Ik heb daar echt heel erg veel last van.
Ik heb zwarte strepen in de muur gezien (die er anders nooit zitten), ik dacht dat ieder moment de kast om ging vallen (op mij, express), soms heb ik het idee dat ik door allemaal mensen in de gaten word gehouden op straat, of op mn werk. En heb het ook met de politie, als ik politie zie, denk ik meteen dat ze me op willen pakken ofzo
Ik heb ook echt hele complot theoriën tegen me gehad :P
Heb ook een keer gehad dat ik dacht dat mn ouders me aan wouden vallen zoo dat was echt niet grappig meer.
Op mn werk heb ik er ook last van, als ik steeds zo sta denk ik steeds dat er iemand links in de hoek staat, alsof ik een schim zie, heel bizar. En heel toevallig had ik vandaag ook zoiets; Ik werk in een supermarkt en je hebt zegmaar zo'n bak met allemaal dozen. Ik was er echt van overtuigd dat er een persoon zo op die dozen zat, alsof die relaxt op een stoel zat. En toen dacht ik bij mezelf dat zit toch helemaal niet lekker dus toen keek ik goed, zat er natuurlijk helemaal niemand.
Achteraf is het meeste wel grappig maar zoals met die kast, mn ouders en die zwarte strepen op de muren zien was op dat moment echt eng dus toen scheet ik hem wel echt. Maar zolang je dan bij jezelf denkt dat het niet echt is en dat je het verbeeld komt het wel goed, er vooral niet in gaan geloven :P