#1
Je moet ook vooral niet luisteren naar mensen die je aanraden het wel te doen zonder dat je die mensen goed genoeg kent om de waarde van hun woorden in te schatten ![:)]()
Ik zelf ben blij dat ik pas op mijn 27e met harddrugs ben begonnen. En het meest positieve dat ik op mijn 15e wel met blowen ben begonnen is dat ik nu weet dat ik ook gewoon een zwak mens ben die verslaaft kan worden zodat ik wel beter op let met harddrugs. Als ik op jonge leeftijd met harddrugs was begonnen ipv eerst verslaafd te worden aan blowen denk ik dat ik daar wel aan verslaafd was geworden omdat ik zoals de meeste jongelingen ook aan een zelfoverschatting leidde en dacht dat verslaafd worden alleen losers overkomt. (ja blowen is echt wel verslavend, laat je niet van het tegendeel overtuigen)
Ik zelf ben blij dat ik pas op mijn 27e met harddrugs ben begonnen. En het meest positieve dat ik op mijn 15e wel met blowen ben begonnen is dat ik nu weet dat ik ook gewoon een zwak mens ben die verslaaft kan worden zodat ik wel beter op let met harddrugs. Als ik op jonge leeftijd met harddrugs was begonnen ipv eerst verslaafd te worden aan blowen denk ik dat ik daar wel aan verslaafd was geworden omdat ik zoals de meeste jongelingen ook aan een zelfoverschatting leidde en dacht dat verslaafd worden alleen losers overkomt. (ja blowen is echt wel verslavend, laat je niet van het tegendeel overtuigen)