Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi iedereen, ik hoorde juist van een vriend dat er nieuwe wet is goedgekeurd in nederland. deze wet zou inhouden dat je zonder nederlands paspoort geen weed meer kan kopen in de coffeeshops zou iemand mij kunnen zeggen of dit klopt ??? alvast bedankt"
"ik heb al zowat alles geprobeerd wa top de markt is, behalve LSD en ik zou moorden omdat eens te proberen tprobleem is echter dat ik er maar niet kan aangeraken"
"hoi, ik weet niet waar ik dit topic kwijtkan dus plaats ik het hier .. hier is mijn verhaal van het weekend (15/16 mei) haddek ik nog eens 6 pilletjes ik heb er 3 zaterdag genomen 1 weggeven en zondag nog eens 2 .. nu stond er vanaag woensdag 19 mei een agent aan mijn deur ik was (gelukkig) niet thuis het was de B.O.B van lebbeke (oost-vlaanderen) ik zou eens moeten gaan, mijn gsm heb ik al bij kamaraad gelegd zodat ze die niet kunnen uitlezen maar nu ben ik bang dat ik ga moeten plassen en als ze mij pakken op xtc mag ik zonder pardon gaan zitten ik sta namelijk onder zware voorwaarden zijn er middeltjes om xtc uit je urine te laten gaan ? een kamaraad had het over gistpillen (ofzo) maar daar heb ik nog nooit van ghoord .. laat snel iets weten .. alvast bedankt en vriendelijke groeten,,"
"ik heb een paar jaar geleden zo een beetje alles tesamen genomen, (Coke speed, pasta, bruine, weed , shit en liquid) ik had toen het probleem dat mijn vriendin het moest uitmaken van haar moeder omdat ik aan de drugs zat. zoals jullie weten kan je van drugs heel emotioneel worden dus begon ik te denken en te denken en te denken ... maar met al die drugs in mijn lichaam wist ik niet meer wat realiteit was of fixy, ik dacht eigenlijk dus dat fixy realiteit was (vorige levens, god, andere mensen in het universium) ik dacht zelfs op een geveven moment dat ik met mensen kon praten via gedachten dat was echt flashen nu een paar jaar later (en geen hard drugs meer) gaat het wel al wat beter met mijn hoofd ookal wantrouw ik vlug mensen als ik een joint gesmoord heb, apreezZ"
"Re: Jadi zei: 45 minuten van mijn leven... weg... zonder enig effect Klik om te vergroten... tzelfde bij mij"
"Nathaniel zei: Nou zeg wat een lol weer hier.. Misschien moet je gewoon maar even langs gaan, als de shop niet open is, is ie dicht. Klik om te vergroten... dat is nog een goed idee ... maar het kost al €20 voor de trein ... en zit wat n financieele moeilijkheden (geldboettes enzo) dus heb ik geen zin om voor niets naar daat te gaan ..."
"Skippy zei: Ik heb het liefst : LSD / XTC PADDO'S / MDMA MDMA / POPPERS COCAINE / POPPERS en uiteraard overal een dikke joint bij Poppers zijn echt relax, geeft je echt een kick , is eigenlijk overal wel lekker bij. Klik om te vergroten... Poppers das voor homo's :d da pakkekik ni ze"
"zijn de shops in roosendaal nog altijd dicht of zijn die al open ??? grg reacties"
"hoi, ik ga volgende maand voor mijn eerste keer naar maastricht nu lees ik op een paar forums dat het daar crioelt van drugsrunners kan iemand mij zeggen wat dat is en of ik er voor moet oppasen ik wil namelijk niet afgeknald worden voor een zakje weed ... alvast bedankt ..."
"hoi, ik ben dan toch in maastricht geraakt lastige trip een uurhalf op trein mij 2 zakjes weed gekocht en 20 gr truffels niet eens een marrokaantje gezn ale wel gezn maar geen last van gehad bedankt voor de response aan iedereen die greageerd heeft"