Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsParanoide, wat voor ervaringen hebben jullie?

Paranoide, wat voor ervaringen hebben jullie?

40 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#1
haha

paranoia is wel leuk in de zin van, nachtelijke wandelingen door het bos en denken dat er overal mensen zijn
maar in de zin van denken dat niemand je leuk vind, of dat iedereen tegen je is is helemaal niet zo leuk ..
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van veel drugs (pille-speed-coke-LSD) worden veel mensen paranoia.
Ik vind dit voor mezelf maar een onduidelijke term voor iets wat je op heel veel manieren gekke dingen laat denken.

ik wil graag ervaringen horen van de mensen die vaak na een heftig nachtje rare dingen gaan denken.

Zelf heb ik dat van dat ik denk dat mn ouders om 4 uur sochtend in beb liggen te praten over mij :openmouth: tot wanneer ik in een groep mensen ben
waarmee je drugs pakt, dat ik soms denk dat iedereen me voor de gek probeert te houden of dat alles wat mensen tegen me zeggen dat ze daar iets mee bedoelen (heel ver gezocht dan) ben ik nou een extreme hierin of herkennen mensen hier iets van?

Daan
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Colaiuta zei:
Van veel drugs (pille-speed-coke-LSD) worden veel mensen paranoia.
Klik om te vergroten...

Paranoïde, bedoel je. Ja ik ben een zeikerd.

Ik denk noooooit rare dingen maar heb vaak 's avonds een wandelingetje gemaakt, en ik dacht dan regelmatig dat er iemand achter mij liep, of ik beeldde me in dat deuren van huizen ineens opengingen. Ha ik lach mezelf bij deze uit :grin:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb wel, (van wiet en hasj) dat ik ook bij iedereen bedoelingen zie.. maar dan negatiefe bedoelingen..
heeeel erg vervelend is dat.. heb dan het gevoel dat niemand me aardig vind enzo, meestal zijn dat dan mensen die zelf niet stoned zijn ..
haat dat gevoel,
ben dan ook het liefst in mn 1tje of met zn 2en als ik stoned ben :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik word van blowen soms wel eens para , maar dan meer dat ik in mn hoofd iets zeg waarvan ik eigenlijk zelf weet dat het totaal nergens op slaat.
daarna vraag ik me dan altijd af of ik dat nou net echt serieus dacht of gewoon voor de gein?
daarna denk ik 'het feit dat ik hieraan twijfel ' is eigenlijk best para?
dan denk ik jezus ik ben para bezig he in mn hoofd.,dat ik zolang over helemaal niks aan het nadenken ben.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat akkefietje met mijn gebit een tijdje geleden, aan het eind die middag was ik alleen thuis(ik had iedereen weggestuurt ik was 5 euro kwijt d8 dat iemand het gestolen had(vond het de volgende dag in mijn kast).
Toen zat ik beneden en ik dacht dat er boven in mijn huis mensen waren, dus ik bekijk elke kamer en ga naar zolder, niemand. Toen hoorde ik ineens beneden mensen. Ik weer naar beneden en toen realiseerde ik dat het allemaal in mijn hoofd afspeelde, ik gaf me eraan over en ging toen maar tv kijken, Had ook uit paniek een noodlijn van een tandarts gebeld vet gek nu ik erover terugdenk.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben van mezelf al erg wantrouwig naar vreemde. Met x op is dat meer dan dubbel op. Als ik bij vrienden blijf slapen en gebruik dan xtc verstop ik mn geld, passen, sieraden als ze nog meer mensen op bezoek hebben.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdens acute benzodiazepine-ontwenning:
- mensen over me horen praten (wat niet zo is, incl. vreemden in de bus ofzo)
- heilig erin geloven dat mijn behandelend artsen en in het bijzonder mijn psychiater een soort Groot Plan heeft met me, experimenten ofzo
- algemene paranoia; steeds achterom kijken
- dingen zien bewegen die stilstaan
- gezichten herkennen in dingen
- paradoxale reactie op andere medicijnen
- stemmen horen, die over me praten
- enge beelden zien
enz.

