Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums13 jaar en dan al drugs?

13 jaar en dan al drugs?

151 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
x
xtRaymonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik gaf slechts aan dat mijn 'woordenschat' iets is wat ik zelf rem, om niet te duur over te komen.

Ik tel overigens niet in getallen, maar in nummers (wat weer op zinsopbouw kan slaan, duh!)

Wel fijn dat je mijn leven uit-de-lucht-gegrepen vind...
Aan het eind van de rit is de strijd nog niet voorbij, maar blijkt dit juist het ondoorgrondelijke begin van je missie.
Een missie waar velen onderdoor kunnen komen d.m.v. naïef, impulsief, compulsief, seperaat en isolatief gedrag.

Ik heb de eigenschap om ook na mijn verleden positief in het leven te staan en mezelf op fouten en tekortkomingen te wijzen, indien noodzakelijk.
Ik vind het minder interessant wat andere mensen graag op een andere wijze bevatten, alwaar ik mijn interesse natuurlijk niet constant probeer te verleggen.

Google is slechts een aanvullend schema wat door Jan Modaal aangepast kan worden.
Het bevat basis informatie, aangevult met kennis van zake.
B.t.w. je kunt beter het recept voor MDMA niet in eerste instantie van internet overnemen, want er wordt vermeld dat je met 31% zoutzuurgas je eindprodukt kunt vormen terwijl dit onderdruk veroorzaakt en je erg te kampen krijgt met implosies... Dank je wel google
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#2
xtRaymon zei:
Settle them bithes (ik was altijd al een clown.)

Kijk ik was 11 toen ik mijn eerste joint rookte, nadat ik pas begreep dat mijn opa mij helemaal geen geheugenpilletjes gaf maar een benzodiazepine. Leuke binnenkomer flunitrazepam...
Ik werd ooit 13 alwaar mijn eerste XTC pilletje met wat amfetamine naar binnen gingen (beiden overigens nassaal, wat via de neus betekent groene mensen.)
Toen ik 16 werd, na lang gefeest te hebben, verschafte ik mijzelf een dosering cocaïne van een volledige...een hele...1 gram ja!
Dit stond ten grondvoete van het hele jaar 16 van mij, waarin ik tevens heroïne, lsd, 2cb, DOB, mescalline, en maagzout/baking soda/ammoniak in de pan op het vuur zette waarmee ik mijn coke omzette in base coke of crack.
Ik was er laat-maar-zeggen vroeg bij (the early bird sit at the table and eat first, my ni##ers need work... Mommy buggin' ripping my t-shirt, we can kick it until my feet hurt.)

Toen ik 18 werd (het schijnt zo te zijn...) dacht ik mezelf tegoed te doen aan een pakje tabak (ik begon sigaretten te roken wat ik jarenlang verafschuwde want die eikel deed het ook!)

Tumultueuze samenhang is de korte omschrijving op psychiatrisch vlak (maar kijk mijn woordenschat.)

Ik pleit voor 13 jaar drugsvrij, waarbij ik de negatieve eigenschappen van gebruik prefereer boven de positieve.
Voor je ontwikkeling is het beter om eigenschappen zoals naïviteit, agressie, auto-mutilatie, zelfgenezing, argwaan of achterdocht, paniek of paranoïde en zelfverheerlijking zo min mogelijk te stimuleren op extreem vlak (vandaar mijn naam!)
Klik om te vergroten...

Dit klinkt een beetje onwerkelijk en uit de lucht gegrepen.. :rolleyes:

Omdat je 1 "duur" woord gebruikt, heb je meteen een goede woordenschat? Nooit gehoord van google. Hmm.. :)

Maar het feit blijft dat inderdaad harddrugs op vroege leeftijd gewoon een no go is.

Je bent volop in de groei en je hersenen dus ook. Je moet je eerst ontwikkelen en dan kan je op latere leeftijd gaan richten op drugs.

xtRaymon zei:
Voor je ontwikkeling is het beter om eigenschappen zoals naïviteit, agressie, auto-mutilatie, zelfgenezing, argwaan of achterdocht, paniek of paranoïde en zelfverheerlijking zo min mogelijk te stimuleren op extreem vlak
Klik om te vergroten...

Deze eigenschappen zijn niet per se inherent aan drugs gebruik hoor. Dit ligt volkomen aan je eigen psychische gesteldheid.
x
xtRaymonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fishhead0707 zei:
Kom op nou!! We gaan toch geen advies aan een 13 jarige geven. Over welke tripmiddelen hij kan gaan of moet gaan gebruiken. Om vervolgens zijn kostbare hersencellen af te laten sterven?

Uhm de enigste drugs die ik je mag aanraden is: "Chocolade" :hearteyes:

Is ook heel leuk en je hebt er veel variatie in, is nog goedkoop ook en is overal te koop. Zelfs voor minderjarige scholieren. :)

Oke ik laat me even gaan..

Maar even serieus, wacht lekker tot je MINIMAAL 17 jaar bent. Dan kan je gaan kijken wat er te krijgen is, maar vooral wat je interessant lijkt.

Maar het is al goed teken dat je hier om advies komt vragen. Blijf dat vooral doen, alleen moet je andere vragen gaan stellen :wink:
Klik om te vergroten...
x
xtRaymonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik dacht: "laat ik even het hele bericht citeren
x
xtRaymonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet je wat onwerkelijk tevens hypcriet is, het geven van tips aan een 13 jarige terwijl je 2 zinnen hiervoor duidelijk te kennen geeft dat dit (volgens jou) ongepast is.

