Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsParanoide, wat voor ervaringen hebben jullie?

Paranoide, wat voor ervaringen hebben jullie?

40 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haze zei:
Mac... zei:
Volgens mij had je toch beter die blauwe pil kunnen pakken. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Haha moest ineens denken aan dat liedje:

Take the blue pill, Take the red pill.

dik stampnummer, eens opzoeken
Klik om te vergroten...
was dat niet een nummer van astral projection of I.M.
ik weet iig zeker dat ik hem hier heb :confused:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
After this, there is no turning back.
You take the blue pill, the story ends, you wake up in your bed and believe, whatever you want to believe.
You take the red pill, you stay in wonderland, and I'll show you how deep the rabbit hole goes.

TAKE THE BLUE PILL!

GMS and Raja Jam - Psy Trance

Moet je hem snel hebben moet je me maar even op msn toevoegen, dan stuur ik hem je wel ^^

groeten,
Dzy (jan.vegt (at) gmail.com)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik wordtt nu een beetje
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#4
met weed bennik wel soms erg para
vooral hier op straat in het oude schooltje dat ze aan het renoveren zijn
ik hoorde constant voetstappen en geluiden alsof er iemand naar boven kwam. ik flipte bijna door van de schrik
toen we doorgingen keek ik ff naar buiten
bleek dat geluid van wapperend (door de wind) plastiek te zijn :confused:
nu voel ik mij op deze plaats nooit meer op mijn gemak :confused:
die paranooia zou mss ook wel kunnen komen omdat het zo kort be mijn huis is en daardoor de pakkans groter is
maar ik durf er gwn niet meer rustig te gaan blowen :confused:
agjah plaatsjes genoeg :stoned: :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
mjah met mushies en lsd heb ik meestal dat als mensen naar me kijken, ze t dan gelijk over me hebben...
en bij rhakti dei in belgie was ik bang dat mensen mn tent in zouden komen, je kon namelijk door de tent heen zien dat mensen voorbij liepen...
L
Lucas 15Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zie altijd iets achter me langs scieten(ook as k nuchter ben...) :rolleyes: vet wazig...:P
ben zelfs een x opsoek gegaan op mijn kamer na kamera's omda k dacht da ons pa die er had gehange :sunglasses:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#7
onze rolgordijnen sluiten niet helemaal goed af naar beneden,ben dus altijd pia dat de buren naar binnen lopen te gluren......
na 11 uur durf ik amper nog te bewegen omdat ik dan weer bang ben dat ze komen klagen(wat ze best wel vaak doen omdat de kinderen te hard de trap oplopen ofzo,of dat de jongste met zijn autotjes teveel herrie maakt op t laminaat)
op een gemiddelde sos avond kan mijn mannetje niet op zijn reet blijven zitten en loopt de hele tijd zenuwachtig rondjes in huis,en ik denk dan......
wat moeten de buurtjes wel niet denken..
ze gaan om een uur of 11 naar bed,dan is alles stil,en dan staat die van mij zijn neus op te halen alsof zijn leven ervan afhangt......
dan word ik dus echt wel pia he :grin: :grin:
moet er niet aan denken dat ze aan de deur staan als wij van de kaart zijn :openmouth: :openmouth:
mijn grootste oorzaak van pia zijn ,zijn dus mijn buren :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
de grootste oorzaak van je paranoia zijn je buren niet, maar je cocaïne gebruik..
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bal0n zei:
de grootste oorzaak van je paranoia zijn je buren niet, maar je cocaïne gebruik..
Klik om te vergroten...

ja hehe dat snap ik ook wel :rolleyes:
de vraag was toch of je pia word als je gebruikt.....
nou ik zie geen schimmen of dingen voorbij flitsen,maar word pia van mijn buurtjes......
dat dat aan de sos ligt dat begrijp ik ook nog wel..... :wink:
laatst waren ze twee weken met vakantie,toen was er niks aan t handje
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb der nu weer eens last van
heb een nachtje nie geslapen nu.
en denk de ganse tijd da de hond onder zit te blaffen
of dat er iemand mijn kamer komt opgelopen
en lichtflitsen in mijn ooghoeken
best wel grappig maar wel paranoia
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb soms gewoon dat ik denk dat iedereen naar mij kijkt en dat iedereen weet wat ik gedaan heb nzo.. soms is het wel vies vervelend :)
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#12
schranziewanzie zei:
ik heb der nu weer eens last van
heb een nachtje nie geslapen nu.
en denk de ganse tijd da de hond onder zit te blaffen
of dat er iemand mijn kamer komt opgelopen
en lichtflitsen in mijn ooghoeken
best wel grappig maar wel paranoia
Klik om te vergroten...


whahaha ik zag ze vanochtend ook weer vliegen.......
verrot is dat he........
is alles stil,maar je hoort toch vanalles........
brrrrrrrrrrrrrrrr
nu gaat t weer gelukkig..........
lelijkkkkkkkkkk
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#13
melissa zei:
schranziewanzie zei:
ik heb der nu weer eens last van
heb een nachtje nie geslapen nu.
en denk de ganse tijd da de hond onder zit te blaffen
of dat er iemand mijn kamer komt opgelopen
en lichtflitsen in mijn ooghoeken
best wel grappig maar wel paranoia
Klik om te vergroten...