Paranoia over the top.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
ik ben van mezelf al erg wantrouwig naar vreemde. Met x op is dat meer dan dubbel op. Als ik bij vrienden blijf slapen en gebruik dan xtc verstop ik mn geld, passen, sieraden als ze nog meer mensen op bezoek hebben.
Klik om te vergroten...
Met XTC beland ik altijd op de vreemdste plekken met de vreemdste mensen. Stel je voor je word rond 10 uur ochten nuchter, kijkt om je heen spiegels met pep en ket en 15 mensen die je niet ken naja op 1 na dan. Dan denk je ook WTF :openmouth:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zekers lekker man, flink para worden.
Heb er niet zo'n last van als ik met anderen ben, maar alleen kan ik nog wel eens doorslaan. Zo heb ik meer dan 1x een pand compleet uit lopen te kammen, omdat ik zweerde dat ik deuren hoorde klapperen, met een hamer in mijn hand, hehe. Ook als ik over straat loop, struiken aanzien voor een groep jongeren die me allang in de gaten houden. Mja kzie er toch wel de lol van in en lach zelfs op dat moment al hartelijk om mijn eigen vaagheid.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
minn zei:
Ik heb wel, (van wiet en hasj) dat ik ook bij iedereen bedoelingen zie.. maar dan negatiefe bedoelingen..
heeeel erg vervelend is dat.. heb dan het gevoel dat niemand me aardig vind enzo, meestal zijn dat dan mensen die zelf niet stoned zijn ..
haat dat gevoel,
ben dan ook het liefst in mn 1tje of met zn 2en als ik stoned ben :)
Klik om te vergroten...
jah ik vind het ook het fijnste voor op mijn gemak mijn joi,t op te roken.
nie da er niemand mag bij zijn maar haat het wel als er veel volk bij staat.
of da je bevoorbeeld ene rookt en derna de stad in gaat waar veel volk is.
word ik echt knettergek van.
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik wil juist als ik een joint gerookt heb, in de lijpste situaties terechtkomen met veeeel vreemde mensen. Prachtig toch, om na een jointje een drukke winkelstraat in te lopen met allemaal mensen die ergens mee bezig zijn... ik vind het altijd wonderlijk
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja als ik space vind ik het ook prachtig om mensen in de struiken/bomen te zien rondzwerfen.. Of dat je denk van: 'Hey, was die postbus net geen persoon?'
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Himself zei:
ik wil juist als ik een joint gerookt heb, in de lijpste situaties terechtkomen met veeeel vreemde mensen. Prachtig toch, om na een jointje een drukke winkelstraat in te lopen met allemaal mensen die ergens mee bezig zijn... ik vind het altijd wonderlijk
Klik om te vergroten...

ja dat vind ik ook , krijg altijd lachkicks :mrgreen:

knetterstoned van de pure wiet de drukke makro inlopen was echt een heel avontuur :mrgreen:
G
GelegenheidsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#15
minn zei:
Ik heb wel, (van wiet en hasj) dat ik ook bij iedereen bedoelingen zie.. maar dan negatiefe bedoelingen..
heeeel erg vervelend is dat.. heb dan het gevoel dat niemand me aardig vind enzo, meestal zijn dat dan mensen die zelf niet stoned zijn ..
haat dat gevoel,
ben dan ook het liefst in mn 1tje of met zn 2en als ik stoned ben :)
Klik om te vergroten...

Zeer herkenbaar
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Van een jointje na xtc ga ik wel rare dingen denken, zo had ik onlangs met een vriend xtc genomen op een feest en daarna een paar jointjes
toen we met de fiets naar huis reden dachten we dat we een soort lab-ratten waren, we zaten in een experiment en hogere/verder ontwikkelde wezens waren ons aan het bestuderen... :openmouth: heel de mensheid zat in dit experiment maar niemand beseft het, de realiteit die wij kennen is maar een illusie, en door het nemen van drugs is het mogelijk om dit in te zien...

tja, drugs doen rare dingen met je kop :grin:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Volgens mij had je toch beter die blauwe pil kunnen pakken. :tongueout:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mac... zei:
Volgens mij had je toch beter die blauwe pil kunnen pakken. :tongueout:
Klik om te vergroten...

:grin:
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychedelic_Fairytale zei:
Van een jointje na xtc ga ik wel rare dingen denken, zo had ik onlangs met een vriend xtc genomen op een feest en daarna een paar jointjes
toen we met de fiets naar huis reden dachten we dat we een soort lab-ratten waren, we zaten in een experiment en hogere/verder ontwikkelde wezens waren ons aan het bestuderen... :openmouth: heel de mensheid zat in dit experiment maar niemand beseft het, de realiteit die wij kennen is maar een illusie, en door het nemen van drugs is het mogelijk om dit in te zien...

tja, drugs doen rare dingen met je kop :grin:
Klik om te vergroten...


the matrix is all around us :stoned:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mac... zei:
Volgens mij had je toch beter die blauwe pil kunnen pakken. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Haha moest ineens denken aan dat liedje:

Take the blue pill, Take the red pill.

dik stampnummer, eens opzoeken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."