede keus is een goed feest (goa/psytrance), met vrienden die ook gebruiken (al dan niet in combinatie met wat LSD of mescaline)."
"Ik vraag me af, is dit normaal? Ik ben vandaag opgestaan met een enorm vervelende, brandende pijn in m'n knie en besloot dit te verhelpen met 50 mg tramadol (wat niet tot nauwlijks een psychoactieve dosis is, ik wil gewoon van die rotpijn af) en ik heb het idee dat ik een beetje onscherp zie en moeilijk kan focussen op dingen (verstellen van dichtbij of ver weg kijken.) Ik heb verder nooit enige problemen met m'n ogen, en ik heb dit elke keer dat ik opiaten heb gebruikt (met uitzondering van hele lage doseringen codeine) gehad - bij tramadol, oxycodone, oxymorphone, morfine, noem maar op. Is dit eigenlijk normaal? Of heb ik een of andere vreemde reactie op opiaten. Ik heb trouwens geen tolerantie voor opiaten (gebruik zat altijd wel enkele maanden tussen.)"
"Dreuge zei: Zit dat duikbrilletje niet nog voor je ogen? Klik om te vergroten... Nee, die ben ik kwijtgeraakt op haaienjacht. Maar even serieus, is dit normaal met opiaten? Ik vind het namelijk erg vervelend en m'n knie doet pijn, maar ik word para dat ik er een of andere vage intolerantie of allergie voor heb."
"MDMA als je het te vaak gebruikt (gaar gevoel alsof je hersenen gefrituurd zijn). Niet meer dan 3-4 x per jaar dus. Wiet als je te veel hebt. Het bovenstaande geldt ook voor keta. Speed, word ik zwaar neurotisch en onrustig (op een nare manier) van."
"In bloed aanwezig: Diazepam, lorazepam, lachgas, thc, ketamine, nicotine, DMAA, caffeine ik heb niet een bijster overweldigende drang die me motiveert om zin te zoeken om kinese van mijn lichaam tot stand te brengen - Ik zat binnenstebuiten vanuit de achterkant van de binnenkant van de buitenwereld in spiegelbeeld. En het is een kat, maar het is geen kat maar een vork. In de vorm van een god."
"2,5 mg lorazepam en veel wiet"
"Ik zou ook niet reageren op zo'n opgefokte gifkikker."
"MarSNEL zei: Helaas gaan alle pillen altijd op als je er eenmaal 1 hebt geslikt ... Klik om te vergroten... Ik ken dat al maar al te goed, nu niet meer maar in het begin kon ik gewoon niet accepteren dat het uit met de pret is, maar heb geleerd dat na de tweede keer bijpakken het niks meer uitmaakt.. Als je eenmaal 6-8 uur hard bent gegaan, kun je bijpakken wat je wil, maar je sero is gewoon op, het enige wat je doet is het je leiper, meer speedy maken, en je dopen groter.. Naar gevoel.."