#1
Settle them bithes (ik was altijd al een clown.)
Kijk ik was 11 toen ik mijn eerste joint rookte, nadat ik pas begreep dat mijn opa mij helemaal geen geheugenpilletjes gaf maar een benzodiazepine. Leuke binnenkomer flunitrazepam...
Ik werd ooit 13 alwaar mijn eerste XTC pilletje met wat amfetamine naar binnen gingen (beiden overigens nassaal, wat via de neus betekent groene mensen.)
Toen ik 16 werd, na lang gefeest te hebben, verschafte ik mijzelf een dosering cocaïne van een volledige...een hele...1 gram ja!
Dit stond ten grondvoete van het hele jaar 16 van mij, waarin ik tevens heroïne, lsd, 2cb, DOB, mescalline, en maagzout/baking soda/ammoniak in de pan op het vuur zette waarmee ik mijn coke omzette in base coke of crack.
Ik was er laat-maar-zeggen vroeg bij (the early bird sit at the table and eat first, my ni##ers need work... Mommy buggin' ripping my t-shirt, we can kick it until my feet hurt.)
Toen ik 18 werd (het schijnt zo te zijn...) dacht ik mezelf tegoed te doen aan een pakje tabak (ik begon sigaretten te roken wat ik jarenlang verafschuwde want die eikel deed het ook!)
Tumultueuze samenhang is de korte omschrijving op psychiatrisch vlak (maar kijk mijn woordenschat.)
Ik pleit voor 13 jaar drugsvrij, waarbij ik de negatieve eigenschappen van gebruik prefereer boven de positieve.
Voor je ontwikkeling is het beter om eigenschappen zoals naïviteit, agressie, auto-mutilatie, zelfgenezing, argwaan of achterdocht, paniek of paranoïde en zelfverheerlijking zo min mogelijk te stimuleren op extreem vlak (vandaar mijn naam!)
Kijk ik was 11 toen ik mijn eerste joint rookte, nadat ik pas begreep dat mijn opa mij helemaal geen geheugenpilletjes gaf maar een benzodiazepine. Leuke binnenkomer flunitrazepam...
Ik werd ooit 13 alwaar mijn eerste XTC pilletje met wat amfetamine naar binnen gingen (beiden overigens nassaal, wat via de neus betekent groene mensen.)
Toen ik 16 werd, na lang gefeest te hebben, verschafte ik mijzelf een dosering cocaïne van een volledige...een hele...1 gram ja!
Dit stond ten grondvoete van het hele jaar 16 van mij, waarin ik tevens heroïne, lsd, 2cb, DOB, mescalline, en maagzout/baking soda/ammoniak in de pan op het vuur zette waarmee ik mijn coke omzette in base coke of crack.
Ik was er laat-maar-zeggen vroeg bij (the early bird sit at the table and eat first, my ni##ers need work... Mommy buggin' ripping my t-shirt, we can kick it until my feet hurt.)
Toen ik 18 werd (het schijnt zo te zijn...) dacht ik mezelf tegoed te doen aan een pakje tabak (ik begon sigaretten te roken wat ik jarenlang verafschuwde want die eikel deed het ook!)
Tumultueuze samenhang is de korte omschrijving op psychiatrisch vlak (maar kijk mijn woordenschat.)
Ik pleit voor 13 jaar drugsvrij, waarbij ik de negatieve eigenschappen van gebruik prefereer boven de positieve.
Voor je ontwikkeling is het beter om eigenschappen zoals naïviteit, agressie, auto-mutilatie, zelfgenezing, argwaan of achterdocht, paniek of paranoïde en zelfverheerlijking zo min mogelijk te stimuleren op extreem vlak (vandaar mijn naam!)