whahaha ik zag ze vanochtend ook weer vliegen.......
verrot is dat he........
is alles stil,maar je hoort toch vanalles........
brrrrrrrrrrrrrrrr
nu gaat t weer gelukkig..........
lelijkkkkkkkkkk
Klik om te vergroten...
jah nu is het idd ook al wa beter bij mij
maar heb eig nog nie al te veel geslapen
vanavond optijd mijne nest in denk ik
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
schranziewanzie zei:
melissa zei:
schranziewanzie zei:
ik heb der nu weer eens last van
heb een nachtje nie geslapen nu.
en denk de ganse tijd da de hond onder zit te blaffen
of dat er iemand mijn kamer komt opgelopen
en lichtflitsen in mijn ooghoeken
best wel grappig maar wel paranoia
Klik om te vergroten...


whahaha ik zag ze vanochtend ook weer vliegen.......
verrot is dat he........
is alles stil,maar je hoort toch vanalles........
brrrrrrrrrrrrrrrr
nu gaat t weer gelukkig..........
lelijkkkkkkkkkk
Klik om te vergroten...
jah nu is het idd ook al wa beter bij mij
maar heb eig nog nie al te veel geslapen
vanavond optijd mijne nest in denk ik
Klik om te vergroten...
hahahha,ik had er gister ook weer last van jaaa :P
maar na 13u slaap gaat ut wel weer :beer: :beer:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#15
Al het gebruikelijke inderdaad, maar het meest irritante vind ik nog wel dat als ik buiten ergens sta te wachten, of met vrienden op een bankje zit dat ik dan denk iedereen te herkennen die langskomt en ook hele menigtes aandachtig afspeur.
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb daar echt heel erg veel last van.

Ik heb zwarte strepen in de muur gezien (die er anders nooit zitten), ik dacht dat ieder moment de kast om ging vallen (op mij, express), soms heb ik het idee dat ik door allemaal mensen in de gaten word gehouden op straat, of op mn werk. En heb het ook met de politie, als ik politie zie, denk ik meteen dat ze me op willen pakken ofzo :rock:

Ik heb ook echt hele complot theoriën tegen me gehad :P

Heb ook een keer gehad dat ik dacht dat mn ouders me aan wouden vallen zoo dat was echt niet grappig meer.

Op mn werk heb ik er ook last van, als ik steeds zo sta denk ik steeds dat er iemand links in de hoek staat, alsof ik een schim zie, heel bizar. En heel toevallig had ik vandaag ook zoiets; Ik werk in een supermarkt en je hebt zegmaar zo'n bak met allemaal dozen. Ik was er echt van overtuigd dat er een persoon zo op die dozen zat, alsof die relaxt op een stoel zat. En toen dacht ik bij mezelf dat zit toch helemaal niet lekker dus toen keek ik goed, zat er natuurlijk helemaal niemand.


Achteraf is het meeste wel grappig maar zoals met die kast, mn ouders en die zwarte strepen op de muren zien was op dat moment echt eng dus toen scheet ik hem wel echt. Maar zolang je dan bij jezelf denkt dat het niet echt is en dat je het verbeeld komt het wel goed, er vooral niet in gaan geloven :P
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zelf heb ik dat van dat ik denk dat mn ouders om 4 uur sochtend in beb liggen te praten over mij :openmouth: tot wanneer ik in een groep mensen ben
waarmee je drugs pakt, dat ik soms denk dat iedereen me voor de gek probeert te houden of dat alles wat mensen tegen me zeggen dat ze daar iets mee bedoelen (heel ver gezocht dan) ben ik nou een extreme hierin of herkennen mensen hier iets van?
Klik om te vergroten...

Doe het ff rustig aan met drugs. Tegen het einde van mijn speedverslaving had ik ook constant dat soort symptomen en het heeft heel erg lang geduurd voordat ik mezelf weer een beetje de oude voelde nadat ik gestopt was. Plus eigenlijk is het gebruiken niet eens meer "relaxed" op dat punt, als je een paar weken helemaal niets (nog geen jointje) neemt dan voel je je zoveel beter.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Paranoide, wat voor ervaringen hebben jullie
Klik om te vergroten...

Dat ik dan maar minder pep en coke moet snatzen en beter GHB kan nemen :smoke:
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vandaag weer; Ik was in de winkel aan het pinnen en had echt het idee dat de 2 mensen die achter me stonden zaten mee te kijken naar wat mijn pincode was.
Ik ben best wel schizo volgens mij.
c
cocken_weed_boyLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb een paar jaar geleden zo een beetje alles tesamen genomen, (Coke speed, pasta, bruine, weed , shit en liquid) ik had toen het probleem dat mijn vriendin het moest uitmaken van haar moeder omdat ik aan de drugs zat. zoals jullie weten kan je van drugs heel emotioneel worden dus begon ik te denken en te denken en te denken ... maar met al die drugs in mijn lichaam wist ik niet meer wat realiteit was of fixy, ik dacht eigenlijk dus dat fixy realiteit was (vorige levens, god, andere mensen in het universium) ik dacht zelfs op een geveven moment dat ik met mensen kon praten via gedachten :grin: dat was echt flashen nu een paar jaar later (en geen hard drugs meer) gaat het wel al wat beter met mijn hoofd ookal wantrouw ik vlug mensen als ik een joint gesmoord heb,

apreezZ

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."