Naar aanleiding van alle topics over 'hoeveel heb je gebruikt etc' in de daarvoor bestemde subforums ... ben ik eens benieuwd wat nu de meest gebruikte drugs is in het jaar 2009 voor de DF'er?
Barst los
Hier: uhmm toch al alcohol en nicotine denk ik.
Ik drink elke dag wel een of twee glaasjes alcohol, logisch dat die dus op 1 staat. Op nummer twee komt speed.
#7
Wiet.
#8
1. alcohol
2. speed
3. GHB
#9
1. alcohol
2. speed
#10
Wiet
MDMA
#11
Speed en Alcohol, beide bijna wekelijks gebruikt.
#12
Nicotine thc alcohol
#13
1. Nicotine
2. THC
3. Alcohol
#14
Belachelijk hoeveel ik heb gedronken dit jaar... Toch ben ik blij dat de drugs hier van slechte kwaliteit en duur is... Australia has been a good rehab for me....
Alcohol zonder twijfel op nummer 1!!!
Heel veel gerookt natuurlijk, nummer 2.
Wiet, in tegen stelling tot Nederland op nummer 3. Rook bijna nooit meer in NL, hier des te meer...
#15
LSD of THC.. Ik denk benzo's op een derde plaats, maar dit wel medicinaal gebruik "IK-KAN-GODVERDOMME-NIET-SLAPEN-EN-HET-KOMT-NIET-DOOR-DRUGS" nachten.
#16
Hasj vrijwel dagelijks, dus dat heb ik wel het meeste gebruikt. Daarna komt alcohol wat ik ongeveer 2 keer per week drink.
#17
pep en daarna alcohol.
#18
1. nicotine en alcohol
2. Speed
3. Coke (laatste tijd tog iets te vaak gebeld voor die rotzooi)
#19
op 1 staat nicotine
op 2 staat wiet
en op de 3de plaats staat speed
#20
Afgezien van wiet, is dat ongetwijfeld LSD
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.