#1
Heb ik ook wel is last van ja. Het idee dat iedereen je aanstaart of over je praat, of dat er iemand achter je loopt. Achteraf wel grappig eigenlijk ![:tearsofjoy:]()
Colaiuta zei:Van veel drugs (pille-speed-coke-LSD) worden veel mensen paranoia.
Met XTC beland ik altijd op de vreemdste plekken met de vreemdste mensen. Stel je voor je word rond 10 uur ochten nuchter, kijkt om je heen spiegels met pep en ket en 15 mensen die je niet ken naja op 1 na dan. Dan denk je ook WTFcaatje zei:ik ben van mezelf al erg wantrouwig naar vreemde. Met x op is dat meer dan dubbel op. Als ik bij vrienden blijf slapen en gebruik dan xtc verstop ik mn geld, passen, sieraden als ze nog meer mensen op bezoek hebben.
jah ik vind het ook het fijnste voor op mijn gemak mijn joi,t op te roken.minn zei:Ik heb wel, (van wiet en hasj) dat ik ook bij iedereen bedoelingen zie.. maar dan negatiefe bedoelingen..
heeeel erg vervelend is dat.. heb dan het gevoel dat niemand me aardig vind enzo, meestal zijn dat dan mensen die zelf niet stoned zijn ..
haat dat gevoel,
ben dan ook het liefst in mn 1tje of met zn 2en als ik stoned ben![]()
Himself zei:ik wil juist als ik een joint gerookt heb, in de lijpste situaties terechtkomen met veeeel vreemde mensen. Prachtig toch, om na een jointje een drukke winkelstraat in te lopen met allemaal mensen die ergens mee bezig zijn... ik vind het altijd wonderlijk

minn zei:Ik heb wel, (van wiet en hasj) dat ik ook bij iedereen bedoelingen zie.. maar dan negatiefe bedoelingen..
heeeel erg vervelend is dat.. heb dan het gevoel dat niemand me aardig vind enzo, meestal zijn dat dan mensen die zelf niet stoned zijn ..
haat dat gevoel,
ben dan ook het liefst in mn 1tje of met zn 2en als ik stoned ben![]()
Psychedelic_Fairytale zei:Van een jointje na xtc ga ik wel rare dingen denken, zo had ik onlangs met een vriend xtc genomen op een feest en daarna een paar jointjes
toen we met de fiets naar huis reden dachten we dat we een soort lab-ratten waren, we zaten in een experiment en hogere/verder ontwikkelde wezens waren ons aan het bestuderen...heel de mensheid zat in dit experiment maar niemand beseft het, de realiteit die wij kennen is maar een illusie, en door het nemen van drugs is het mogelijk om dit in te zien...
tja, drugs doen rare dingen met je kop![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."