Bovendien is 'enigste' een woord uit de volksmond, het is enkelvoud dus volstaat enige.

Ik snap dat google hierin niet zo goed is...

Met een IQ van 126 leer ik ook elke dag nog bij, ik vergeet zelfs wat ik vergeten ben.

Gast ik heb geen hekel aan je (al zou je dat wel zeggen,) maar je bent wat extravert ingestelt en dat wil nog wel eens tegen jezelf werken.

De harde weg heb jij allang gemerkt, ik draag er slechts een heel klein zandkorreltje aan bij.

No hard feelings.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#6
xtRaymon zei:
Weet je wat onwerkelijk tevens hypcriet is, het geven van tips aan een 13 jarige terwijl je 2 zinnen hiervoor duidelijk te kennen geeft dat dit (volgens jou) ongepast is.

Bovendien is 'enigste' een woord uit de volksmond, het is enkelvoud dus volstaat enige.

Ik snap dat google hierin niet zo goed is...

Met een IQ van 126 leer ik ook elke dag nog bij, ik vergeet zelfs wat ik vergeten ben.

Gast ik heb geen hekel aan je (al zou je dat wel zeggen,) maar je bent wat extravert ingestelt en dat wil nog wel eens tegen jezelf werken.

De harde weg heb jij allang gemerkt, ik draag er slechts een heel klein zandkorreltje aan bij.

No hard feelings.
Klik om te vergroten...

Wat lul jij eng man? Heb je enig idee hoe laat het is?
Laat het gaan mijn jongen.

Met een IQ van 126 leer ik ook elke dag nog bij.
Klik om te vergroten...

Captain Picard report to the bridge!

x
xtRaymonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bijna kwart over vijf, ik geloof niet in winnen of verliezen.
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#8
He does win tho. Waarom haalde je d'r nu een stom IQ bij? :grin:

...zelfverheerlijking zo min mogelijk te stimuleren op extreem vlak (vandaar mijn naam!)
Klik om te vergroten...

Ik vind je anders wel een meer dan doorgaans ego hebben. :rolleyes:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Maar je gelooft er wel in om je IQ te flashen als een FBI-badge.

Op een drugsforum..... om kwart over 5....

x
xtRaymonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat klopt, ik had het beter achterwege kunnen laten.

Mijn ego is niet te groot hoor, als je me zou kennen zou je er een ander oordeel over hebben dan nu het geval is.

Ik heb slechts een geexpandeerde nuance.
Geen trots te bekennen.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
xtRaymon zei:
Weet je wat onwerkelijk tevens hypcriet is, het geven van tips aan een 13 jarige terwijl je 2 zinnen hiervoor duidelijk te kennen geeft dat dit (volgens jou) ongepast is.

Bovendien is 'enigste' een woord uit de volksmond, het is enkelvoud dus volstaat enige.

Ik snap dat google hierin niet zo goed is...

Met een IQ van 126 leer ik ook elke dag nog bij, ik vergeet zelfs wat ik vergeten ben.

Gast ik heb geen hekel aan je (al zou je dat wel zeggen,) maar je bent wat extravert ingestelt en dat wil nog wel eens tegen jezelf werken.

De harde weg heb jij allang gemerkt, ik draag er slechts een heel klein zandkorreltje aan bij.

No hard feelings.
Klik om te vergroten...

Je hebt inderdaad gelijk wat betreft enige en enigste. Maar daar buiten zeg je totaal niets nuttigs. Ik typ inderdaad dat ik geen advies ga geven over drugs gebruik aan een 13 jarige. Daarom zeg ik dus ook: wacht tot je ouder bent. Dus ik snap jou reactie niet?

Heel stoer om met een IQ van 126 te koop gaan lopen, maar dat heeft weinig waarde natuurlijk op deze manier.

Als jij mij zou kennen zou je ook zeker een ander beeld van mij hebben.

Ik voel ook zeker geen harde gevoelens tegenover het geen wat jij zegt hoor. Ik ga er dan ook vanuit dat jij het zelfde hebt.

Zo zie je maar weer, niets is wat het lijkt.

Rustig aan.

:)
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Azeox zei:
Hallo iedereen :grin:
Ik ben Daneel 13 jaar en ik had een vraagje.
Sinds een paar van mijn vrienden mij ertoe hebben gedwongen om eens een flinke research te maken over het onderwerp 'drugs' heeft het daar toe geleden dat wij dus ook een keertje een trip willen meemaken.
Nu was ik van plan om paddo's te gaan kweken maar omdat ik nogal bezorgd ben over mijn gezondheid mentaal en fysiek zat ik met het volgende in m'n achterhoofd:

Welke drugs kunnen wij het best gebruiken voor een lichte maar goede trip?
(Liefts zonder al téveel risico's)

Misschien hebben jullie een idee?
Klik om te vergroten...
Niet doen! Echt waar als je 13 bent moet je echt niet beginnen trippen! Denk eens na, komaan zeg. Rook dan een joint als het echt moet.

Ik ben er vrij zeker van dat geen enkele 13 jarige daar klaar voor is, echt niet doen! Wacht op zijn minst nog een jaar of 3 (als het echt moet).
Klik om te vergroten...

Zelf nog geen joint roken.
Gewoon van alle drugs afblijven op die leeftijd !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."