-Caffeine, dagelijks de hele dag door maar probeer het nu wel terug te brengen naar 3 kopjes koffie per dag.
-Alcohol toch wel 3x per week in grote hoeveelheid. Vind ik op zich ook wel prima, alleen de kwantiteit per keer kan wel wat minder. Studentenvereniging he
-GHB in vakanties 24/7 maar tijdens studie helemaal niet.
-Wiet, soms dagelijks, soms weken niet. Voor mij de meest onschadelijke drug. Afgezien van het roken ervan natuurlijk. Binnenkort even kijken voor een goede vaporizer.
-Nicotine, maar nu tevreden niet roker!
#4
1. Wiet
2. Alcohol
3. Nicotine
#5
1. wiet
2. alcohol
3. lsd
#6
1. wiet
1. nicotine (want ja.... ELKE keer dat ik blow, rook ik ook tabak )
2. cafeïne, in 2009 had deze stipt op 1 gestaan, maar toch maar wat rustiger aan gaan doen
3. Alcohol, sinds een jaar ongeveer kan ik niet meer warm worden van alcohol... Vond een avondje lekker zuipen altijd heerlijk, maar dat is (mede door nummero 1) tegenwoordig niet meer zo Ben ik wel blij mee, liever een wiet addiction dan alcohol!
Probeer wel ietsjes minder te blowen, niet meer elke dag. Koop alles in de shop en dan loopt zo'n hobby makkelijk over de 100e per maand De IB-Groep moest is weten waar hun geld heen gaat
#7
1: Alcohol
2: Paddenstoelen
Voor de rest gebruik ik niets dus valt wel nog mee dan .
#8
Zal ongetwijfeld Ketamine zijn !
#9
Nicotine en daaropvolgend speed... En uiteraard vanaf de tweede helft van 2009 helemaal geen harddrugs meer aangeraakt.
#10
Same here, nicotine verreweg #1 en alcohol op 2, wiet op 3. Ik heb nu al wel bijna 4 maanden niet meer geblowt. Dit jaar nog niet 1x getript, waarschijnlijk deze of volgende week.
Peace
#11
In 2009:
1. Nicotine
2. MDMA
3. Tripmiddelen die 'niet werkten'.
Nummer 2 en drie moet ik nog even over nadenken. En das lastig op dit tijdstip. Alhoewel. Ik zit aan de alcohol en de coke. Ik denk dat dat ook wel mijn nummer 2 en nummer 3 zijn.
Naar aanleiding van alle topics over 'hoeveel heb je gebruikt etc' in de daarvoor bestemde subforums ... ben ik eens benieuwd wat nu de meest gebruikte drugs is in het jaar 2009 voor de DF'er?
Barst los
Hier: uhmm toch al alcohol en nicotine denk ik.
#16
Speed & XTC.
#17
Hasj staat zonder twijfel op één meest gebruikt voor dit jaar, hoe ik het ook vergelijk. Met de stoffen daarna hangt het er vanaf of je per eenheid telt, dus bijvoorbeeld lachgas per patronen en alcohol per glazen, dan staan die wel op 2 en 3, maar als ik kijk naar 'avonden duidelijk onder invloed van die stof' komt LSD weer boven alcohol met 12 trips tegenover een stuk of 7-8 dronken avonden dit jaar. Hangt er vanaf hoe je telt, maar THC blijft mijn meest gebruikte drugs dit jaar.
#18
Ik drink elke dag wel een of twee glaasjes alcohol, logisch dat die dus op 1 staat. Op nummer twee komt speed.
#19
Wiet.
#20
1. alcohol
2. speed
3. GHB
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.