#1
KoxBox zei:Ik weet natuurlijk niet hoe het er in Nederland aan toe gaat. Maar hier in België gaat het gewoon van kwaad naar erger.
Dat is mooi, dat je door dit topic (forum in het algemeen) je ideeën herzien hebt.
Wow, in Belgie de omstandigheden op het gebied van Drugs 'erger?'
Had ik dus een verkeerd beeld van Belgie (wat drugs betreft dan)

