#1
haha
paranoia is wel leuk in de zin van, nachtelijke wandelingen door het bos en denken dat er overal mensen zijn
maar in de zin van denken dat niemand je leuk vind, of dat iedereen tegen je is is helemaal niet zo leuk ..
paranoia is wel leuk in de zin van, nachtelijke wandelingen door het bos en denken dat er overal mensen zijn
maar in de zin van denken dat niemand je leuk vind, of dat iedereen tegen je is is helemaal niet zo leuk ..
